Mededeling
Collapse
No announcement yet.
10/06 - Coppa Bella Macchina - Oostmalle
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
en gij zegt dan nix??
Ik ben Gio niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGaat het nu over die 300SL of over dat vrouwke?
Kheb dat vrouwke enkel uitgeknipt uit de high-res versie
laurent komt soms wel eens met interesante dingen af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk kon moeilijk heel het terrein bijeenroepen he
Ik ben Gio niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenbwa, kweetnie?
Laat me raden Laurent wou extra High-res pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOke, het was mss wel een verademing geweest, die "presentator" trok op niet veel imho
Laat me raden Laurent wou extra High-res pics
was dat dat iriterend geluid dan??
tja, laurent niet alleen
en voor een keertje heb ik geen enkel shot van de vrouwkes genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLaat me raden Laurent wou extra High-res pics
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenen voor een keertje heb ik geen enkel shot van de vrouwkes genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenuiteraard
je stelt me teleur
Die presentator....OK....maar die verwelkte charmezanger met het charisma van ne modest begon me serieus op de zenuwen te werken tijdens het eten....mijn "bradwurst" was bijna aan een zwaartekracht tergende vlucht naar zijn zangbek begonnen !....nog wat langer en mijn alu deuren stonden krom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL>A Bekijk BerichtenDie presentator....OK....maar die verwelkte charmezanger met het charisma van ne modest begon me serieus op de zenuwen te werken tijdens het eten....mijn "bradwurst" was bijna aan een zwaartekracht tergende vlucht naar zijn zangbek begonnen !....nog wat langer en mijn alu deuren stonden krom
Comment
-
Prachtig thema !!!
Sabra :
één van de mooiste wagens aanwezig !!!
Zo gek dat hij prachtig is (kweet tis ne replica)
Moeder en dochter
persoonlijke favoriet :
de rest : http://www.ferrari-world.be/Coppabel...ina%202007.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMijn naam valt hier te veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtenpersoonlijke favoriet :
Comment
-
Coppa Bella Macchina 2008
Lang was er twijfel over het plaatsvinden van dit evenement in 2008 ! Maar op 8 juni 2008 is er de 15e editie van de CoppaBellaMacchina.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenLang was er twijfel over het plaatsvinden van dit evenement in 2008 ! Maar op 8 juni 2008 is er de 15e editie van de CoppaBellaMacchina.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWanneer is het dit jaar?
We zijn er uiteraard , bij leven en welzijn , ook dit jaar weer bij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenLang was er twijfel over het plaatsvinden van dit evenement in 2008 ! Maar op 8 juni 2008 is er de 15e editie van de CoppaBellaMacchina.
http://www.ferrari-world.be/Coppabel...ina%202007.htm
Putje, mercie voor mijn auto'ke nog eens te tonen !...
Comment
Comment