Als je met een boot rijdt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2007 BMW Days Spa Francorchamps 23-24/06
Collapse
X
-
Zaterdag 23.06.07- Starlite
- Denniske (nog niet zeker dat ik ga)
- Dopy
- M-optic
- BMW Power
- alex69alex ft. bt.
- Maxime Soete
- Simoni (als ik klaar ben voor m'n eindwerk verdediging maandag )
- Sega (525i)
- Willem-Jan (118d Sportshatch)
Juij!
Ik ga dus samen met Kaka-lex naar Franc or Champs (Zou eigenlijk liefst naar Franc gaan )
Tot dan mofo's !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenHoelaat gaan jullie naar daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenHoelaat gaan jullie naar daar?
bt. en ikzelf komen afgezakt in een diarreekleurige 635CSi
maxime soete gaat mee in zijn PIPI Cooper1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Kak, je vroeg hoe LAAT
schandalig vroeg
neen, dat weet ik eigenlijk nog niet .. de avond voordien wordt de Ieper van rally afgesloten met een pintje, of meerdere
hopelijk geraken we in francorchamps1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenKak, je vroeg hoe LAAT
schandalig vroeg
neen, dat weet ik eigenlijk nog niet .. de avond voordien wordt de Ieper van rally afgesloten met een pintje, of meerdere
hopelijk geraken we in francorchamps
Tegen 8u in Spa is NIET verantwoord
Comment
-
tegen 8u ginder geraken gaat idd waarschijnlijk lastig zijn ... we'll see, ik laat nog wel iets weten
sowieso zullen we "binnen" het circuit staan, ik denk niet dat er zoveel brasilbraune E24's zullen zijn al hoop ik van wel !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAls je met een boot rijdt...
Dan wordt de trailer ook nat
Mss kan je er met de auto doorvaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAls je met een boot rijdt...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenKak, je vroeg hoe LAAT
schandalig vroeg
hopelijk geraken we in francorchamps
Dus, ten 8'en ? Vergeet et !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk ga de Rally van Ieper niet afsluiten, ik ga me dan immers snel richting huis haasten om een zot feestje te gaan bouwen in de Knokke Out !
Dus, ten 8'en ? Vergeet et !
kga eens horen met soete hoe het zit
als we nog naar knokke kunnen komen kunnen we allemaal bij mij thuis pitten en dan van ginder vertrekken ...
Snokke Out gaat toch maar tegen 1h ten vroegste zijn zeker ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn ik wil da ook
kga eens horen met soete hoe het zit
als we nog naar knokke kunnen komen kunnen we allemaal bij mij thuis pitten en dan van ginder vertrekken ...
Snokke Out gaat toch maar tegen 1h ten vroegste zijn zeker ?
En voor te slapen kunnen we nog zien é, k'ga alleszinds nie naar huis mogen rijden, maar m'n pa betaalt de taxi zegt'm
Om hoe laat just, da zien we wel é, vanaf ten 12'en ofzo
Comment
-
Bt. komde gij mee naar de rally? Ja toch é?
Betreffende die zaterdagavond. Kweet ni ze... als we een beetje vroeg willen vertrekken richting Francorchamps, ebbek nie zo veel zin om tot een gat in de nacht te gaan feesten.
Zoals Alex zei, daar toe komen na de middag is volgens mij ook de moeite niet meer. En richting ginder rijdend, ga ik mij wel aan de snelheidslimieten houden...
Comment
Comment