Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 BMW Days Spa Francorchamps 23-24/06

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
    ben meegereden met de Bastos...was de max, echt!!!
    Zalig!!
    Geen verdere last gehad van de wielen die in de kassen sloegen?

Comment

• 'k ken de piloot in kwestie al jaren en het was z'n laatste "stint" alvorens effe te pauzeren...heeft zich niet ingehouden en reed net alsof het kwalificatierondjes waren...wagen brak weg in dubbele linkse en ook es heel fel in Blachimont...eerste keer de Radillon met hem heb ik werkelijk effe een beetje bang gehad maar op de slicks plakt de auto werkelijk fantastisch...wij geven gas "tot voor de put" en remmen dan af om proper de lijn en snelheid te kiezen om de berg op te sturen...in plaats van te remmen, schakelt hij nog naar 6 op 't recht stuk langs de muur, stuurt naar links en remt dan in een reflex alvorens volgas naar rechts de Radillon in te sturen...best indrukwekkend...en het geile geluid krijg je er gratis bij

...in de put van de Radillon sloeg bij de Alpina het wiel inderdaad telkens tegen de plastic bescherming binnen in de wielkas...'k heb me enorm vermaakt maar toch merk ik dat een standaard wagen al gauw aan z'n grenzen komt wanneer je werkelijk hard begint te gaan. Als ik 2 ronden een ///M346 volg (en dan moet ik hard trappen), kom ik best effe binnen om alles te laten afkoelen...de bandendruk wordt te hoog, de remmen te warm, de wielen slagen in de kas,...da's goed voor es een keer op een jaar net voordat je banden aan vervanging toe zijn (zoals nu) maar eigenlijk kom je beter met aangepast materiaal (zoals bijna iedereen)...'k denk dat dit de Alpina z'n enige circuit-uitje zal zijn in mijn handen...heb geenzin om met andere blokken, remvloeistof, 2de set banden naar circuit afgezakt te komen. Dit is en blijft m'n daily en hij heeft me enorm verrast in positieve zin (300km circuit gedaan dit weekend en menig ///M gepasseerd )...de herinnering is mooi, houden zo...in 2 years: same event, different car
      Porsche 996 GT3 RS
      Porsche 964 RS
      BMW ///M3 e30
      Mercedes c250 CDI AMG
      www.flamebox.be

Comment

• Vazily: VETTE foto's man!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Inderdaad, en die Bastos was ook een echte (origineel zo dus) maar dan teruggeschroef in pk's, komt nu op een 280-300 als k et goed begrepen heb.
          Die met de geblokte vlag was de reservewagen van het Schnitzer team van de DTM in '92.

Heb nochtans in die kringen al horen waaien dat de Bastos geen echte DTM'er zou zijn??? Maar daar lig ik niet echt van wakker, vette bak!

Comment

• Nu zijn er hier al 2 topics van

Mooie foto's mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Nu zijn er hier al 2 topics van
              Inderdaad - niet echt praktisch.

Zou het niet beter zijn om het iets of wat anders aan te pakken, zijnde:
              A) Nabesprekingen in het oorspronkelijke topic - geen apart topic dus geen verwarring mogelijk

B) Nabespreking in een nieuw topic - maar dan wel het oorspronkelijke topic afsluiten vanaf het moment dat het nieuwe topic aangemaakt wordt.

Wat denken de admins?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                Inderdaad - niet echt praktisch.

Zou het niet beter zijn om het iets of wat anders aan te pakken, zijnde:
                A) Nabesprekingen in het oorspronkelijke topic - geen apart topic dus geen verwarring mogelijk

B) Nabespreking in een nieuw topic - maar dan wel het oorspronkelijke topic afsluiten vanaf het moment dat het nieuwe topic aangemaakt wordt.

Wat denken de admins?
                Mij lijkt optie B de meeste overzichtelijke. Ik heb het topic van de nabespreking gewoon aangemaakt omdat dit bij elk evenement al is gebeurd.

Comment

• T'is eigenlijk een beetje mijn fout . Ik zag dat Maxime al iets over het evenement had gezegd dus had ik m'n foto's hier gepost. Het beste is denk ik dat de Administrator de twee topic's bij mekaar plakt .

Comment

• Zouden we dit topic niet beter sluiten en verder gaan in het nabesprekingstopic?

Comment

• [quote=MichM3;1971890]'k ken de piloot in kwestie al jaren en het was z'n laatste "stint" alvorens effe te pauzeren...heeft zich niet ingehouden en reed net alsof het kwalificatierondjes waren...wagen brak weg in dubbele linkse en ook es heel fel in Blachimont...eerste keer de Radillon met hem heb ik werkelijk effe een beetje bang gehad maar op de slicks plakt de auto werkelijk fantastisch...wij geven gas "tot voor de put" en remmen dan af om proper de lijn en snelheid te kiezen om de berg op te sturen...in plaats van te remmen, schakelt hij nog naar 6 op 't recht stuk langs de muur, stuurt naar links en remt dan in een reflex alvorens volgas naar rechts de Radillon in te sturen...best indrukwekkend...en het geile geluid krijg je er gratis bij

Hey Mich , sluit me volledig aan bij de ervaring die jij had in de Bigazzi . Ik heb ze mogen ervaren in de ex-Schnitzer uitgezonderd dat die zotte Engelsman niet remde bij het ingaan van de Radillon wat me de eerste keer toch ongerust maakte !! De spin die we maakten bij het uitkomen van de nieuwe chicane was ook mooi meegenomen . Blij dat het daar was en niet op de Radillon . De rondjes die ik daarna nog met mijn eigen wagen heb gedaan voelde ik me dan toch maar een groentje hoor ! Ik had al veel bewondering voor het fabrieksmateriaal van BMW Motorsport en dan vooral de E30 DTM en dat is nu alleen nog maar toegenomen . Ge hebt u een mooie copy van een legende aangekocht !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                        Die met de geblokte M vlag was naar het schijnt de spare van het schnitzer dtm team destijds? zooooooooooo lekker.

overtuigd van de e30 m3 alex?
                        Die M3 is gewoon zot Damn zeg ... JA ik ben overtuigd !!! Ik had nooit durven denken dat die zó goed reden ... mist op de rechte stukken wel wat power naar mijn goesting, maar in de bochten ... shit zeg
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Foto's staan online, meer dan 1000.

Enjoy

www.Vazily.be -> Trackdays -> BMW days

Comment

• Knappe foto's ! Maar ik vind ze wel een beetje 'statisch'...

PS: post dit ook nog eens in het andere topic .

Comment

• merci Vazily...lijkt geen eind aan te komen! ...jullie materiaal is de "cerise op de toert" van het weekend
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

Comment

• Heb er ook nog een paar en van een collega. De eerste zijn van vrijdag tijdens de Duez days en Pistenclub. De GT3 was een spijtig geval . De ambulance geraakte niet op eigen houtje boven, was effe sleuren.
                                Heb er niet zo veel kunnen nemen eigenlijk, heb zelf de parking met de bezoekers niet gezien. Teveel gereden. Voor mij was dit een prachtweekend. Volgende BMW Days staat al in mijn agenda .

Er staat trouwens ook een kort filmpje bij van de Schnitzer DTM.

http://picasaweb.google.be/Guy.webalbum/BMWDays2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichten
                                  Foto's staan online, meer dan 1000.

Enjoy

www.Vazily.be -> Trackdays -> BMW days

Welk fototoestel heb jij?? Schitterende foto's!!!!
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Het kan zijn dat ik erover gelezen heb, maar is mijn vraag nu al beantwoord .

Kan iemand mij bevestigen of de B12 een échte of een fake was? Volgens mij fake...
                                    De uitlaten waren zo walgelijk. Hoe iemand zoiets kan monteren

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                      Welk fototoestel heb jij?? Schitterende foto's!!!!
                                      Deze is met een Nikon D70s denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Deze is met een Nikon D70s denk ik .
                                        duur toestel zeker . Ik zit nog met de Nikon coolpix 3100 dat ik x tijd (4 jaar geleden zeker al gok ik) geleden voor 500 euro kocht.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• weet er iemand van wie deze kar is? ik ken ze van ergens.....

Comment

Working...
                                          X