Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 BMW Days Spa Francorchamps 23-24/06

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    Ik baseer me vooral op JPG-bestanden, als je de scherpte van je camera op normaal zet komt dat toch opt zelfde neer als een onbewerkte RAW... (ik heb hier ook wel de nodige RAW's van een D70s om met mijn 20D te vergelijken) Foto's zijn echt niet scherper hoor een goeie vriend van me werkt met D100 en D200 en wij wisselen enkel high res bestanden uit... qua scherpte is dat zeer goed vergelijkbaar met mijn 20D
    En een D200 is toch een beduidend duurder toestel...

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    Ik heb nu idd m'n eerste jaar fotografie achter de rug ja... goja leuk, welke studierichting is echt leuk? Ik doe 't vooral om 't diploma en om nog een paar jaar te hebben om m'n portfolio uit te breiden
    Ah ok .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Mijn nederige bijdrage : http://www.ferrari-world.be/BMW%20days%202007.htm
      Foto's genomen met goedkoop toestel : Sony DSC H1 net van pas voor een foefelaar zoals ik met nog een paar andere kostelijke hobby's.

Hopelijk blijft het in de toekomst mogelijk om foto's te nemen in de Source ! al vrees ik er voor
      Knappe foto's , maar een Sony H1 is qua toestel ook al geen watje hè...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        En een D200 is toch een beduidend duurder toestel...
        dan een 20D?

toen ik de mijne kocht was de D200 er nog niet en de D100 was verouderd, nikon had er dus eigenlijk geen concurrent voor... dat de D200 nog iets beter van specs is is logisch gezien 't later op de markt kwam, en dat de D200 duurder is ook, zoek maar eens prijzen op van de 20D van in 't begin dat ie te koop was...

wat uw punt is ontsnapt me trouwens volledig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
          wat uw punt is ontsnapt me trouwens volledig
          Ik wist niet wat antwoorden ...

Comment

• Hier zitten blijkbaar wat kenners. Ik ga ook een keertje offtopic:

Wat is momenteel de aanrader onder de digitale fototoestellen? Ik heb momenteel de nikon coolpix 3100 en wil bij nikon blijven omdat de kwaliteit van de foto's zeer goed is en omdat het toestel makkelijk te hanteren is. Maar na 4 jaar merk je wel de vooruitgang die er gemaakt is... Ik heb nog steeds erg goede foto's maar ik zou graag goed kunnen inzoomen om foto's op circuit te maken. Als ik met mijn toestel hard inzoom krijg ik wazige foto's. Dat ligt aan het digitale inzoomen zeker?? Ik zoek wel geen toestel met 101 knopjes op het moet eenvoudig te hanteren blijven en liefst niet te groot. Prijskaartje rond 400 euro of max 500 euro. Ik heb ook geen zin om extra lenzen of om het even wat mee te nemen. Het moet iets of wat compact blijven en snel foto's kunnen maken. Het moet niet het nieuwste toestel zijn maar wel een enorm goed toestel. Dus een topper in promo die fin de carriere is omdat er nog een beter toestel op de markt komt die geen meerwaarde voor mij biedt is best welkom.

of zoek ik iets onmogelijks .
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik wil niet moeilijk doen en als me een vraag wordt gesteld beantwoord ik die normaal, waar ze ook staat maar dit zou toch best onder "algemeen" in "digitale hoek" geplaatst worden hoor
              Last edited by ; 30/06/2007, 13:55.

Comment

• Wist niet eens dat zo'n topic bestond, moet ik eens checken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Hier zitten blijkbaar wat kenners. Ik ga ook een keertje offtopic:

Wat is momenteel de aanrader onder de digitale fototoestellen? Ik heb momenteel de nikon coolpix 3100 en wil bij nikon blijven omdat de kwaliteit van de foto's zeer goed is en omdat het toestel makkelijk te hanteren is. Maar na 4 jaar merk je wel de vooruitgang die er gemaakt is... Ik heb nog steeds erg goede foto's maar ik zou graag goed kunnen inzoomen om foto's op circuit te maken. Als ik met mijn toestel hard inzoom krijg ik wazige foto's. Dat ligt aan het digitale inzoomen zeker?? Ik zoek wel geen toestel met 101 knopjes op het moet eenvoudig te hanteren blijven en liefst niet te groot. Prijskaartje rond 400 euro of max 500 euro. Ik heb ook geen zin om extra lenzen of om het even wat mee te nemen. Het moet iets of wat compact blijven en snel foto's kunnen maken. Het moet niet het nieuwste toestel zijn maar wel een enorm goed toestel. Dus een topper in promo die fin de carriere is omdat er nog een beter toestel op de markt komt die geen meerwaarde voor mij biedt is best welkom.

Ik heb nog eentje uit de oude doos, een HP 735(3.1MP) Is al 2x gevallen geweest waardoor de batterijhouder met tape wordt vastgehouden Maar het trekt nog steeds mooie foto's waardoor ik daar moeilijk afstand kan van doen

Al m'n auto foto's zijn met dit toestel getrokken.
                  Last edited by ; 30/06/2007, 03:50.

Comment

Ik heb nog steeds erg goede foto's maar ik zou graag goed kunnen inzoomen om foto's op circuit te maken. Als ik met mijn toestel hard inzoom krijg ik wazige foto's. Dat ligt aan het digitale inzoomen zeker??
                    Ja dat ligt daar aan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Knappe foto's , maar een Sony H1 is qua toestel ook al geen watje hè...
                      Jammer dat sony zo snel nieuwe modellen maakt ondertussen zijn ze al aan H9 waardoor mijn H1 stokoud lijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Ik vind het alvast fantastische mooie foto's van die site!
                        dus mijn foto's aangezien ik ze gemaakt heb en op mijn site staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Jammer dat sony zo snel nieuwe modellen maakt ondertussen zijn ze al aan H9 waardoor mijn H1 stokoud lijkt
                          Waarom zou men van toestel veranderen als hij de foto's nog mooi trekt en het toestel perfect werkt?

Comment

Hier zitten blijkbaar wat kenners. Ik ga ook een keertje offtopic:

Mijn zus heeft met Pasen uit HongKong een toestel meegebracht dat daar ontzettend veel verkocht werd: een Pentax Optio S7. Ze heeft er daar 99€ voor betaald en persoonlijk vind ik dit een heel goeie camera. Klein, licht, goedkoop, en je kan er vrij goeie foto's mee nemen. er zijn maar 4 knoppen aan dus 't is echt idiot proof. ik heb even gekeken en ik denk dat je het in België makkelijk kunt vinden voor 200€ of minder.
                            Ik vind het aan een compact fototoestel belangrijk dat de batterij lang meegaat en dat je snel foto's kunt nemen (snel na mekaar en snel na het aanzetten van het fototoestel); dat doet deze perfect.

om het terug on topic te brengen: hier nog eens mijn foto's van de bmw days

1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• En nu gaan ze koersen dacht ik maar niets daarvan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                  Mijn zus heeft met Pasen uit HongKong een toestel meegebracht dat daar ontzettend veel verkocht werd: een Pentax Optio S7. Ze heeft er daar 99€ voor betaald en persoonlijk vind ik dit een heel goeie camera. Klein, licht, goedkoop, en je kan er vrij goeie foto's mee nemen. er zijn maar 4 knoppen aan dus 't is echt idiot proof. ik heb even gekeken en ik denk dat je het in België makkelijk kunt vinden voor 200€ of minder.
                                  Ik vind het aan een compact fototoestel belangrijk dat de batterij lang meegaat en dat je snel foto's kunt nemen (snel na mekaar en snel na het aanzetten van het fototoestel); dat doet deze perfect.

Mooi toestel, alleen vind ik het jammer dat de batterijen niet kunnen vervangen worden door AAA of AA oplaad of wegwerpbatterijen!

Comment

• je krijgt bij het toestel een oplader voor die batterij ... dus ze is perfect herlaadbaar ik vind het makkelijker dan met gewone AA(A)batterijen
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      je krijgt bij het toestel een oplader voor die batterij ... dus ze is perfect herlaadbaar ik vind het makkelijker dan met gewone AA(A)batterijen
                                      Ja tuurlijk dat je een oplader erbij krijgt

Maar AA(A) batterijen zijn overal verkrijgbaar en moet men nergens een stopcontact gaan zoeken als de batterijen leeg zijn

Er bestaan zelfs herlaad AA(A) batterijen

Comment

Working...
                                      X