Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic Porsche Days 2007
Collapse
X
-
-
Er was vandaag ook 'n zwarte 997 GT3 die blijkbaar achteraan 'n zware tik gekregen had. (achterbumper eraf en de pot + sierstuk achteraan was geraakt + achterlicht rechts was volledig kapot) Die kerel reed tijdens 'n sessie gewoon doodleuk terug op de baan.
Er reden er ook 'n paar op wiens remmen echt op waren en die bleven maar gaan. Wij zaten op de tribune net voor eau rouge en ge hoorde regelmatig serieus gepiep als die mannen op hun rem gingen staan. Als 'k zoiets weet, dan zou 'k toch niet direct op 'n circuit gaan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEr was vandaag ook 'n zwarte 997 GT3 die blijkbaar achteraan 'n zware tik gekregen had. (achterbumper eraf en de pot + sierstuk achteraan was geraakt + achterlicht rechts was volledig kapot) Die kerel reed tijdens 'n sessie gewoon doodleuk terug op de baan.
Er reden er ook 'n paar op wiens remmen echt op waren en die bleven maar gaan. Wij zaten op de tribune net voor eau rouge en ge hoorde regelmatig serieus gepiep als die mannen op hun rem gingen staan. Als 'k zoiets weet, dan zou 'k toch niet direct op 'n circuit gaan rijden.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Hiermee was het plaatje volgens mij niet helemaal juist, maar ik kan me vergissen...
Turbo II 3.6 Cup velgen op een 993, Turbo S luchtinlaten?, op een 993 cabrio?
Somebody enleighten me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenDé lekkerste GT2 van zondag! Niet dat er massaal veel rondreden, maar al die carbondetails! Lekker!!
Comment
-
Comment