Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic Porsche Days 2007
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenPerfectie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb dan toch een dochter?
Hehe, yeah right.
Ik hoop nog altijd dat het mijn dochter is :-)
Mijn lieve meid is een echte Porschefreak aan het worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Denniske,
merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).
Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar
ciao,
MichPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Bart stichter van cleaned.be
Comment
-
Rufie man,
die foto van je dochter is echt de max hé!!!
...leuk van mekaar altijd op zo'n plaatsen tegen te komen...en het weertje was weer heerlijk...de afwezigen hadden dik ongelijkPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk BerichtenHehe, yeah right.
Ik hoop nog altijd dat het mijn dochter is :-)
Mijn lieve meid is een echte Porschefreak aan het worden.
Terecht dat je dat hoopt, zalige foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEr was vandaag ook 'n zwarte 997 GT3 die blijkbaar achteraan 'n zware tik gekregen had. (achterbumper eraf en de pot + sierstuk achteraan was geraakt + achterlicht rechts was volledig kapot) Die kerel reed tijdens 'n sessie gewoon doodleuk terug op de baan.
Er reden er ook 'n paar op wiens remmen echt op waren en die bleven maar gaan. Wij zaten op de tribune net voor eau rouge en ge hoorde regelmatig serieus gepiep als die mannen op hun rem gingen staan. Als 'k zoiets weet, dan zou 'k toch niet direct op 'n circuit gaan rijden.
Mag ook wel, 't is hard voor de remmen, zo'n circuitritten. Zelfs voor de fantastische Porsche-remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenReed Philip zelf daarmee? Ging ie hard?
Die mannen gingen wel serieus hard met die wagen. Terwijl ik die bezig zag heb ik me toch een paar keer afgevraagd of het wel zoveel waard is om zulke risico's te nemen met zo'n uniek stuk.
Langs de andere kant natuurlijk gebruiken ze de wagen wel waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt werd: racen!
Comment
Comment