Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die mannen gingen wel serieus hard met die wagen. Terwijl ik die bezig zag heb ik me toch een paar keer afgevraagd of het wel zoveel waard is om zulke risico's te nemen met zo'n uniek stuk.
Langs de andere kant natuurlijk gebruiken ze de wagen wel waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt werd: racen!
zondagmorgen kwam hij wel met "den depanneur" de pits binnen...schade rechts achter...ophanging geplooid, wiel scheef
merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).
Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar
ciao,
Mich
Over welke wagen gaat het nu , die cayman of 964 ?
merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).
Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar
Deze laatste mint-green 964 RS is een echte N-GT versie...299 exemplaren van gebouwd....geen bekleding mmer binnenin, gelaste kooi en brandvrije Recaro stoelen...echt ready-to-race, maar niet toegelaten tot verkeer in Belgie omwille van de gelaste kooi...in deze mooie maar speciale kleur zijn slechts 3 N-GT's geleverd wereldwijd...'k heb een praatje gemaakt met de sympathieke en fiere Britse eigenaar
Comment