Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).
Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar
Er was vandaag ook 'n zwarte 997 GT3 die blijkbaar achteraan 'n zware tik gekregen had. (achterbumper eraf en de pot + sierstuk achteraan was geraakt + achterlicht rechts was volledig kapot) Die kerel reed tijdens 'n sessie gewoon doodleuk terug op de baan.
Er reden er ook 'n paar op wiens remmen echt op waren en die bleven maar gaan. Wij zaten op de tribune net voor eau rouge en ge hoorde regelmatig serieus gepiep als die mannen op hun rem gingen staan. Als 'k zoiets weet, dan zou 'k toch niet direct op 'n circuit gaan rijden.
Dat waren geen versleten remmen, maar competitieremblokken. Ik heb daar 'n pak karren in de wielen gekeken, en je ziet regelmatig gele remblokken e.d., en je hoort zeer vaak piepende en schurende blokken als ze parkeren of aanschuiven.
Mag ook wel, 't is hard voor de remmen, zo'n circuitritten. Zelfs voor de fantastische Porsche-remmen.
Die mannen gingen wel serieus hard met die wagen. Terwijl ik die bezig zag heb ik me toch een paar keer afgevraagd of het wel zoveel waard is om zulke risico's te nemen met zo'n uniek stuk.
Langs de andere kant natuurlijk gebruiken ze de wagen wel waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt werd: racen!
Comment