Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fototopic Porsche Days 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Voila ... nog een laatste uit de selectie.

Check de plaat.

Comment

• Prachtig, echt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Prachtig, echt...
            Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
              Perfectie!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zeer knappe pics alweer, oveRRide!

Comment

• Comment

• Comment

• Bart stichter van cleaned.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        Perfectie!
                        Vind ik ook : de nieuwe turbo zoals hij er moet uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Ik heb dan toch een dochter?

Hehe, yeah right.
                          Ik hoop nog altijd dat het mijn dochter is :-)
                          Mijn lieve meid is een echte Porschefreak aan het worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

Dit zijn foto's van mij. Op welke site heb je ze zien staan?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Denniske,

merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).

Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar

ciao,

Mich
                              Porsche 996 GT3 RS
                              Porsche 964 RS
                              BMW ///M3 e30
                              Mercedes c250 CDI AMG
                              www.flamebox.be

Comment

• Hiesi den Mich,

spijtig dat ik je machien niet zien staan heb. Met mijn mankepoot (door mijn knie gestuikt vrijdag) was ik niet meer zo mobiel van het weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten

Reed Philip zelf daarmee? Ging ie hard?

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

Bart stichter van cleaned.be
                                  Altijd al geweten dat die mannen geen smaak hebben

Comment

• Rufie man,

die foto van je dochter is echt de max hé!!!

...leuk van mekaar altijd op zo'n plaatsen tegen te komen...en het weertje was weer heerlijk...de afwezigen hadden dik ongelijk
                                    Porsche 996 GT3 RS
                                    Porsche 964 RS
                                    BMW ///M3 e30
                                    Mercedes c250 CDI AMG
                                    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                                      Hehe, yeah right.
                                      Ik hoop nog altijd dat het mijn dochter is :-)
                                      Mijn lieve meid is een echte Porschefreak aan het worden.

Terecht dat je dat hoopt, zalige foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Er was vandaag ook 'n zwarte 997 GT3 die blijkbaar achteraan 'n zware tik gekregen had. (achterbumper eraf en de pot + sierstuk achteraan was geraakt + achterlicht rechts was volledig kapot) Die kerel reed tijdens 'n sessie gewoon doodleuk terug op de baan.

Er reden er ook 'n paar op wiens remmen echt op waren en die bleven maar gaan. Wij zaten op de tribune net voor eau rouge en ge hoorde regelmatig serieus gepiep als die mannen op hun rem gingen staan. Als 'k zoiets weet, dan zou 'k toch niet direct op 'n circuit gaan rijden.
                                        Dat waren geen versleten remmen, maar competitieremblokken. Ik heb daar 'n pak karren in de wielen gekeken, en je ziet regelmatig gele remblokken e.d., en je hoort zeer vaak piepende en schurende blokken als ze parkeren of aanschuiven.

Mag ook wel, 't is hard voor de remmen, zo'n circuitritten. Zelfs voor de fantastische Porsche-remmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Reed Philip zelf daarmee? Ging ie hard?
                                          Geen idee wie er achter het stuur zat.

Die mannen gingen wel serieus hard met die wagen. Terwijl ik die bezig zag heb ik me toch een paar keer afgevraagd of het wel zoveel waard is om zulke risico's te nemen met zo'n uniek stuk.

Langs de andere kant natuurlijk gebruiken ze de wagen wel waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt werd: racen!

Comment

Working...
                                          X