Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fototopic Porsche Days 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenDenniske,
merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).
Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar
ciao,
Mich
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenLangs de andere kant natuurlijk gebruiken ze de wagen wel waarvoor hij oorspronkelijk gemaakt werd: racen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenzondagmorgen kwam hij wel met "den depanneur" de pits binnen...schade rechts achter...ophanging geplooid, wiel scheef
Iemand pics hiervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOver welke wagen gaat het nu , die cayman of 964 ?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenDenniske,
merci voor het fotograferen van m'n wagen...de foto's zijn heel mooi en de eerste die ik er van heb (wagen is nog maar 2 weken in het verkeer).
Ik heb de link naar uw foto's doorgekregen van iemand anders en die op een paar andere fora geplaatst...ik hoop dat je me dat ni kwalijk neemt want ik ben u enorm dankbaar
ciao,
Mich1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenEn bij deze had ik wat problemen met scherpstellen.
Comment
-
Deze laatste mint-green 964 RS is een echte N-GT versie...299 exemplaren van gebouwd....geen bekleding mmer binnenin, gelaste kooi en brandvrije Recaro stoelen...echt ready-to-race, maar niet toegelaten tot verkeer in Belgie omwille van de gelaste kooi...in deze mooie maar speciale kleur zijn slechts 3 N-GT's geleverd wereldwijd...'k heb een praatje gemaakt met de sympathieke en fiere Britse eigenaarPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan je 'n video.google-dink ook met die youtube-tags embedden hier in 't forum?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment