Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannonball8000: Brussel 14/09/2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cannonball8000: Brussel 14/09/2007

5th year anniversary rally
    14 - 16 september 2007
    Londen - Brussel - Praag - Zagreb

Vrijdag (avond) 14 en zaterdag (morgen) 15 september is de Cannonball8000 weer in België. Opnieuw zullen er weer veel sportwagens te zien zijn in het centrum van Brussel. Plaats van afspraak: Conrad Hotel in de Louisalaan.

Auto's waarvan ik weet dat ze geregistreerd zijn:

- Mercedes SL55 AMG
    - TVR Tuscan
    - VXR Monaro
    - Monaro (with Blower full Wortec 6.o LS2 and NOS)
    - Arial Atom
    - Mazda RX7 Twin Turbo
    - Ford Capri 3.9 V8
    - Ferrari 612
    - Nissan R34 Skyline
    - Ferrari 360 Challenge Stradale
    - BMW Z4 M Coupe

Misschien een idee om daar eens af te spreken?

Hopelijk tot dan!

Dirk aka W1ck3D

Hopelijk tot dan!
    Last edited by ; 15/06/2007, 20:05.

jij rijdt mee? cool

met welke wagen?

Comment

Faker...

Comment

kheb da hier al 1000 keer gezegd ma kben daar twee jaar geleden ook es op da feestje van die mannen binnengeglipt en nen avond op ulder kosten zitten drinken... Mss moet ik da nog es over doen...

Edit: Voor de fans de Stones zitten voor de moment in het Conrad...

Comment

.....
          Last edited by ; 08/06/2007, 19:37.

Comment

W1ck3d,

welkom op het forum.

Vermoedelijk heb je het reglement niet goed gelezen , zeker wat betreft het aantal foto's. Gelieve uw openingspost aan te passen.
            Thx.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
              Mocht Rami met zijn Lambo zin hebben in een (bijna) gratis tochtje Londen - Zagreb, dan mag hij het altijd laten weten

Zin in een ritje zal ie wel hebben, zin om zen auto in beslag genomen te zien worden iets minder denk ik
              Last edited by ; 30/05/2007, 19:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Zin in een ritje zal ie wel hebben, zin om zen auto in beslag genomen te zien worden iets minder denk ik
                Zen we weg ofwa?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                  Zen we weg ofwa?

Ik wil dat zeker is doen, maar niks georganiseerd ofzo, eventueel gewoon 2 of 3 wagens. Gewoon met een paar man op een avond is zeggen "en nu cruisen we naar Athene" of whatever.

Ff de Sirtaki dansen en terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Ik wil dat zeker is doen, maar niks georganiseerd ofzo, eventueel gewoon 2 of 3 wagens. Gewoon met een paar man op een avond is zeggen "en nu cruisen we naar Athene" of whatever.

Ff de Sirtaki dansen en terug
                    Ik heb je recent zien dansen en euhm....hou het maar bij die 1ne keer.

Drink een Raki en rij terug door

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      Ik heb je recent zien dansen en euhm....hou het maar bij die 1ne keer.

Drink een Raki en rij terug door

Aléjo Gio...zo'n lekkere Griekse Milf man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                        W1ck3d,

welkom op het forum.

Vermoedelijk heb je het reglement niet goed gelezen , zeker wat betreft het aantal foto's. Gelieve uw openingspost aan te passen.
                        Thx.
                        Geachte heer moderator,
                        Beste tsmetjen

Mag ik U hierbij eens uitnodigen op een discussie over het al dan niet nut hebben van slechts 3 foto's per post te plaatsen? De andere moderators zijn uiteraard ook uitgenodigd

Zoals je wss wel opgemerkt hebt heeft Dirk (Wicked) een hele hoop foto's gepost maar betreffen het slechts thumbnails die quasi geen bandbreedte innemen en dusdanig ook niet belastend zijn voor de enkelingen die nog met een PSTN of ISDN aansluiting werken. Meer zelfs... Die "hoop" thumbnails neemt minder bandbreedte in dan 3 grote foto's plaatsen in 1 post...
                        Tevens is België ondertussen een breedband land geworden waarbij dus weinig of geen PSTN, ISDN of gelijkaardige "trage" aansluitingen nog voorradig zijn... De ene enkeling die zich met zo'n aansluiting op het internet of een forum als AW begeeft zal evenzeer hinder ondervinden van 3 foto's per post (met als gevolg dat men een hele hoop posts moet doen (cfr een van mijn topics) dan dat men deze in 1 post plaatst.

Dit gezegd zijnde wil ik U danken voor de tijd die U besteed heeft aan het lezen van deze post...

Samengevat: het posten van slechts 3 foto's per post heeft zoveel nut als m'n post hierboven.

Kunnen we nu eindelijk die regel eens aanpassen of tenminste ter discussie plaatsen?

Met dank,

Comment

Bralo support club

leden

• Leftane

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                            Geachte heer moderator,
                            Beste tsmetjen

Mag ik U hierbij eens uitnodigen op een discussie over het al dan niet nut hebben van slechts 3 foto's per post te plaatsen? De andere moderators zijn uiteraard ook uitgenodigd

Zoals je wss wel opgemerkt hebt heeft Dirk (Wicked) een hele hoop foto's gepost maar betreffen het slechts thumbnails die quasi geen bandbreedte innemen en dusdanig ook niet belastend zijn voor de enkelingen die nog met een PSTN of ISDN aansluiting werken. Meer zelfs... Die "hoop" thumbnails neemt minder bandbreedte in dan 3 grote foto's plaatsen in 1 post...
                            Tevens is België ondertussen een breedband land geworden waarbij dus weinig of geen PSTN, ISDN of gelijkaardige "trage" aansluitingen nog voorradig zijn... De ene enkeling die zich met zo'n aansluiting op het internet of een forum als AW begeeft zal evenzeer hinder ondervinden van 3 foto's per post (met als gevolg dat men een hele hoop posts moet doen (cfr een van mijn topics) dan dat men deze in 1 post plaatst.

Dit gezegd zijnde wil ik U danken voor de tijd die U besteed heeft aan het lezen van deze post...

Samengevat: het posten van slechts 3 foto's per post heeft zoveel nut als m'n post hierboven.

Kunnen we nu eindelijk die regel eens aanpassen of tenminste ter discussie plaatsen?

Met dank,
                            U = GOD

Comment

Bralo support club

leden

• Leftane
                              • F40fan

Comment

ontopic: als ik op dat moment in Brussel ben ga ik wel eens kijken maar ik vermoed dat m'n schooljaar nog niet bezig zal zijn en dat ik er dus nog niet zal zijn

Comment

/offtopic:

Bralo support club
                                  leden
                                  • F40fan
                                  • Leftlane
                                  • W1ck3D
                                  Allé dan, 'k moet toegeven de kleine lettertjes in het reglement heb ik wellicht over het hoofd gezien. *lacht*

Maar goed, neemt niet weg dat ik inderdaad nog op zoek ben naar een auto met (co-) driver. Momenteel denk ik aan een van mijn vrienden welke mss zijn nieuwe BMW 535 wel eens wil gebruiken voor wat ie gemaakt is. Andere optie is Cooper S.

t' zou inderdaad mooi zijn mocht er iemand met een supercar opduiken, maar de kans is klein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    U = GOD

maar inderdaad, good point, Bralo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                      /offtopic:

Bralo support club
                                      leden
                                      • F40fan
                                      • Leftlane
                                      • W1ck3D
                                      Allé dan, 'k moet toegeven de kleine lettertjes in het reglement heb ik wellicht over het hoofd gezien. *lacht*

Maar goed, neemt niet weg dat ik inderdaad nog op zoek ben naar een auto met (co-) driver. Momenteel denk ik aan een van mijn vrienden welke mss zijn nieuwe BMW 535 wel eens wil gebruiken voor wat ie gemaakt is. Andere optie is Cooper S.

t' zou inderdaad mooi zijn mocht er iemand met een supercar opduiken, maar de kans is klein.
                                      ik heb ze alle 2 in de garage staan ..en eventueel nog een 340 pk cossie en een 320 pk porsche ...eigenlijk kunnen we die race onder ons rijden dus...ik verhuur mijn wagenpark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                        eigenlijk kunnen we die race onder ons rijden

Zegt zo'n dingen ni, komt echt ni goed

Comment

Working...
                                        X