Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die gast die nu met de Porsche 9FF TRC91 afkomt, is dat dezelfde kerel die vorig jaar met een 9ff 780 pk (autonummer 8 mee deed? Woont ook in Spanje, maar dan in Barcelona. Heb met die auto mogen mee rijden en vergeet dat nooit meer
Die gast die nu met de Porsche 9FF TRC91 afkomt, is dat dezelfde kerel die vorig jaar met een 9ff 780 pk (autonummer 8 ) mee deed? Woont ook in Spanje, maar dan in Barcelona. Heb met die auto mogen mee rijden en vergeet dat nooit meer
Yep, het is dezelfde. Een klein filmpje van vorig jaar (toen nog met 'maar' 780 Bhp)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ben die bij de vorige editie aan het tankstation in Drongen tegengekomen toen we op weg waren naar Francorchamps. Er bleek een probleem te zijn met 1 of ander turbodarm. We hebben toen gewacht tot Jan Fatthauer himself + een mechanieker op z'n blote voeten (rijdend in een transporter uiteraard )rechtstreeks vanuit Dortmund kwam om Gavin te depanneren. Zou nogal slechte reclame zijn anders. Was rechtstreeks vanuit Duitsland naar de Cannonball 8000 gekomen.
Hebben daar op de parking de motor laten zakken en d.m.v. de lichten van hun transporter, konden ze zien wat ze moesten vervangen, want het was daar pikke donker. Toen alles hersteld was, de laptop er op, en gaan testrijden
Na het ritje...
Jan Fatthauer:It's ok, the car is getting 300 again
Dan ff een ritje mogen mee doen. Nie normaal, zo sleuren
Echt een zeer sympathieke gast. Misschien dat ik hen nog eens goeiendag kom zeggen.
Vandaag ook de bevestiging gehad dat er een tweede Ferrari 599 GTB Fiorano (naast de rode, nu een gele) aan de start zal verschijnen. De Jaguar XJ220 is nog steeds een twijfelgeval. De zoon van de eigenaar nam de auto mee op het circuit en vond hem te onpraktisch om er de Cannonball8000 mee te doen. Daarom dat hij koos voor een Jaguar XK8. Echter heeft de vader vorige week de XK8 in de prak gereden zodat de XJ220 misschien dan toch zal worden meegenomen .
Als het zou kunnen, zou ik je onmiddellijk komen ophalen!!!
Maar aangezien ik zelf een stuk meerij, neem ik geen passagiers mee.
Ik denk dat ik mijn Roemeense platen maar terug op mijn auto draai
De bestuurder van de 9FF komt rechtstreeks van Hong Kong naar Brussel.
Wellicht dat we 's morgens afspreken en dan alvast op verkenning gaan. *lacht*
Vrijdag avond ga ik ook zeker ( sta al in de lijst ). Ik denk dat de stemming het best ga zijn in de avond,.. gezelliger en rond 21u daar iets in de buurt eten, indien er nog mensen dit gedacht hebben?
Wat is het leukst?
Vrijdagavond vanaf 18u? Of zaterdagochtend vanaf 9u?
Ik veronderstel dat er daar een massa volk gaat zijn, geen parking en afgesloten straten? Maw. ik kom met mijn firmasleur en laat de Cayman thuis?
Vrijdagavond is het leukst imo omdat dan de auto's relaxed een na een aankomen rijden.
Zaterdagochtend gaat het allemaal zo snel dat je nog bijna geen tijd hebt om de auto's eens fatsoenlijk te bekijken.
Een massa volk? In 2005 waren er al bij al 6 personen aanwezig 's morgens. Vorig jaar waren er dat een 20tal.
't is dus een erg besloten evenement dat weinig aandacht krijgt. Desalnietemin ZEKER de moeite waard om af te komen.
En er is een GROTE parking in het hotel, voor iedereen bereikbaar en niet overdreven duur! (bewaakt ook nog en je kan er je auto laten wassen).
Straten zijn niet afgesloten, maar zijn wel éénrichting. Komen weinig auto's door.
In 2005 was ik daar zo goed als alleen, Ben dan in de ondergrondse parking gaan staan, Heb daar nog ne Porsch GT3 en BMWM3 al driftend door de parking zien gaan. In combinatie met al die geparkeerde auto's en de vele steunpalen was da echt wel redelijk geschift Om nog maar te zwijgen van de sound. Vorig jaar ben ik naar het vertrek gaan zien en daar was ook nie echt veel volk.
Ik zou het wel leuk vinden om eens een gezicht op sommige nicks te kunnen plakken.
'k zal ervoor zorgen dat jullie mij herkennen. Morgen ergens een trui of zo laten bedrukken met mijn nickname op.
Comment