Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat was in eerste instantie de bedoeling, maar dat feestje is tot mijn spijt niet door gegaan.
Ik heb me de laatste maanden eens gebogen over het Cannonball8000 forum en bekeken hoe ik het daar levendig kan maken. Persoonlijk denk ik wel dat ik in mijn opzet geslaagd ben. Veel deelnemers zijn nu dagelijks/wekelijks online en er wordt flink gepost. Ik heb geen banden met Cannonball8000, maar wordt zo nu en dan eens beloond met een nieuwe DVD en heb ieder jaar toegang tot de parties, etc. 't Is een hobby.
De sfeer bij Cannonball8000 is gemoedelijker dan bij evenementen als Gumball3000 waar de deelnemers van die laatste zich vaak gedragen als arrogante rijkaards. Bij CB8000 is dat niet of nauwelijks het geval.
Cannonball8000 gaat de volgende jaren flink groeien. Er staat een aparte rally op het programma vanuit Signapore en wellicht dat we in de volgende jaren ook een rally zullen zien in de Verenigde Staten.
Ieder jaar worden de auto's van de Cannonball8000 exotischer. Hoog aangeschreven dit jaar staan bij mij ondermeer de Porsche 9ff, Ford GT, Rolls Royce Phantom, Dodge Viper en enkele mooie oudere Mustangs.
Nummers zijn verboden want ze worden gelinkt aan een klassement, en dus een race
garanti miserie
Nu ja, dat hebben ze sowieso want sommige Duitse staten hebben een verbod uitgeroepen op dit soort rallies en de Cannonball8000 werd daarbij expliciet genoemd. Geen nood echter want ik heb al enkele deelnemers gesproken en die zijn bereid de uitdaging aan te gaan.
Comment