Op hun site staat dat ze pas binnen 9u vertrekken, is dat correct??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cannonball8000: Brussel 14/09/2007
Collapse
X
-
ik ben er geweest .. samen met maxime, simoni, porker, alsemi en nog een vriend van hem ... was VET de moeite !!!!
bijna geen kat aanwezig, véél zalige auto's, een hoog showgehalte (veel revven, powersliden en optrekken ) .. kortom veel te sjiek
ben wel geinterviewd geweest door de vtm, hopelijk komt dat niet in het nieuws1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik sluit me aan bij de rest. De afwezigen hadden ongelijk.
Niet alle deelnemers waren aanwezig in Brussel.
Omdat de Duitse 'Polizei' dwars lag (understatement, want ze gaven pas eergisteren te kennen dat de rally verboden is), hebben enkele deelnemers ervoor gekozen om Brussel links te laten liggen en direct door te rijden naar Praag.
Anderen vertrokken reeds rond middernacht in Brussel om 's nachts door Duitsland te rijden, en zo trachten de politie daar te verschalken. Ik heb ook deelnemers gesproken die met een boog rond Duitsland gingen rijden. ENORM veel kilometers op één dag, dus voor die optie had ik zelf niet gekozen mocht ik mee gereden hebben.
Anderen maken er dan weer een kat en muis spel van en doen er alles aan om de politie in Duitsland het leven zuur te maken. De Viper met kentekenplaat 'SCREEM' (vorig jaar in een 360 Spider) had een zonneband gekozen met een wel erg toepasselijke tekst: 'Don't mention the war!'
De bestuurder van de Porsche 9ff met 910 Bhp had eergisteren al kennis mogen maken met de 'Gründlichkeit' van de politie toen hij zijn auto ging ophalen bij 9ff in Dortmund. Hij mocht de nacht doorbrengen in een Duitse cel en mistte daardoor de start. Klein detail: hij had wel 400 (yep vier honderd) kilometer per uur gereden op een 9 km lang stuk asvalt net buiten Frankfurt dat pas aangelegd was en vlak als een biljart tafel was. Tja, als je dan al eens de kans krijgt om het maximum uit je auto te kunnen halen, moet je het natuurlijk niet laten hé
Omdat ik al vaker op dit soort evenementen ben geweest, verander ik niet meteen in een ADHD kerel als ik een mooie sportwagen zie ('k heb op de Köenigsegg na alles gezien wat ik ooit wilde zien), maar mijn hartje ging toch beduidend harder kloppen toen ik voor de eerste keer oog in oog stond met de Audi R8. Wat een mooie en al bij al nog bescheiden wagen. Mocht ik de centjes hebben, dan zou ik er over nadenken er eentje te kopen (maar dan wel even wachten op de V10).
Goed, ik ga mijn foto's van de camera halen. Omdat de deelnemers pas (veel) later als voorzien aankwamen, heb ik bijna allemaal foto's van in de garage. 't was veel te moeilijk om in de donker buiten foto's te nemen die de moeite waard waren.
Post ze hier later vandaag.
Dirk
Comment
-
Breaking NEWS
Alle auto's die door Duitsland gereden zijn, zijn door de politie in beslag genomen.
De deelnemers hebben een boete gekregen van 1.000,- euro per persoon (en niet per wagen!). De auto's worden pas morgenavond om 18:00 uur vrijgegeven!
Dit betekent het einde van de rally voor vele deelnemers
En dan te weten dat de overgrote meerderheid van de deelnemers zich aan de snelheidslimiet houdt.
F*ck!n N@zi'5 (sorry voor mijn taalgebruik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenzonde.
zijn er foto's ergens?
edit: de eerste foto's.
Aston Martin Vantage
Lamborghini Gallardo
Comment
Comment