Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MG-Meeting Technik-Museum Speyer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEr stonden wel een paar TF's, maar die waren al weg toen we eraan kwamen. Let wel dat het om een iets ouder publiek ging hè . De eerste is toch vrij recent, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNo offence, maar kan dat eigenlijk wel gezien worden als een échte MG ?
is een compleet ander onderstel
Ik vrees dat je toch eens in een Rover, en daarna in mijn MG moet bijzitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKan zijn, ik weet niks van MG's, die ZR's zijn wel toffe bakken
maar het blijft toch een beetje een getunede Rover 25 hè .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWow, hoe zeldzaam zijn deze SV-R's ongeveer?
Zeer zeldzaam: In België is dit de enigste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenHey PHlL1, dit is onze SV-R.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenSeg, als ge toch bezig zijt, geef ineens de productie-aantallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk heb er geen idee van, ik zou dit is in een boek moeten opzoeken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk BerichtenKnap!
is irl een schoon bakske, die van u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenis irl een schoon bakske, die van u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenDie van u ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk BerichtenInderdaad, we hadden ze beter eens naast mekaar gezet toen in Gent op AW meeting.
kom je niet naar de AW meeting op 24 juni?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenklopt...
kom je niet naar de AW meeting op 24 juni?
Neen, ik kan niet, zit in Engeland dan.
Comment
Comment