Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International BMW M1 Meeting
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenVertrekken wij tesamen uit gent? Of gaat ge direct na u examen al naar huis?
@ Cedrick, ik kan u gerust ophalen, maar kga dan wel nog naar Knokke 's avonds...
Comment
-
En weet je wat er nog meer is ... ?
De nieuwe X5 zou er moeten staan !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenEn weet je wat er nog meer is ... ?
De nieuwe X5 zou er moeten staan !!!!
Jah, kga nog wat gaan leren zodak zeker kan afkomen!
En tegen wanneer zou het papierwerk in orde zijn? Nog een weekje ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk ga redelijk kort erna nr huis
@ Cedrick, ik kan u gerust ophalen, maar kga dan wel nog naar Knokke 's avonds...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMohow zot!
Jah, kga nog wat gaan leren zodak zeker kan afkomen!
En tegen wanneer zou het papierwerk in orde zijn? Nog een weekje ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenCava, ik kom dan wel tegen dat er daar afgesproken is!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk ga redelijk kort erna nr huis
@ Cedrick, ik kan u gerust ophalen, maar kga dan wel nog naar Knokke 's avonds...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenCheck pm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEn met mij kun je in principe ook meerijden tot in maldegem, maar kga derna ook nog naar knokke en kheb nog geen gedacht van wanneer ik ga weerkeren...
Tegen welk uur wordt er in feite afgesproken daar in Maldegem?
edit: en als we moeten wachten, dan kunnen we ondertussen al den iksvuvve van bt. bewonderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZe komen toe tussen 17h en 19h. En ik denk dat iedereen wel die 26 M1's samen wil horen draaien? Ik zou dan maken dat je daar niet veel later dan 17h bent.
edit: en als we moeten wachten, dan kunnen we ondertussen al den iksvuvve van bt. bewonderen
10h00-11h30 : blokski
11h30-12h30 : middagpauze
13h00-14h00 : Lopen met Laurence en Anthony
14h10-16h30 : blokski
16h30-xxh05 : M1 Meeting + eentje gaan drinken aan zee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIdeaal!
10h00-11h30 : blokski
11h30-12h30 : middagpauze
13h00-14h00 : Lopen met Laurence en Anthony
14h10-16h30 : blokski
16h30-xxh05 : M1 Meeting + eentje gaan drinken aan zee.
11h30-12h00 : pauze
12h00-13h00 : blokski
13-h00-14h00 : pauze
14h00-16h00 : blokski
En dan zit ik hopelijk al aan 4/5 voor vandaag, dan is het doenbaar om eventueel nog naar maldegem af te zakken. Tis tenslotte maar 10min rijden. *fingers crossed*
Comment
-
kheb juist eens gebeld naar De Mey,
Rond 17h15 worden de M1's verwacht. Iedereen is welkom om te komen kijken en de concessie zal uitzonderlijk langer geopend worden tot rond 19h, alle verkopers zullen aanwezig zijn en er is een receptie voorzien ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment