Mededeling

Collapse
No announcement yet.

International BMW M1 Meeting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Super!
    Maar die M5... zilver grijs, zwart interieur, dakrails...zowat de slechtste combinatie die je kan maken. Ziet er niet ze best uit. :s

De rest daarintegen...

Comment

Ik denk dat ik zaterdah ochtend ga proberen te gaan, ik ben er gisteren ene tegen gekomen op de E313, ik stond nog ik de file. Het was ene met de M-kleuren maar hij had wel niet zo'n achtervleugel.

Comment

Bon, net terug van Knokke, twas echt wel fantastisch. Ik kom vanuit maldegem en ongeveer aan de eerste lichten na de mercedesgarage zie ik van ver precies allemaal rode oude sportwagens vertrekken. Tiens, wat zou dat zijn? Inderdaad, ik reed juist achter die colonne van 26 (als ik goed geteld heb) M1's. Raampje open, genieten van de sound, genieten van de benzinegeur... Mmmm, heerlijk gewoon!
        Dan gekeken waar ze zich parkeerden en dat bleek rechtover place-m'as-tu-vu te zijn, op een parking achter een restaurant/hotel, kwil ervan af zijn. Dan ben ik mij gaan parkeren en direct teruggekeerd. Na even te twijfelen kwam er een madam af en die zei dat ik op dat parkingetje mocht gaan, en daar stonden ze bijna allemaal. (er stonden er een 5-tal in de buurt, maar op de openbare weg) Tegen dat ik er toekwam stond nog van de helft de motor aan... adembenemend beeld! Geen 2min erachter staat daar 20man hun auto te wassen!
        Na een half uurtje staan dromen en kijken ben ik dan maar weer vertrokken. Ik heb ook een Z8 en een nieuwe X5 gezien, geen M5 Touring.

Foto's volgen.

Comment

Ben zo ook tegengekomen op de N49 vandaag, denk dat ik maar eens in de auto wip en nogmaals een kijkje ga nemen... see ya

Comment

zaligheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
              staat allemaal op hun site hoor...tussen 17u-19u de zaterdag komen ze samen bij garage de Mey
              Ik ga kijken !

Comment

Hola!
                Vooral die M1's in M-kleuren en met spoilers! Regelrechte klassiekers.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                  Ik ga kijken !
                  Ik ga mee!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno Bekijk Berichten
                    Ik ga mee!
                    Done !

Comment

Als de studies enigsinds vlotten kom ik ook nog es af, maar kvrees dat m'n ouders gaan zeggen dat ik ze al eens gezien heb en dat ik dus niet nog eens moet gaan.

Foto's zijn aant uploaden!

Comment

Die parking tegenover place m'as tu vu is ook waar ze op mijn foto's komen uitgereden TomT 't is de Zoute Palace

Gaan zaterdagavond rond 17h-19h kijken @ BMW De Mey Maldegem
                        • bt.
                        • Bruno
                        • alex69alex
                        • Simoni
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                          Die parking tegenover place m'as tu vu is ook waar ze op mijn foto's komen uitgereden TomT 't is de Zoute Palace

Gaan zaterdagavond rond 17h-19h kijken @ BMW De Mey Maldegem
                          • bt.
                          • Bruno
                          • alex69alex
                          • Simoni
                          Just! Tis da! Ewel, kdachtet, maar ik was niet echt 100% zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                            staat allemaal op hun site hoor...tussen 17u-19u de zaterdag komen ze samen bij garage de Mey
                            IK ZAL ER ZIJN !!!!

Te herkennen aan mijn gigantische blonde krullen en mijnen bril

Comment

Net terug, er stonden er nog een paar bovengronds op de parking van 'the palace' (achterzijde) maar ik vermoed dat de juweeltjes ondergronds geparkeerd stonden

Comment

en er stonden er nog een paar
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

jammergenoeg dus niet de allermooiste
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Als het blokken wa vlot kom ik ook es tot daar zaterdag, zoveel geilheid op één hoopje da ga niet gezond zijn.

Comment

Is er iem die iem aan station Aalter wil ophalen?
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        Is er iem die iem aan station Aalter wil ophalen?
                                        Blond, grote bortsen?

Comment

Working...
                                        X