Tot hoe laat blijven ze dan in Maldegem?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International BMW M1 Meeting
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenTot hoe laat blijven ze dan in Maldegem?
de mensen gaan per shuttle op restaurant en dan terug naar knokke1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenkheb juist eens gebeld naar De Mey,
Rond 17h15 worden de M1's verwacht. Iedereen is welkom om te komen kijken en de concessie zal uitzonderlijk langer geopend worden tot rond 19h, alle verkopers zullen aanwezig zijn en er is een receptie voorzien ...
Dan kunnen we nog eens een klapke doen met de Siegfried
Comment
-
Donderdag ll stonden er zeker 5 thv de rotonde richting het Zoute
Onze pa is trouwens van plan iets te gaan kopen in Knokke, hoeven we niet iedere
keer in een hotel te slapen (Binnenhof of Atlantis).
Niet da ze slecht zijn, maar als je een dag zin hebt om te komen ben je meestal afhankelijk van plaats.
Maar omdat we er al jaren komen en ze ons ook kennen lukt het ons vrij aardig om toch nog een kamer te versieren.
Ik heb trouwens gezien dat er veel projecten worden opgestart. Heb een lijstje klaar dat ik aan pa zal overhandigen en hopelijk ziet hij er iets in ;-)Last edited by E90N; 02/06/2007, 12:57.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Schoon foto's Alexus, gij komt toch wat tegen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenkheb juist eens gebeld naar De Mey,
Rond 17h15 worden de M1's verwacht. Iedereen is welkom om te komen kijken en de concessie zal uitzonderlijk langer geopend worden tot rond 19h, alle verkopers zullen aanwezig zijn en er is een receptie voorzien ...
Tetten !
Ik ga m'n zesse gaan wassen !!
Doei !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenOnze pa is trouwens van plan iets te gaan kopen in Knokke, hoeven we niet iedere
keer in een hotel te slapen (Binnenhof of Atlantis).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenZeg aan uwe pa dat em maar een grote portefeuille meebrengt, beginprijzen voor iets deftigs: 1 miljoen Euro
Comment
-
Jongens, ik moet jullie veel moed geven om met dit weer te moeten studeren, veel respect !
Nu ja, na 11 jaar unief heb ik mijn deel wel gehad
Ik ben nu verdoeme aan het twijfelen of ik eerst nog eens naar Knokke zou rijden om de kolonne te kunnen volgen naar Maldegem, zou wel wijs zijn om achter die kudde te zitten
Ik wil wel iemand oppikken, ik passeer langs Aalter, Knesselare, Maldegem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSerieus? Vrienden van m'n ouders hebben onlangs een duplexappartement aan de dijk gekocht met groot terras. En ze zitten opt 5de ofzo dus ze zien niets vant strand, tenzij ze rechtstaan, enkel de zee. Heerlijk naar tschijnt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenJuij !
Tetten !
Ik ga m'n zesse gaan wassen !!
Doei !
En zo vre vuil staat ie nu ook weer niet, tis al erger geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenHet is razend duur, zeker in de buurt van de Lippenslaan of naar het Zoute toe, het meest extreme zijn de appartementen aan het Zwin, 5 miljoen Euro voor een appartement en... ze zijn allemaal verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenMiljaar, kzou mijn auto in feite ook nog moeten wassen maar kheb geen tijd meer. Kmoet nog blokken vanmiddag.
En zo vre vuil staat ie nu ook weer niet, tis al erger geweest
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenJongens, ik moet jullie veel moed geven om met dit weer te moeten studeren, veel respect !
Nu ja, na 11 jaar unief heb ik mijn deel wel gehad
Ik ben nu verdoeme aan het twijfelen of ik eerst nog eens naar Knokke zou rijden om de kolonne te kunnen volgen naar Maldegem, zou wel wijs zijn om achter die kudde te zitten
Ik wil wel iemand oppikken, ik passeer langs Aalter, Knesselare, Maldegem
edit: als je kan: volg de colonne, ik heb er 3-4km kunnen achter-/tussenrijden, echt machtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBwa, liever zo dan als het regent. Dan is het pas erg voor mij, dan loop ik niet echt lekker rond in m'n vel, dus gaat het minder goed!
in ieder geval, veel succes aan de mensen hier die moeten studeren !
Comment
Comment