ik kom ook met de 6 moet ook nog gewassen worden, grr
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International BMW M1 Meeting
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenZeg aan uwe pa dat em maar een grote portefeuille meebrengt, beginprijzen voor iets deftigs: 1 miljoen Euro
Ik heb thans 2 dagen geleden info gaan vragen bij bepaalde immokantoren
en idd er zijn bepaalde projecten die zeer duur zijn.
Maar in mijn ogen heb ik al mooie gezien van < 1 mio
Ons oog springt momenteel op de verkoop van een charmante witte villa (achterkant ziet uit op de grote de vijver)
Om 5' van het strand en lekker rustig......
Prijs is in het budget dus ik hoop dat we dezelfde keuze hebben.
Ik zal maar niet meer offtopic gaan, maak ik de mods lastig ;-)
Dan is er ook een mooi appartement aan het Zoute strand (tegenover Kytesurf staanplaats/River Woods) maar iets duurder.
We zullen wel zien, ik betaal niet (haha), gaan zelf bouwen in augustus en dat is al duur genoeg !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk zal binnen een dik uurtje aanzetten met de 147
Ik vertrek binnen 45 min. richting Knokke en als ik ze dan tegenkom op de N49, ga ik er achter rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenWelk kleur ?
Ik vertrek binnen 45 min. richting Knokke en als ik ze dan tegenkom op de N49, ga ik er achter rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk weet 1 ding... die mannen gaan zweten in hun M1
Welken airco ?
*Rutt'n oop'n !*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenT'zijn er nog die gaan zweten
*Rutt'n oop'n !*Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk weet 1 ding... die mannen gaan zweten in hun M1
Welken airco ?
haha, zalig
*zet airco op*
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenBDI205 zeker ? Die zag ik donderdag ook al meerijden ... ben wel zo stom geweest om geen foto's te maken, sorry
Ik heb er wel foto's van
@Airborne: wanneer was jij er? Ik van 9.15 tot 10.20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenGedeeltelijk juist, 805 ipv 205
Ik heb er wel foto's van1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenhaha, zalig
*zet airco op*
N E R D !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenBen deze morgen geweest en een hele hoop foto's. Deze avond zet ik ze erop, ook nen toffe volgwagen trouwens: M3 CSL
Oja, Tomthee gaat ook mee, dus iedereen tevree!
(of niet? maar tmoest rijmen!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenmijn vriendin is dan ook juist onderweg op de N49 ... ze ging eens trekken tegen een M1 zei ze
Ik wou dat ik airco had ín mijn rugleuning, dát zou pas ideaal zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenGedeeltelijk juist, 805 ipv 205
Ik heb er wel foto's van
@Airborne: wanneer was jij er? Ik van 9.15 tot 10.20.
Hier is de CSL:
Comment
Comment