Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bon, 10min terug. Twas schitterend! Ook de schowroom, twas de eerste keer dat ik daar binnen kwam. Mensenlief, die 120d LSE... ik ben verkocht!!
Verder de reparatie bijgewoond aan één van de M1's, tbleek nog niet zo eenvoudig die op en af de brug te krijgen.
@Alex: ik denk dat je nog geen halve minuut weg was toen ik me realiseerde dat ik je dvd ben vergeten afgeven. Kheb je nog gezocht maar geen spoor meer te zien van jou! Toeme toch! Kheb dan in Knokke nog je vriendin haar zus gezien met haar vriend (is dat bjorn?) aant stuur van de audi. Kheb nog ne second getwijfeld of ik de DVD zou kunnen afgeven aan hen maar m'n auto stond te ver, en bjorn (als hij het al is) zou me denk ik niet meer herkennen van de meeting in Gent. Hij zal wel kunnen beamen dat er iemand lange tijd keek naar de audi, hij keek ook gedurende enkele ogenblikken terug. Sorry man! Hoogstwaarschijnlijk kom ik naar de rally van Ieper, dan heb ik hem zeker opnieuw bij en vergeet ik hem niet af te geven!! Mes excuses!
Rond 17h15 worden de M1's verwacht. Iedereen is welkom om te komen kijken en de concessie zal uitzonderlijk langer geopend worden tot rond 19h, alle verkopers zullen aanwezig zijn en er is een receptie voorzien ...
Zijn die wagens op zondag nog ergens te zien,ik had dit topic uit het oog verloren
Comment