Ik heb het gevoel dat toen ik ze fotografeerde anders stonden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International BMW M1 Meeting
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk ga hier de link ook maar neerpoten waar de rest staat.
http://www.autoscoops.be/autoforum/v...15646&start=15
Comment
-
Bon, 10min terug. Twas schitterend! Ook de schowroom, twas de eerste keer dat ik daar binnen kwam. Mensenlief, die 120d LSE... ik ben verkocht!!
Verder de reparatie bijgewoond aan één van de M1's, tbleek nog niet zo eenvoudig die op en af de brug te krijgen.
@Alex: ik denk dat je nog geen halve minuut weg was toen ik me realiseerde dat ik je dvd ben vergeten afgeven. Kheb je nog gezocht maar geen spoor meer te zien van jou! Toeme toch! Kheb dan in Knokke nog je vriendin haar zus gezien met haar vriend (is dat bjorn?) aant stuur van de audi. Kheb nog ne second getwijfeld of ik de DVD zou kunnen afgeven aan hen maar m'n auto stond te ver, en bjorn (als hij het al is) zou me denk ik niet meer herkennen van de meeting in Gent. Hij zal wel kunnen beamen dat er iemand lange tijd keek naar de audi, hij keek ook gedurende enkele ogenblikken terug. Sorry man! Hoogstwaarschijnlijk kom ik naar de rally van Ieper, dan heb ik hem zeker opnieuw bij en vergeet ik hem niet af te geven!! Mes excuses!
Comment
-
Filmpjes al rijdend, geen zotte kwaliteit maar toch
BMW M1-01.mp4
BMW M1-02.mp4
BMW M1-03.mp4
BMW M1-04.mp4
BMW M1-05.mp4
BMW M1-06.mp4
BMW M1-07.mp4
BMW M1-08.mp4
BMW M1-09.mp4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten@Alex: ik denk dat je nog geen halve minuut weg was toen ik me realiseerde dat ik je dvd ben vergeten afgeven.
Comment
-
Avond was geslaagd!
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenmijn vriendin is dan ook juist onderweg op de N49 ... ze ging eens trekken tegen een M1 zei ze
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenT'zijn er nog die gaan zweten
*Rutt'n oop'n !*1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Deze groene M1 vond ik de max !
Comment
-
Enkele forumleden
Comment
-
M-kleurkes
Comment
-
Ene met gTA circuit-velgskes
Comment
-
Die oranje zijn nummerplaat heeft al wat kogels gevangen precies
Comment
-
vervolg
Comment
-
Wat een verzameling...
Comment
-
spoilerke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenkheb juist eens gebeld naar De Mey,
Rond 17h15 worden de M1's verwacht. Iedereen is welkom om te komen kijken en de concessie zal uitzonderlijk langer geopend worden tot rond 19h, alle verkopers zullen aanwezig zijn en er is een receptie voorzien ...
Zijn die wagens op zondag nog ergens te zien,ik had dit topic uit het oog verloren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airborne Bekijk Berichten
Comment
Comment