Oorspronkelijk geplaatst door CSL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
International BMW M1 Meeting
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZijn die wagens op zondag nog ergens te zien,ik had dit topic uit het oog verloren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk geloof dat ze vandaag hun auto's gaan ophalen bij DeMey en dat ze dan naar Knokke vertrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenEnkele forumleden
Twas idd een geslaagde avond!
Die 3deurs 1 reekt met dat LSE sportpakket (of hoe noemt het ook ) vond ik geschift knap
De prijs was er ook wel naar, 42000€ voor een 120d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenVoor zij die een auto willen kopen .. de stockwagens van De Mey krijgen allemaal 5.000€ korting.
De M Coupé die er staat mag zelfs weg voor 60.000 in plaats van 66.500€ ... ferm
Smeer de papa een M Coupé aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDamn, das geen slechte deal...
Smeer de papa een M Coupé aan?
tis nochtans echt dé auto voor hem ... maar hij moet willen é. Mr. De Mey heeft hem gisteren een proefritje beloofd dus deze zomer gaan we er wellicht eens mee rijden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenHuh, wie was jij? Want kheb u niet gezien denk ik...
Toen ik vertrok ben ik Alex een hand komen geven
Het was echt de moeite om eens te zien die M1's, ik ben er zot van !
En inderdaad, die LSE was prachtig
Comment
-
Die grijze Z4 MBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk was diene mens met zijn gigantische krullen, bril en wit T-shirt
Toen ik vertrok ben ik Alex een hand komen geven
Het was echt de moeite om eens te zien die M1's, ik ben er zot van !
En inderdaad, die LSE was prachtig
We hebben u maar laten doen
Comment
-
Jamaar !
Waar blijven de rest van de foto's ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenJamaar !
Waar blijven de rest van de foto's ???1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenHuh, wie was jij? Want kheb u niet gezien denk ik...
Twas idd een geslaagde avond!
Die 3deurs 1 reekt met dat LSE sportpakket (of hoe noemt het ook ) vond ik geschift knap
De prijs was er ook wel naar, 42000€ voor een 120d
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenJamaar !
Waar blijven de rest van de foto's ???
Comment
-
Blijkbaar is de M1 niet zo gekend bij het brede publiek want ik heb daar nogal wilde verhalen horen vertellen !!! meestal hadden ze het over Ferrari's ???
Prachtig dat ze er de hele dag zijn blijven staan zonder afsluiting dan nog !
Mooiste M1 kleur !
Al da gefoefel met andere velgen
Echt veel belangstelling was er niet ?
veel meer pics : http://www.ferrari-world.be/BMW%20M1%20meeting%20knokke.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk ben er geweest tussen 10u30 en 13u. CSL stond toen geparkeerd voor Memlinc. En voor de CSL een nieuwe X5.
spijtig dat er geen csl velgen onder zitten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airborne Bekijk Berichten
zieke foto .. heb je die zonder de rand ? (als je dat niet wil doen .. no prob hoor )1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenzieke foto .. heb je die zonder de rand ? (als je dat niet wil doen .. no prob hoor )
Comment
Comment