Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
    Vorige keer ook op 1 dag gedaan; best te doen maar het is inderdaad veel. Wij hebben zonder ons overdreven te moeten haasten toch ongeveer alles gezien, maar je moet dus inderdaad wel selecteren.
    Kia, Hyundai, Chevrolet, Citroën, Peugeot, Ford, Seat, Mitsubishi, Honda, Toyota .. kan mij allemaal gestolen worden dus dat bekijk ik al niet
    Als je zo een aantal merken kunt schrappen is het makkelijk doenbaar op een dagje hoor
    Welke merken bekijk je dan wel?

Als ik tijd heb ga ik ook een dagje of 2 daar naartoe. Gelukkig wonen de ouders van mijn partner daar in de omgeving.

Comment

De algemene voorkeur gaat dus uit naar de Trade Days. Ik zal volgende week 'ns proberen te weten te komen of er nog Hotels in Frankfurt of nabije omgeving plaats hebben om een AW bende te huizen.
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        Vorige keer ook op 1 dag gedaan; best te doen maar het is inderdaad veel. Wij hebben zonder ons overdreven te moeten haasten toch ongeveer alles gezien, maar je moet dus inderdaad wel selecteren.
        Kia, Hyundai, Chevrolet, Citroën, Peugeot, Ford, Seat, Mitsubishi, Honda, Toyota .. kan mij allemaal gestolen worden dus dat bekijk ik al niet
        Als je zo een aantal merken kunt schrappen is het makkelijk doenbaar op een dagje hoor
        Klopt. Enkele jaren geleden naar IAA geweest en als je een beetje selectief tewerk gaat kan dat perfekt op 1 dag.

Comment

Ik ben zeer selectief. Mij vind je op de LandRover-stand, tijdens m'n aloude autotestprocedure. Doorgaans duurt m'n bezoek dan ook maar een minuutje of 5, maar omdat er dan vaak veel mensen staan te kijken en ik dan wat last heb van plankenkoorts, duurt 't op drukke salons soms meer dan 10 minuten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ik ben zeer selectief. Mij vind je op de LandRover-stand, tijdens m'n aloude autotestprocedure. Doorgaans duurt m'n bezoek dan ook maar een minuutje of 5, maar omdat er dan vaak veel mensen staan te kijken en ik dan wat last heb van plankenkoorts, duurt 't op drukke salons soms meer dan 10 minuten.

Comment

Maak veel foto's voor degene die niet kunnen (zoals mij) , ik verheug me (op foto's van ) de porsche GT2 en die BMW 7 en 1 coupé

Comment

count me in, ik vertrek dan voor m'n roadtrip naar zwitserland dus een tussenstop van een dag of 2 in frankfurt kan er wel bij

Comment

Dit jaar zal het de 7e keer op rij zijn dat ik naar de IAA ga. De laatste 4 keren ben ik geweest tijdens de trade days. De inkom is dan wel wat duurder, maar er is dan ook veel minder drukte. Tijdens zo'n dag krijg ik gemakkelijk op één dag gezien wat ik wil gezien hebben.

Uiteindelijk is het voor de limburgers een heel stuk minder ver, waardoor het minder zwaar is om het in 1 dag te doen.

Ik verheug mij er nu al op.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    Maak veel foto's voor degene die niet kunnen (zoals mij) , ik verheug me (op foto's van ) de porsche GT2 en die BMW 7 en 1 coupé

De nieuwe BMW 7 zal er nog niet staan...
                    OO 00 OO

Comment

Ik denk eraan ook wel eens te gaan op trade days ofzo.

Frankfurt is altijd een knappe beurs geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        De nieuwe BMW 7 zal er nog niet staan...
                        en ook niet die CS of hoe die ook heette

Comment

ik ga dit jaar ook eens naar IAA Frankfurt gaan, en vooral trade days spreekt me wel aan.
                          is er al een voorkeur van dag (13-14) of blijven jullie allemaal twee dagen in Frankfurt?

Comment

Hebben wij twee jaar geleden ook de Trade Days gedaan? Ik herinner me dat niet meer... Moet wel, aangezien we toen BMWMB en z'n maatje Robby tegen 't lijf zijn gelopen, en David zegt dat 'ie op de Trade Days is geweest.

Comment

wie gaat welke dag dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Hebben wij twee jaar geleden ook de Trade Days gedaan? Ik herinner me dat niet meer... Moet wel, aangezien we toen BMWMB en z'n maatje Robby tegen 't lijf zijn gelopen, en David zegt dat 'ie op de Trade Days is geweest.
                                We zijn toen 's vrijdags geweest. Een hele bende is toen blijven slapen daar waaronder Alex69alex, Roughneck en jijzelf toch ook als ik me niet vergis. Julie zijn de dagen nadien naar de Nurburgring geweest.

Wij zijn toen terug naar huis gereden en 's zondags naar de ringmeeting gekomen.
                                OO 00 OO

Comment

Ik zal er wss ook aanwezig zijn.

Zou de Facelift CLS er ook staan??

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

We zijn samen naar de IAA geweest en er voor of er na die BBQ aan de ring, die Gilles in elkaar gestoken had.
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Owkeej, ik ben dus even gaan horen achter hotels. In Frankfurt zelf zijn er nog vrije plaatsen, maar niet meer zoveel. De grootste maar is echter dat de prijzen aan de hoge kant liggen: het goedkoopste ligt op € 180 per 2 persoonskamer per nacht.

Als we buiten Frankfurt kijken dan vind je hotelletjes die een stuk goedkoper zijn: voor € 80 per 2 persoonskamer per nacht heb je een basis eenvoudig hotel, en voor € 120 per 2 persoonskamer per nacht zit je in een 3 sterrenhotel of equivalent.
                                      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Je kunt beter 50km buiten frankfurt gaan zitten dan...

Comment

Het nadert.

Zou er interesse zijn om, zoals 2 jaar geleden, een weekendmeeting te doen met de zondag aan de Nordschleife met BBQ? 't Speelt in m'n hoofd om dat terug te doen, en 'k heb al welwillende organisatiehulp gevonden, dus het is maar een woord.

Comment

Working...
                                          X