Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
    Vanuit Brugge/Gent: trein tot brussel zuid, van daaruit neem je de thalys of ICE naar Keulen of Frankfurt. De ICE rijdt normaal maar 1x per dag en rijdt tot in Frankfurt, Thalys gaat naar Keulen. De prijzen varieren: rond de 85 euro. Dit is of the top of my head dus het kan wat veranderen. In het station van Brugge gaven ze altijd uitleg en verschillende opties aan de info balie. Het is goedkoper als je je ticket voor de terugreis in Duitsland koopt.
    Volgens mn collega zijn ze aan het werken in het station Frankfurt (airport) en dat kan wat problemen geven natuurlijk.
    Waar is de tijd van IC Oostende - Köln...
    Ge moet het wel al zeggen é Als je in Frankfurt airport toe komt, moet je ofwel nog de taxi nemen, ofwel terug met het spoor eerst nog naar Hauptbahnhof en daarna nog eens naar Messe. En die 85 euro... dat is enkele rit, veronderstel ik? Köln-Frankfurt is immers al bijna 120 euro heen en terug.
    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Is er eigenlijk al een topic geopend met de pics van het IAA?

Comment

• 'k zal er is m'n werk van maken!

Ikzelf zal er ook een heel pak in kunnen steken...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
          Ge moet het wel al zeggen é Als je in Frankfurt airport toe komt, moet je ofwel nog de taxi nemen, ofwel terug met het spoor eerst nog naar Hauptbahnhof en daarna nog eens naar Messe. En die 85 euro... dat is enkele rit, veronderstel ik? Köln-Frankfurt is immers al bijna 120 euro heen en terug.
          Bedankt voor de aanvulling Caesar, ik ben nog niet naar de IAA geweest dus ik kon enkel mn ervaring weergeven tot aan Frf. 85 euro is idd enkele rit. Ik heb al 100 betaald, ook al 80... Het is wel al een tijdje geleden dat ik de trein heb moeten nemen(toen was mn rijbewijs ingetrokken )
          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Net telefoon gekregen.

Mss vertrek ik vanavond nog

Mag van ouders geen eerste schooldag missen.

Anders hing ik nu ter hoogt van dusseldorf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Bedankt.

Maar weet je wanneer de ICE naar Frankfurt rijdt?

S'morgens, s'middags, s'avonds?
              Kijk best eens op http://www.bahn.de
              Ik regelde dat vroeger gewoon in het station maar toen had ik ook geen krap reisschema en wist ik altijd wel ongeveer hoe laat ik moest vertrekken
              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik hoor net dat Rabbit met een auto vol (waaronder ook Cayenne?) morgen ook naar de IAA gaan, of vanavond zelfs al doorrijden?

Waarom is dit niet gemeld hier in 't topic? Samenrijden is inderdaad niet verplicht maar 't is toch leuk om te weten dat er nog forummers gaan?

Goed bezig.

Enfin...

Bye!
                Unnk

Euhm dat is een week geleden afgelast hoor

Anders had ik wel iets laten weten.

Er stond hier nog niets concreets, omdat de andere twee mensen, naast cay en ik, nog niets konden zeggen van datum.

Daarna is het gewoon afgeblazen geweest.

Zo onsympa ben ik nu ook weer niet

Comment

• Gisteren naar Frankfurt geweest. Heen en terug rijden is altijd fijn !
                  305km terug in 2 uur 30 geeft 122 km/u gemiddeld. Was wel druk verkeer.

Wat mij opviel was dat er bij de LS600hL veel volk stond, evenals bij de Fiat 500, daar was het niet normaal. Ook bij Audi veel volk. De IAA viel mij persoonlijk een beetje tegen. Vooral omdat er bij Toyota en Lexus geen nieuwe auto's waren.

Comment

• Het staat vast
                    Hotel is geboekt,morgen vertrekken we !
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik ga vertrekken richting nonkel. Morgenvroeg om 6u vertrekken we richting Frankfurt!

Tot dan
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Ik ga vertrekken richting nonkel. Morgenvroeg om 6u vertrekken we richting Frankfurt!

Tot dan
                        Ha ikke ook om 6uur vertrekken
                        Ik kan niet wachten
                        Daarna dagje Nürburgring

Comment

• t was leuk!
                          nu een pinteken drinken en dan van pittekens doen, 't zal nodig zijn...

Maserati Granturismo....af!

Comment

• Ook terug. 't was een leuke avond, nacht en dag! Morgen verslagje met meer woorden. Nu moe -> 'k ga slapen
                            The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Het is echt een groot salon, vele groter dan dat van Brussel of Parijs. Maar we hebben nog niet alles gezien dus zondagavond terug richting Frankfurt

Comment

• Iemand nog aanzoeken voor foto's?
                                Ze zullen niet van topkwaliteit zijn,maar toch...
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Unnk

Euhm dat is een week geleden afgelast hoor

Anders had ik wel iets laten weten.

Er stond hier nog niets concreets, omdat de andere twee mensen, naast cay en ik, nog niets konden zeggen van datum.

Daarna is het gewoon afgeblazen geweest.

Zo onsympa ben ik nu ook weer niet
                                  't Is dat, 'k vond het al raar. Daarmee dat 'k 't vroeg.

Jammer! 't Was wijs!

Comment

• 't Was wijs.

Mijn eerste, zeer korte indrukken :
                                    • Audi RS6 : geschift vet... (die ceramische remmen )
                                    • BMW X6 : zéér zeer knap in 't echt, véél knapper dan op foto ... dat wordt een succes (en we hebben al 'n koper op 't forum )
                                    • BMW '1 coupé : in het zwart, IRL, niet mis ... maar uiteindelijk blijft 't een lélijk ding
                                    • Audi A4 : zeer knap (looks, technisch, afwerking, ...) wordt de topper/referentie in zijn klasse (op 't rijgedrag en de sportiviteit na, dan)
                                    • Porsche GT2 : knap in 't echt, maar ... mjah een beetje steriel
                                    • Cayenne GTS : knap in 't echt ! Dat rood is iets donkerder dan je zou vermoeden, mooi!
                                    • Ferrari 430 Scuderia : wat een geil ding...
                                    • Lamborghini Reventón : wat een lelijk ding... (matte kleur, te hoekig, lelijke velgen, en dan nog voor zo'n absurde prijs)
                                    • Jaguar XF : trekt 100% de kaart van de States (belachelijke features en gimmicks, hoogstens matige afwerking, bedenkelijke looks, afwezigheid van cosyness in 't interieur, ...)
                                    • Aston Martin DBS : knap om naar te kijken, maar niet in gezeten (wel op de stand maar de zwarte DBS werd op dat moment gekeurd door 'n prospect en we mochten niet binnen) dus een beetje "ongekend"
                                    • Renault Laguna : knap, en lijkt me wel goed afgewerkt te zijn "voor 'n Fransoos", helemaal niet mis!
                                    • Mercedes-Benz C-klasse : de redenen voor z'n zwakke succes zijn overduidelijk als je erin gaat zitten (camionette-styling, zeer goedkope afwerking, bikkelharde en blinkende ruwe plastics, afschilferende laklaagjes, ... de C scoort van de drie titanen in die klasse duidelijk 't minst van allemaal)
                                    • Maserati Gran Turismo : zware teleurstelling (veel te groot, ademt nauwelijks nog iets van sportiviteit uit, te burgerlijk, dit is géén sportwagen meer, en enkele zeer pijnlijke afwerkingsfouten met als stip op nummer één 't feit dat die auto binnenin zowat helemaal plastic is, en enkel wat leder op de meest obvious plaatsen)
                                    • Mercedes-Benz C 63 AMG : zotte zetels (schitterend!), maar krijgt 't standaardinterieur van de C en oogt daarom binnenin verschrikkelijk goedkoop (en dat voor een auto van zowat 80.000 EUR ...)
                                    • MINI Clubman : wat een lelijk ding
                                    Zalige anderhalve dag gehad. Vertrokken rond 19u, aangekomen rond 0u (de lange route over Saarbrücken), dan nog 'n pintje gaan drinken met een gedeelte van de groep en rond 4u lagen we in ons bed, om 7u eruit om om halfacht aan de ontbijttafel te zitten, en om kwart voor 8 ongeveer vertrokken voor een verschrikkelijke rommelrit richting IAA (deels mijn fout, sorry guys) alwaar we rond tien uur binnen waren. Anderhalf uur geaperitiefd bij Ferrari (Martini, wijn, finger food), een uur gegeten & gedronken bij Alpina (bordjes met allerlei exquise hapjes, champagne, wijnen, koffie), de leukste stands gedaan, massa's gelachen en leute gemaakt, licht pijnlijke voetjes gisteren ... en zonder kleerscheunen heen en weer.

Wat een succes. 't Was fun, thanks!
                                    Last edited by ; 15/09/2007, 11:29.

Comment

• was de max..wel spijtig dat de groep al van bij aanvang uit elkaar lag... thx to rangelove hebben we lekker den dikke kunnen uithangen bij de meest exclusieve merken .. zo ne goeie hebben wij nog ni gehad... .... en dan ook nog dank aan de gilles omdat hij bij alpina de hete kolen uit het vuur haalde, toen we door de mand gingen vallen...wat je al allemaal niet moet doen voor een paar glazen champagne en een schotel gemengd ...en als dank hebben we die ganse schotel opgegegeten zonder hem sorry maat

Comment

• O ja, en ... batterij camera was op toen we zelfs nog 2 hallen moesten doen. Geen pics dus van Wiesmann, b.v.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          O ja, en ... batterij camera was op toen we zelfs nog 2 hallen moesten doen. Geen pics dus van Wiesmann, b.v.
                                          Viel hij beter mee in't echt?

Comment

Working...
                                          X