Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
-Is het nog mogelijk om een (goedkoop) hotel te krijgen voor zaterdagnacht (23 sept.)?
Mag in de buitenstad, of gaat alles al volboekt zijn?
Bij ja, alternatieven?
-Moet je het entreeticket voor het IAA best op voorhand kopen, of is het gemakkelijkste aan de deur met de zekerheid dat je nog binnen mag?
-Het treinticket voor de ICE van Brussel-Zuid naar Frankfurt, moet je dat ook best op voorhand kopen, of kan je dat gewoon kopen in het station van Brussel-Zuid?
En zou de trein de zaterdagochtend al volzet kunnen zijn, of is dat onwaarschijnlijk?
-Is het nog mogelijk om een (goedkoop) hotel te krijgen voor zaterdagnacht (23 sept.)?
Bij ja, alternatieven?
-Moet je het entreeticket voor het IAA best op voorhand kopen, of is het gemakkelijkste aan de deur met de zekerheid dat je nog binnen mag?
-Het treinticket voor de ICE van Brussel-Zuid naar Frankfurt, moet je dat ook best op voorhand kopen, of kan je dat gewoon kopen in het station van Brussel-Zuid?
En zou de trein de zaterdagochtend al volzet kunnen zijn, of is dat onwaarschijnlijk?
Ik kan niet gaan naar de IAA, vind dit enorm jammer ! Hopelijk volgend jaar..
Maar is er iemand die in de omgeving van Vl-br woont, en die naar de IAA gaat? Zou je dan aub een aantal brochures van voornamelijk Audi kunnen meebrengen ? Hoe meer hoe beter . Hard-covers zijn zeer zeker welkom, net zoals de niet-hard-covers.
Andere merken mag, maar hoeft niet! Enkel Audi ben ik content mee .
Ik kan niet gaan naar de IAA, vind dit enorm jammer ! Hopelijk binnen 2 jaar (aangepast )..
Maar is er iemand die in de omgeving van Vl-br woont, en die naar de IAA gaat? Zou je dan aub een aantal brochures van voornamelijk Audi kunnen meebrengen ? Hoe meer hoe beter . Hard-covers zijn zeer zeker welkom, net zoals de niet-hard-covers.
Andere merken mag, maar hoeft niet! Enkel Audi ben ik content mee .
Bij ja, alternatieven?
Comment