Voor studenten is het in de week maar 7,5 inkom, dus ga ik waarschijnlijk met ne maat de 17e en de 18e nurburgring
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Morgen ga ik onze Robbie eens bellen. Ik zal 'm eens bellen of hij wil overnachten.
Al nieuws?
Comment
-
Ik heb beslist om niet te overnachten. Voor ons is het uiteindelijk maar goed 300km wat zeker te doen is.
Net als vorig jaar rijden we in Frankfurt vroeger van de snelweg af zodat we weer in die ondergrondse parking in 't centrum kunnen parkeren. Dat was op wandelafstand van de ingang...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Hmm, 'k peins dat MM een ommetoer is voor mij.
Ik moet wel zowiezo over Aachen/Köln, so beter daar ergens afspreken dan?
Plus: hoe ga jij rijden? Zelf, met de '3 of de '5? En gaat Robby mee zijn, met de RS4 of de turbo? Want afhankelijk van 't tempo van de "groep" pas ik dan liever, enkel en alleen uit veiligheidsoverwegingen, ik weet namelijk van mezelf dat ik ook 'n gezonde dosis competitiegeest heb, en op de openbare weg vermijd ik dan liever de symptomen daarvan.
Maar als jij op je uppie rijdt dan rijden we uiteraard samen, ah ja 't zal wel zijn!
Ik zou zeer vroeg daar willen zijn. File heb je zowiezo, en liever de dag vroeg starten en snel gedaan hebben (om dan evt. nog te kunnen doen wat je wil), dan te laat komen en je dan te moeten haasten om alles gedaan te krijgen. Ik moet over Aalter en Antwerpen normaal gezien (als m'n compagnons geen verstek laten gaan), en ik zou toch ten laatste om 04u 's morgens in Antwerpen willen zijn. 'k Moet dat nog 'es bekijken, die uren.
Hoe zit dat bij jou?
Comment
-
Maasmechelen een ommetoer? Hoe rijd jij dan?
Rijd je niet als volgt: Antwerpen - Lummen - Aken - Keulen - Frankfurt ?
Als je om 4 uur in Antwerpen wil zijn, dan passeer je MM een uur later, dus 5 uur. Dat is een mooi uur om te vertrekken. Rekening houdend met nog een stop om te ontbijten en de tijd die we verliezen door trager verkeer en het parkeren, zullen we rond 8.30 uur aan de inkom staan. Dat is een half uur alvorens de deuren opengaan. Ideaal dus...
Ik rij sowieso zelf, omdat ik op m'n gemak wil rijden. Ik zeg eerlijk dat ik niet graag met Robbie meerijd omdat ik bang ben dat 'm zich in Duitsland niet gaat kunnen beheersen met z'n Turbo...
Ax_Dude is trouwens mijn passagier.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Indien jullie toch beslissen om niet te overnachten is het misschien stom dat ik in m'n eentje toch donderdag ergens in de buurt van Frankfurt ga overnachten.
gTa, als je via Antwerpen gaat, dan lijkt me de logische weg via de E314 en dan passeer je MM. Tenzij je natuurlijk niet graag in Nederland rijdt, dan kun je steeds via Luik naar Aächen.
Edit: tiens, BMWMB zegt dus hetzelfdeThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDaarnet m'n zoetie een compactcameraatje cadeau gedaan voor 'r birthday. Ik neem dus dat dingie mee en that's it. Geen zin om met 'n fototas rond te hollen, is te ambetant.
We gaan wel jouw "midden-op-de-straat-'s-nachts-in-'t-stad-knielen-om-een-foto-te-kunnen-maken-van-één-of-andere-ouwe-Porsche" poses missen.
Jammer maar helaas ga ik mijn acrobatische en soms wel wat dubbelzinnige standjes thuis latenThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenTot die ontdekking was ik ook al gekomen.
Als ik op http://www.frankfurt-tourismus.de rap even een zoekopdrachtje doe, dan zijn er op 20 km nog een paar plaatsjes aan een aanvaardbare prijs. Maar niet zoveel meer. Op max 40 km is er meer keus.
Maar Frankfurt zelf is niet te doen.
IAA zal voor zaterdag 15 september, oftewel zondag 16 september zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMaasmechelen een ommetoer? Hoe rijd jij dan?
Rijd je niet als volgt: Antwerpen - Lummen - Aken - Keulen - Frankfurt ?
Als je om 4 uur in Antwerpen wil zijn, dan passeer je MM een uur later, dus 5 uur. Dat is een mooi uur om te vertrekken. Rekening houdend met nog een stop om te ontbijten en de tijd die we verliezen door trager verkeer en het parkeren, zullen we rond 8.30 uur aan de inkom staan. Dat is een half uur alvorens de deuren opengaan. Ideaal dus...
Ik rij sowieso zelf, omdat ik op m'n gemak wil rijden. Ik zeg eerlijk dat ik niet graag met Robbie meerijd omdat ik bang ben dat 'm zich in Duitsland niet gaat kunnen beheersen met z'n Turbo...
Ax_Dude is trouwens mijn passagier.Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenIndien jullie toch beslissen om niet te overnachten is het misschien stom dat ik in m'n eentje toch donderdag ergens in de buurt van Frankfurt ga overnachten.
gTa, als je via Antwerpen gaat, dan lijkt me de logische weg via de E314 en dan passeer je MM. Tenzij je natuurlijk niet graag in Nederland rijdt, dan kun je steeds via Luik naar Aächen.
Edit: tiens, BMWMB zegt dus hetzelfde
Okay! Ik passeer dus inderdaad over Maasmechelen, sorry, my bad.
Mjah 0400 Antwerpen en 0500 Maasmechelen lijkt me inderdaad wel 'n goeie tijdplanning.
Rijd jij zelf, David, of niet?
Comment
-
Who's in voor het volledige weekend?!?- ...
- Wutputt
- gTa
- Cedje Dervo
- ...
- BMWMB
- Ax_Dude
- ...
- RRD (school en vervoer...(geen zin om al die dagen niet zelf te rijden ))
- Carlito (Geen auto denk ik)
- Cousie (wss zaterdagavond terug naar huis)
- tsmetjen (uitsluitsel begin september)
- Rabbit (Bijna zeker)
- TomT (mits toestemming van ouders)
- Sam06
- Cayenne
- PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
- Michelin (met papa , 22 of 23 sept)
- ...
- BMWMB
- gTa
- Wutputt
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk rijd zelf ja. Hoogstwaarschijnlijk met de 530d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat van dat overnachten zal waarschijnlijk niet meer doorgaan, hoor Ced. Tenzij Wutputt écht nog op donderdag door wil gaan ('t is ook mijn voorkeur), en 'ie een hotel vindt daar in de buurt dat doenbaar is van prijs, dan ben ik van de partij.
Wouter, quid?
Ben voorlopig uitgegaan van 4 personen (gTa, Cedje, TomT en ikke). Stel dat we dan 2 tweepersoonskamers (met 2 aparte bedeen) nemen, om't niet overdreven duur te maken. Dan zijn dit de hotels die volgens het internet nog vrij zijn:
Stadt Hotel Bruchköbel- € 118 per kamer (incl. ontbijt) => € 59 pp
- op 25 km (ten oosten) van de Messe
- 'Komfort Class'
Hotel Malchen- € 120 per kamer (incl. ontbijt) => € 60 pp
- op 35 km (ten zuiden) van de Messe
- 'First Class'
Hotel Arkaden (Grävenwiesbach)- € 82 per kamer (incl. ontbijt) => € 41 pp
- op 43 km (ten noorden) van de Messe
- 'First Class'
Ibis Hotel Koblenz- € 74,50 pp (65 + 9,50 voor ontbijt)
- op 125 km (ten noordwesten) van de Messe
- 3 sterren
Hotel zum Hahn (Büchenbeuren)- € 40 pp voor enkele kamer en € 27,50 pp voor dubbele kamer (incl. ontbijt)
- op 125 km (ten westen) van de Messe
- geen rating
- Dit is het hotelletje met de gele Agila waar we 2 jaar geleden 'ns geweest zijn
Ik zal morgen de toeristische dienst van Frankfurt of de hotels zelf contacteren om te checken of die vrije kamers wel degelijk nog vrij zijn.
Tweepersoonskamers met aparte bedden is toch geen probleem?
TomT, ga je mee of niet?Last edited by Wutputt; 26/08/2007, 22:42.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Even een aantal flitslokaties op de E314 in Limburg aangeven.
En lokaties op de A76/E314 tussen Maasmechelen en Duitse grens
Flitsservice.nl, waarschuwt via de radio, website en onze eigen app FlitsNav op de hoogte waar de struikrovers staan te controleren
Flitsservice.nl, waarschuwt via de radio, website en onze eigen app FlitsNav op de hoogte waar de struikrovers staan te controleren
Comment
Comment