alsjeblief veel foto's van die 1million$ lamborghini trekken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Who's in voor het volledige weekend?!?- ...
- Wutputt
- gTa
- ...
- BMWMB
- Ax_Dude
- ...
- RRD (school en vervoer...(geen zin om al die dagen niet zelf te rijden ))
- Carlito (Geen auto denk ik)
- Cousie (wss zaterdagavond terug naar huis)
- tsmetjen (uitsluitsel begin september)
- Rabbit (Bijna zeker)
- TomT (mits toestemming van ouders)
- Sam06
- Cedje Dervo (75% kans voorlopig)
- Cayenne
- ...
- BMWMB
- gTa
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMoest ik de vrijdag gaan zou ik ook al de donderdagavond vertrekken. Rond 17u30-18u kan ik dan wel maar ten vroegste. Hoe lang is het rijden naar daar? Een vijftal uurtjes?
@ BMWMB
Als je 'n hotel gevonden hebt en 't is doenbaar van prijs (i.e. geen 200 EUR voor een nacht), dan mag je meteen voor mij 'n kamer boeken ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdem. Ja. Samen rijden?
@ BMWMB
Als je 'n hotel gevonden hebt en 't is doenbaar van prijs (i.e. geen 200 EUR voor een nacht), dan mag je meteen voor mij 'n kamer boeken ook.
Eens effe kijken.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
De hotels die nog beschikbaar zijn in Frankfurt zelf zijn vreselijk duur. Onder de €200 per kamer vind je sowieso niets.
Aan te raden zal zijn om iets te zoeken buiten Frankfurt.
Ik ga morgen eens vragen aan mijn maten wat zij willen doen...OO 00 OO
Comment
-
Dit jaar zou ik het ook wel zien zitten om eens te gaan. Ik ben er tenslotte nog nooit geweest.. Als ik ga, ga ik op een weekend (ga nog naar school).
Maar nu is mijn vraag: is het daar te doen om een deftige foto te trekken van een wagen in bv. zijn geheel? Of zou er zoveel volk zijn dat het praktisch onmogelijk is om de wagen in zijn geheel te fotograferen?
Comment
-
- Wutputt
- gTa
- ...
- BMWMB
- Ax_Dude
- ...
- Rabbit (Bijna zeker)
- Sam06
- Cayenne
- ...
- BMWMB
- gTa
- Wutputt
- ...
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe hotels die nog beschikbaar zijn in Frankfurt zelf zijn vreselijk duur. Onder de €200 per kamer vind je sowieso niets.
Aan te raden zal zijn om iets te zoeken buiten Frankfurt.
Ik ga morgen eens vragen aan mijn maten wat zij willen doen...
Als ik op http://www.frankfurt-tourismus.de rap even een zoekopdrachtje doe, dan zijn er op 20 km nog een paar plaatsjes aan een aanvaardbare prijs. Maar niet zoveel meer. Op max 40 km is er meer keus.
Maar Frankfurt zelf is niet te doen.
Wie is er nu allemaal van donderdagavond te vertrekken om vrijdag te IAA-en?
BMWMB en maten, Axdude, gTa, TomT (?), en ikke?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDit jaar zou ik het ook wel zien zitten om eens te gaan. Ik ben er tenslotte nog nooit geweest.. Als ik ga, ga ik op een weekend (ga nog naar school).
Maar nu is mijn vraag: is het daar te doen om een deftige foto te trekken van een wagen in bv. zijn geheel? Of zou er zoveel volk zijn dat het praktisch onmogelijk is om de wagen in zijn geheel te fotograferen?
Ik ga trouwens dit jaar mijn groot fototoestel niet meenemen. Want ik weet zo als ik dit doe, dat ik veel te veel bezig ben met hoe proberen de perfecte foto te trekken, terwijl de essentie - genieten van de laatste nieuwigheden - gedeeltelijk aan me voorbij gaat. Het kost ook veel tijd om telkens een goede foto te kunnen trekken. Nee dit jaar neem ik enkel een klein compact camera'tje mee dat enkel boven zal komen als ik ergens een detail zie dat me bij moet blijven. 't Zal een heuse verandering zijn Maar zo ga ik meer aan het salon hebben, en er zullen nog genoeg foto's in de vakliteratuur en op het internet verschijnen.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdem. Ja. Samen rijden?
@ BMWMB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenTot die ontdekking was ik ook al gekomen.
Als ik op http://www.frankfurt-tourismus.de rap even een zoekopdrachtje doe, dan zijn er op 20 km nog een paar plaatsjes aan een aanvaardbare prijs. Maar niet zoveel meer. Op max 40 km is er meer keus.
Maar Frankfurt zelf is niet te doen.
Wie is er nu allemaal van donderdagavond te vertrekken om vrijdag te IAA-en?
BMWMB en maten, Axdude, gTa, TomT (?), en ikke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenSowieso is een salon moeilijk om een dedtige foto te trekken van een wagen in z'n geheel (belief me, ik heb dat vaak gedaan). Je moet véél geduld hebben. In het weekend gaat dat er zeer druk zijn. 's morgens vroeg en 's avonds zul je dan wel opportuniteiten hebben om auto's in z'n geheel te trekken maar de rest van de dacht denk ik dat je meer mensen dan auto's op je foto's zult hebben staan.
Ik ga trouwens dit jaar mijn groot fototoestel niet meenemen. Want ik weet zo als ik dit doe, dat ik veel te veel bezig ben met hoe proberen de perfecte foto te trekken, terwijl de essentie - genieten van de laatste nieuwigheden - gedeeltelijk aan me voorbij gaat. Het kost ook veel tijd om telkens een goede foto te kunnen trekken. Nee dit jaar neem ik enkel een klein compact camera'tje mee dat enkel boven zal komen als ik ergens een detail zie dat me bij moet blijven. 't Zal een heuse verandering zijn Maar zo ga ik meer aan het salon hebben, en er zullen nog genoeg foto's in de vakliteratuur en op het internet verschijnen.
We gaan wel jouw "midden-op-de-straat-'s-nachts-in-'t-stad-knielen-om-een-foto-te-kunnen-maken-van-één-of-andere-ouwe-Porsche" poses missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenSowieso is een salon moeilijk om een dedtige foto te trekken van een wagen in z'n geheel (belief me, ik heb dat vaak gedaan). Je moet véél geduld hebben. In het weekend gaat dat er zeer druk zijn. 's morgens vroeg en 's avonds zul je dan wel opportuniteiten hebben om auto's in z'n geheel te trekken maar de rest van de dacht denk ik dat je meer mensen dan auto's op je foto's zult hebben staan.
Ik ga trouwens dit jaar mijn groot fototoestel niet meenemen. Want ik weet zo als ik dit doe, dat ik veel te veel bezig ben met hoe proberen de perfecte foto te trekken, terwijl de essentie - genieten van de laatste nieuwigheden - gedeeltelijk aan me voorbij gaat. Het kost ook veel tijd om telkens een goede foto te kunnen trekken. Nee dit jaar neem ik enkel een klein compact camera'tje mee dat enkel boven zal komen als ik ergens een detail zie dat me bij moet blijven. 't Zal een heuse verandering zijn Maar zo ga ik meer aan het salon hebben, en er zullen nog genoeg foto's in de vakliteratuur en op het internet verschijnen.
Ik ben naar de Nocturne v/h Auto Salon in Brussel geweest begin dit jaar, daar was er ook wel redelijk veel volk, maar ik kon daar nog redelijke foto's nemen (echter wel met een compact fototoestel). Zou de IAA (op een weekend) erger (meer volk) zijn dan dit jaar in de Nocturne v/h Auto Salon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenGelieve aan te vullen
Alfa Romeo Brera & 159 (weightloss)
Aston Martin DBS
Audi A4
Audi RS6
BMW M3
Bentley Continental GT Speed
Bugatti Veyron Targa
Cadilac CTS
Citroën C-Airscape
Chervrolet Aveo
Dacia Logan Van
Daihatsu Cuore
Ferrari F430 Scuderia
Fiat 500
Ford Ka
Honda Accord
Honda NSX studie
Hyundai I30
Jaguar XF
Kia Opirus
Lamborghini Mysterieus, extreem duur, en extreem exclusief ding.
Mazda 6
Mercedes Diesotto motor
Mercedes C break
Mercedes C63 AMG
Mitsubishi Lancer
Mini Clubman
Nissan Skyline
Opel Agila
Peugeot 308
Peugeot 308 RC Z Coupé Concept
Porsche 911 GT2
Renault Laguna
Renault Koleos
Skoda Faba Combi
Subaru Impreza
Subaru Justy
Suzuki Splash
Toyota Landcruiser LC200
Techart Magnum Facelift
Volvo C30 Efficiency
VW City Expert
VW Golf Bluemotion
VW Passat Bluemotion
VW Tiguan
Wiesmann GT V10Oorspronkelijk geplaatst door alfaowner.com-userYup Autocar has reported twice on this subject now and I'm pretty sure is the Frankfurt show where lighter and facelifted models will be revealed !!
And deffo a two stage weight loss as Monty said !!
Comment
-
Eén van m'n vrienden heeft al afgehaakt want zijn vader is plots ernstig ziek geworden.
Morgen ga ik onze Robbie eens bellen. Hij wil zeker zelf rijden want hij heeft sinds kort zijn 996 turbo... Ik zal 'm eens bellen of hij wil overnachten.OO 00 OO
Comment
-
- Wutputt
- gTa
- ...
- BMWMB
- Ax_Dude
- ...
- Rabbit (Bijna zeker)
- Sam06
- Cayenne
- PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
- ...
- BMWMB
- gTa
- Wutputt
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenWannes en ik gaan zondag 23/09.
- Wutputt
- gTa
- ...
- BMWMB
- Ax_Dude
- ...
- Rabbit (Bijna zeker)
- Sam06
- Cayenne
- PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
- Michelin (met papa , 22 of 23 sept)
- ...
- BMWMB
- gTa
- Wutputt
- ...
Comment
Comment