Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alsjeblief veel foto's van die 1million$ lamborghini trekken

Comment

• Who's in voor het volledige weekend?!?
      • ...
      Who's in enkel voor bezoek IAA op vrijdag?
      • Wutputt
      • gTa
      • ...
      Who's in voor bezoek IAA op vrijdag en ringmeeting op zondag?
      • BMWMB
      • Ax_Dude
      • ...
      Interesse, maar onzeker :
      • RRD (school en vervoer...(geen zin om al die dagen niet zelf te rijden ))
      • Carlito (Geen auto denk ik)
      • Cousie (wss zaterdagavond terug naar huis)
      • tsmetjen (uitsluitsel begin september)
      • Rabbit (Bijna zeker)
      • TomT (mits toestemming van ouders)
      • Sam06
      • Cedje Dervo (75% kans voorlopig)
      • Cayenne
      • ...
      Interesse voor donderdagavond oprijden + 1 overnachting (dus bezoek salon vrijdag) :
      • BMWMB
      • gTa
      • ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Moest ik de vrijdag gaan zou ik ook al de donderdagavond vertrekken. Rond 17u30-18u kan ik dan wel maar ten vroegste. Hoe lang is het rijden naar daar? Een vijftal uurtjes?
        Idem. Ja. Samen rijden?

@ BMWMB

Als je 'n hotel gevonden hebt en 't is doenbaar van prijs (i.e. geen 200 EUR voor een nacht), dan mag je meteen voor mij 'n kamer boeken ook.

Comment

• Das dan de 13e en 14e als ik goe lees hier?

*denkt na*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Idem. Ja. Samen rijden?

@ BMWMB

Als je 'n hotel gevonden hebt en 't is doenbaar van prijs (i.e. geen 200 EUR voor een nacht), dan mag je meteen voor mij 'n kamer boeken ook.
            Ik heb nog niet gezocht eigenlijk...

Eens effe kijken.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De hotels die nog beschikbaar zijn in Frankfurt zelf zijn vreselijk duur. Onder de €200 per kamer vind je sowieso niets.

Aan te raden zal zijn om iets te zoeken buiten Frankfurt.

Ik ga morgen eens vragen aan mijn maten wat zij willen doen...
              OO 00 OO

Comment

• Dit jaar zou ik het ook wel zien zitten om eens te gaan. Ik ben er tenslotte nog nooit geweest.. Als ik ga, ga ik op een weekend (ga nog naar school).

Maar nu is mijn vraag: is het daar te doen om een deftige foto te trekken van een wagen in bv. zijn geheel? Of zou er zoveel volk zijn dat het praktisch onmogelijk is om de wagen in zijn geheel te fotograferen?

Comment

• ...
                  • Wutputt
                  • gTa
                  • ...
                  • BMWMB
                  • Ax_Dude
                  • ...
                  • Rabbit (Bijna zeker)
                  • Sam06
                  • Cayenne
                  • ...
                  Interesse voor donderdagavond oprijden + 1 overnachting (dus bezoek salon vrijdag) :
                  • BMWMB
                  • gTa
                  • Wutputt
                  • ...
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    De hotels die nog beschikbaar zijn in Frankfurt zelf zijn vreselijk duur. Onder de €200 per kamer vind je sowieso niets.

Aan te raden zal zijn om iets te zoeken buiten Frankfurt.

Ik ga morgen eens vragen aan mijn maten wat zij willen doen...
                    Tot die ontdekking was ik ook al gekomen.
                    Als ik op http://www.frankfurt-tourismus.de rap even een zoekopdrachtje doe, dan zijn er op 20 km nog een paar plaatsjes aan een aanvaardbare prijs. Maar niet zoveel meer. Op max 40 km is er meer keus.

Maar Frankfurt zelf is niet te doen.

Wie is er nu allemaal van donderdagavond te vertrekken om vrijdag te IAA-en?
                    BMWMB en maten, Axdude, gTa, TomT (?), en ikke?
                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Dit jaar zou ik het ook wel zien zitten om eens te gaan. Ik ben er tenslotte nog nooit geweest.. Als ik ga, ga ik op een weekend (ga nog naar school).

Maar nu is mijn vraag: is het daar te doen om een deftige foto te trekken van een wagen in bv. zijn geheel? Of zou er zoveel volk zijn dat het praktisch onmogelijk is om de wagen in zijn geheel te fotograferen?
                      Sowieso is een salon moeilijk om een dedtige foto te trekken van een wagen in z'n geheel (belief me, ik heb dat vaak gedaan). Je moet véél geduld hebben. In het weekend gaat dat er zeer druk zijn. 's morgens vroeg en 's avonds zul je dan wel opportuniteiten hebben om auto's in z'n geheel te trekken maar de rest van de dacht denk ik dat je meer mensen dan auto's op je foto's zult hebben staan.

Ik ga trouwens dit jaar mijn groot fototoestel niet meenemen. Want ik weet zo als ik dit doe, dat ik veel te veel bezig ben met hoe proberen de perfecte foto te trekken, terwijl de essentie - genieten van de laatste nieuwigheden - gedeeltelijk aan me voorbij gaat. Het kost ook veel tijd om telkens een goede foto te kunnen trekken. Nee dit jaar neem ik enkel een klein compact camera'tje mee dat enkel boven zal komen als ik ergens een detail zie dat me bij moet blijven. 't Zal een heuse verandering zijn Maar zo ga ik meer aan het salon hebben, en er zullen nog genoeg foto's in de vakliteratuur en op het internet verschijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Idem. Ja. Samen rijden?

@ BMWMB

Vanaf het moment dat ik zeker ben (ik verwacht dit te weten ten láátste na dit weekend) dat ik toestemming heb zie ik dat zeker zitten om samen te rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                          Tot die ontdekking was ik ook al gekomen.
                          Als ik op http://www.frankfurt-tourismus.de rap even een zoekopdrachtje doe, dan zijn er op 20 km nog een paar plaatsjes aan een aanvaardbare prijs. Maar niet zoveel meer. Op max 40 km is er meer keus.

Maar Frankfurt zelf is niet te doen.

Wie is er nu allemaal van donderdagavond te vertrekken om vrijdag te IAA-en?
                          BMWMB en maten, Axdude, gTa, TomT (?), en ikke?
                          Vorige keer zaten we toch ook op 'n klein uurtje rijden van 't salon af, of toch alleszins een dik half uur. Voor mij geen probleem. 's Morgens 30 minuten rijden ipv. 5 uur, is voor mij dé shit, dus doe maar. Ik volg, allez 'k bedoel: als ge reserveert, doe mij ook maar 'n kamertje.

Comment

Sowieso is een salon moeilijk om een dedtige foto te trekken van een wagen in z'n geheel (belief me, ik heb dat vaak gedaan). Je moet véél geduld hebben. In het weekend gaat dat er zeer druk zijn. 's morgens vroeg en 's avonds zul je dan wel opportuniteiten hebben om auto's in z'n geheel te trekken maar de rest van de dacht denk ik dat je meer mensen dan auto's op je foto's zult hebben staan.

Ik ga trouwens dit jaar mijn groot fototoestel niet meenemen. Want ik weet zo als ik dit doe, dat ik veel te veel bezig ben met hoe proberen de perfecte foto te trekken, terwijl de essentie - genieten van de laatste nieuwigheden - gedeeltelijk aan me voorbij gaat. Het kost ook veel tijd om telkens een goede foto te kunnen trekken. Nee dit jaar neem ik enkel een klein compact camera'tje mee dat enkel boven zal komen als ik ergens een detail zie dat me bij moet blijven. 't Zal een heuse verandering zijn Maar zo ga ik meer aan het salon hebben, en er zullen nog genoeg foto's in de vakliteratuur en op het internet verschijnen.
                            Daarnet m'n zoetie een compactcameraatje cadeau gedaan voor 'r birthday. Ik neem dus dat dingie mee en that's it. Geen zin om met 'n fototas rond te hollen, is te ambetant.

We gaan wel jouw "midden-op-de-straat-'s-nachts-in-'t-stad-knielen-om-een-foto-te-kunnen-maken-van-één-of-andere-ouwe-Porsche" poses missen.

Comment

Ok bedankt voor je reactie .

Ik ben naar de Nocturne v/h Auto Salon in Brussel geweest begin dit jaar, daar was er ook wel redelijk veel volk, maar ik kon daar nog redelijke foto's nemen (echter wel met een compact fototoestel). Zou de IAA (op een weekend) erger (meer volk) zijn dan dit jaar in de Nocturne v/h Auto Salon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                Gelieve aan te vullen

Alfa Romeo Brera & 159 (weightloss)
                                Aston Martin DBS
                                Audi A4
                                Audi RS6
                                BMW M3
                                Bentley Continental GT Speed
                                Bugatti Veyron Targa
                                Cadilac CTS
                                Citroën C-Airscape
                                Chervrolet Aveo
                                Dacia Logan Van
                                Daihatsu Cuore
                                Ferrari F430 Scuderia
                                Fiat 500
                                Ford Ka
                                Honda Accord
                                Honda NSX studie
                                Hyundai I30
                                Jaguar XF
                                Kia Opirus
                                Lamborghini Mysterieus, extreem duur, en extreem exclusief ding.
                                Mazda 6
                                Mercedes Diesotto motor
                                Mercedes C break
                                Mercedes C63 AMG
                                Mitsubishi Lancer
                                Mini Clubman
                                Nissan Skyline
                                Opel Agila
                                Peugeot 308
                                Peugeot 308 RC Z Coupé Concept
                                Porsche 911 GT2
                                Renault Laguna
                                Renault Koleos
                                Skoda Faba Combi
                                Subaru Impreza
                                Subaru Justy
                                Suzuki Splash
                                Toyota Landcruiser LC200
                                Techart Magnum Facelift
                                Volvo C30 Efficiency
                                VW City Expert
                                VW Golf Bluemotion
                                VW Passat Bluemotion
                                VW Tiguan
                                Wiesmann GT V10
                                Oorspronkelijk geplaatst door alfaowner.com-user
                                Yup Autocar has reported twice on this subject now and I'm pretty sure is the Frankfurt show where lighter and facelifted models will be revealed !!

And deffo a two stage weight loss as Monty said !!
                                laat ons hopen

Comment

• Zal de 8C spider er staan?

Comment

• Eén van m'n vrienden heeft al afgehaakt want zijn vader is plots ernstig ziek geworden.

Morgen ga ik onze Robbie eens bellen. Hij wil zeker zelf rijden want hij heeft sinds kort zijn 996 turbo... Ik zal 'm eens bellen of hij wil overnachten.
                                    OO 00 OO

Comment

• ...
                                      • Wutputt
                                      • gTa
                                      • ...
                                      • BMWMB
                                      • Ax_Dude
                                      • ...
                                      • Rabbit (Bijna zeker)
                                      • Sam06
                                      • Cayenne
                                      • PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
                                      • ...
                                      • BMWMB
                                      • gTa
                                      • Wutputt
                                      • ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                        Wannes en ik gaan zondag 23/09.
                                        Als ik ga dan is het ook de 23ste, heel miss 22ste.

Who's in voor het volledige weekend?!?
                                        • ...
                                        • Wutputt
                                        • gTa
                                        • ...
                                        • BMWMB
                                        • Ax_Dude
                                        • ...
                                        • Rabbit (Bijna zeker)
                                        • Sam06
                                        • Cayenne
                                        • PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
                                        • Michelin (met papa , 22 of 23 sept)
                                        • ...
                                        • BMWMB
                                        • gTa
                                        • Wutputt
                                        • ...

Comment

• *tintel*

Damn it'll be nice.

Comment

Working...
                                          X