Moet echt wel eens zalig zijn zo'n groot salon bezoeken!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenMoet echt wel eens zalig zijn zo'n groot salon bezoeken!
Ik zou er ook gigantisch graag naar toe gaan.
Maarja, geen vervoer...
Ofwel eens vragen aan m'n vader, maar ik vrees ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIdem!
Ik zou er ook gigantisch graag naar toe gaan.
Maarja, geen vervoer...
Ofwel eens vragen aan m'n vader, maar ik vrees ervoor.
Comment
-
Vandaag nog 'n passagier "versierd". M'n maat Steven gaat mee naar 't salon. Als we op hotel logeren, dan ook voor hem. Ik deel dan wel 'n kamer met hem. Nu nog hopen dat we niet met 'n oneven aantal mensen zijn.
Afspraak over hoe rijden & waar afspreken & zo : later!
Wouter, boek dus maar (1 kamer voor mij) en laat me weten waarheen over te schrijven en hoeveel.
Comment
-
I'm in!
@gilles: tenzij dat hotel met de kamer van 3 nog vrij is. Dan zou het wel gaan moesten we met een oneven aantal personen zijn!
We zijn met een even aantal personen als:
- gTa
- Steven
- Wutputt
- Cedje Dervo
- BMWMB
- AX_Dudette
- Robbie
- TomT
meegaan op hotel.
We zijn met een oneven aantal personen als:
- gTa
- Steven
- Wutputt
- Cedje Dervo
- TomT
meegaan op hotel.
Comment
-
Heb vandaag geen tijd gehad me met boekingen bezig te houden, sorry daarvoor.
Ok 5 personen dus. Dan is't hotel in Bruchköbel financieel het interessants. Ik zal daar morgen boeken. Als we toch met een even aantal zijn, dan is het 2e hotel het interessants. Aangezien het een betere ligging heeft (zowel om er naartoe te rijden als om 's morgens naar het salon af te zakken) en in prijs dan amper iets uitmaakt.
@ BMWMB: heb je al feedback van je medereizigers? Anders boek ik morgen voor 5 personen in het eerste hotel te BruchköbelThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenHeb vandaag geen tijd gehad me met boekingen bezig te houden, sorry daarvoor.
Ok 5 personen dus. Dan is't hotel in Bruchköbel financieel het interessants. Ik zal daar morgen boeken. Als we toch met een even aantal zijn, dan is het 2e hotel het interessants. Aangezien het een betere ligging heeft (zowel om er naartoe te rijden als om 's morgens naar het salon af te zakken) en in prijs dan amper iets uitmaakt.
@ BMWMB: heb je al feedback van je medereizigers? Anders boek ik morgen voor 5 personen in het eerste hotel te Bruchköbel
Ik ben hier vrij nieuw en heb dus nog niet veel gepost, dit is de ideale manier om wat mensen te leren kennen.
Ik wil dus graag ook reserveren, zo is het een even aantal...
Laat me weten of het nog kan en naar wie ik moet overschrijven
Comment
-
Gelieve aan te vullen
Aston Martin DBS
Audi A4
Audi RS6
BMW M3
Bentley Continental GT Speed
Bugatti Veyron Targa
Cadilac CTS
Citroën C-Airscape
Chervrolet Aveo
Dacia Logan Van
Daihatsu Cuore
Ferrari F430 Scuderia
Fiat 500
Ford Ka
Honda Accord
Honda NSX studie
Hyundai I30
Jaguar XF
Kia Opirus
Lamborghini Mysterieus, extreem duur, en extreem exclusief ding.
Maserati Quattroporte Sport Gt S
Mazda 6
Mercedes Diesotto motor
Mercedes C break
Mercedes C63 AMG
Mitsubishi Lancer
Mini Clubman
Nissan Skyline
Opel Agila
Peugeot 308
Peugeot 308 RC Z Coupé Concept
Porsche 911 GT2
Renault Laguna
Renault Koleos
Skoda Faba Combi
Subaru Impreza
Subaru Justy
Suzuki Splash
Toyota Landcruiser LC200
Techart Magnum Facelift
Volvo C30 Efficiency
VW City Expert
VW Golf Bluemotion
VW Passat Bluemotion
VW Tiguan
Wiesmann GT V10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk BerichtenHallo,
Ik ben hier vrij nieuw en heb dus nog niet veel gepost, dit is de ideale manier om wat mensen te leren kennen.
Ik wil dus graag ook reserveren, zo is het een even aantal...
Laat me weten of het nog kan en naar wie ik moet overschrijvenThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
@ BMWMB: heb je al feedback van je medereizigers? Anders boek ik morgen voor 5 personen in het eerste hotel te BruchköbelOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Alright, bro'. Sssssspléndid. Thx.
Laat maar weten hoeveel ik je dan moet, okay?
Secundo ... misschien al eventjes zacht aanhalen. We vertrekken dus donderdagavond, een dag waarop ik nog werk, net zoals m'n pewl Steven. 't Is dus wikken & wegen tussen werken & vertrekken. Voor 17u zie ik 't niet mogelijk om alles afgewerkt te krijgen, dus met nog 'n ingecalculeerde overgangsperiode van een uur (uit het werkkloffie, douche, flightcase maken, nog 'n hapje eten, off-we-go) zie ik 't geenszins mogelijk om voor 18u te vertrekken. Maar da's ook 't laatste wanneer ik wil vertrekken, want zelfs als ik "sportieve" tempi als gemiddelde ingeef op map24.be rekent die routesite nog altijd een dikke 4 uur reistijd aan. En als ik dan nog 't land rond moet sjeezen om de pickups te doen (wat ik zeker doe als 't niet anders kan), dan zijn we pas na middernacht in 't hotel. Zou leuk zijn mocht 't iets vroeger kunnen...
Plus : zes man in Babs, da's een no go. Er zou dus nog iemand van jullie moeten rijden. TomT valt af vermoed ik (Mazda 626 op benzine), Steven rijdt zowiezo met mij mee, Zazoo (welkom trouwens!) geen idee, en dan hebben we nog Ced enWutputt.
Ofwel wordt 't geregeld dat er nog kan worden meegereden in de Diesel Business Class 530d van BMWMB, i don't know?
Hoe regelen we dat? En hoe geschieden de pickups?
Gilles : Izegem
Steven : Izegem
TomT : Aalter
Wutputt : bij Leuven
Cedje : bij Antwerpen
Zazoo : ?
BMWMB : Maasmechelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAlright, bro'. Sssssspléndid. Thx.
Laat maar weten hoeveel ik je dan moet, okay?
Secundo ... misschien al eventjes zacht aanhalen. We vertrekken dus donderdagavond, een dag waarop ik nog werk, net zoals m'n pewl Steven. 't Is dus wikken & wegen tussen werken & vertrekken. Voor 17u zie ik 't niet mogelijk om alles afgewerkt te krijgen, dus met nog 'n ingecalculeerde overgangsperiode van een uur (uit het werkkloffie, douche, flightcase maken, nog 'n hapje eten, off-we-go) zie ik 't geenszins mogelijk om voor 18u te vertrekken. Maar da's ook 't laatste wanneer ik wil vertrekken, want zelfs als ik "sportieve" tempi als gemiddelde ingeef op map24.be rekent die routesite nog altijd een dikke 4 uur reistijd aan. En als ik dan nog 't land rond moet sjeezen om de pickups te doen (wat ik zeker doe als 't niet anders kan), dan zijn we pas na middernacht in 't hotel. Zou leuk zijn mocht 't iets vroeger kunnen...
Plus : zes man in Babs, da's een no go. Er zou dus nog iemand van jullie moeten rijden. TomT valt af vermoed ik (Mazda 626 op benzine), Steven rijdt zowiezo met mij mee, Zazoo (welkom trouwens!) geen idee, en dan hebben we nog Ced enWutputt.
Ofwel wordt 't geregeld dat er nog kan worden meegereden in de Diesel Business Class 530d van BMWMB, i don't know?
Hoe regelen we dat? En hoe geschieden de pickups?
Gilles : Izegem
Steven : Izegem
TomT : Aalter
Wutputt : bij Leuven
Cedje : bij Antwerpen
Zazoo : ?
BMWMB : Maasmechelen
let me know
Comment
-
Ik heb nieuws...
Wij gaan met z'n drieën mee op hotel. Met z'n drieën bedoel ik dus Robbie, Ax_Dude en mijzelf...
Er mag dus geboekt worden...OO 00 OO
Comment
-
Hmmm, BMWMB, hoe wordt er gereden? Rijd jij, of rijden jullie twee mee met Robbie?
Kwestie dat we 't aantal aanwezigen over de auto's kunnen spreiden en er niet moét gereden worden door iemand, als 'ie dan niet wil.
Als Robby en Axel meegaan in jouw diesel-TGV, dan kan b.v. Cedje nog wel mee, maar Wutputt weer niet meer.
Of, wacht, toch wel, dan pik ik die op! 4 man in elke auto. Pérfect.
Ha neen toch niet, Zazoo nog!
Comment
-
met 9 zijn we dus.
Ik zal eerst zien of 3x 3-persoonskamers mogelijk is. Anders wordt het een combinatie van 2-pers en 1-pers kamers. Ik neem wat er nog vrij is.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenDan gaan we wel met 3 auto's
BMWMB: geen specifieke eisen qua kamers? 2-pers of 3-pers kamers ok?OO 00 OO
Comment
Comment