Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet echt wel eens zalig zijn zo'n groot salon bezoeken!
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
      Moet echt wel eens zalig zijn zo'n groot salon bezoeken!
      Idem!

Ik zou er ook gigantisch graag naar toe gaan.

Maarja, geen vervoer...

Ofwel eens vragen aan m'n vader, maar ik vrees ervoor.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Idem!

Ik zou er ook gigantisch graag naar toe gaan.

Maarja, geen vervoer...

Ofwel eens vragen aan m'n vader, maar ik vrees ervoor.

Comment

• Vandaag nog 'n passagier "versierd". M'n maat Steven gaat mee naar 't salon. Als we op hotel logeren, dan ook voor hem. Ik deel dan wel 'n kamer met hem. Nu nog hopen dat we niet met 'n oneven aantal mensen zijn.

Afspraak over hoe rijden & waar afspreken & zo : later!

Wouter, boek dus maar (1 kamer voor mij) en laat me weten waarheen over te schrijven en hoeveel.

Comment

• I'm in!

@gilles: tenzij dat hotel met de kamer van 3 nog vrij is. Dan zou het wel gaan moesten we met een oneven aantal personen zijn!

We zijn met een even aantal personen als:

- gTa
            - Steven
            - Wutputt
            - Cedje Dervo
            - BMWMB
            - AX_Dudette
            - Robbie
            - TomT

meegaan op hotel.

We zijn met een oneven aantal personen als:

- gTa
            - Steven
            - Wutputt
            - Cedje Dervo
            - TomT

meegaan op hotel.

Comment

• Heb vandaag geen tijd gehad me met boekingen bezig te houden, sorry daarvoor.

Ok 5 personen dus. Dan is't hotel in Bruchköbel financieel het interessants. Ik zal daar morgen boeken. Als we toch met een even aantal zijn, dan is het 2e hotel het interessants. Aangezien het een betere ligging heeft (zowel om er naartoe te rijden als om 's morgens naar het salon af te zakken) en in prijs dan amper iets uitmaakt.

@ BMWMB: heb je al feedback van je medereizigers? Anders boek ik morgen voor 5 personen in het eerste hotel te Bruchköbel
              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                Heb vandaag geen tijd gehad me met boekingen bezig te houden, sorry daarvoor.

Ok 5 personen dus. Dan is't hotel in Bruchköbel financieel het interessants. Ik zal daar morgen boeken. Als we toch met een even aantal zijn, dan is het 2e hotel het interessants. Aangezien het een betere ligging heeft (zowel om er naartoe te rijden als om 's morgens naar het salon af te zakken) en in prijs dan amper iets uitmaakt.

@ BMWMB: heb je al feedback van je medereizigers? Anders boek ik morgen voor 5 personen in het eerste hotel te Bruchköbel
                Hallo,

Ik ben hier vrij nieuw en heb dus nog niet veel gepost, dit is de ideale manier om wat mensen te leren kennen.
                Ik wil dus graag ook reserveren, zo is het een even aantal...
                Laat me weten of het nog kan en naar wie ik moet overschrijven

Comment

• Gelieve aan te vullen

Aston Martin DBS
                  Audi A4
                  Audi RS6
                  BMW M3
                  Bentley Continental GT Speed
                  Bugatti Veyron Targa
                  Cadilac CTS
                  Citroën C-Airscape
                  Chervrolet Aveo
                  Dacia Logan Van
                  Daihatsu Cuore
                  Ferrari F430 Scuderia
                  Fiat 500
                  Ford Ka
                  Honda Accord
                  Honda NSX studie
                  Hyundai I30
                  Jaguar XF
                  Kia Opirus
                  Lamborghini Mysterieus, extreem duur, en extreem exclusief ding.
                  Maserati Quattroporte Sport Gt S
                  Mazda 6
                  Mercedes Diesotto motor
                  Mercedes C break
                  Mercedes C63 AMG
                  Mitsubishi Lancer
                  Mini Clubman
                  Nissan Skyline
                  Opel Agila
                  Peugeot 308
                  Peugeot 308 RC Z Coupé Concept
                  Porsche 911 GT2
                  Renault Laguna
                  Renault Koleos
                  Skoda Faba Combi
                  Subaru Impreza
                  Subaru Justy
                  Suzuki Splash
                  Toyota Landcruiser LC200
                  Techart Magnum Facelift
                  Volvo C30 Efficiency
                  VW City Expert
                  VW Golf Bluemotion
                  VW Passat Bluemotion
                  VW Tiguan
                  Wiesmann GT V10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                    Hallo,

Ik ben hier vrij nieuw en heb dus nog niet veel gepost, dit is de ideale manier om wat mensen te leren kennen.
                    Ik wil dus graag ook reserveren, zo is het een even aantal...
                    Laat me weten of het nog kan en naar wie ik moet overschrijven
                    Ik heb je een PM gestuurd
                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Morgen bel ik ze allebei op. Ik weet niet hoe laat je wil boeken, maar geef me nog tijd tot morgennamiddag 14.00 uur. Kan dat?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ok, vandaag ga ik het hotel boeken nadat ik info heb van BMWMB.

Hebben al toegezegd:
                        gTa
                        Steven (maat van gTa)
                        Cedje
                        TomT
                        Zazoo
                        Wutputt

Comment

• Alright, bro'. Sssssspléndid. Thx.

Laat maar weten hoeveel ik je dan moet, okay?

Secundo ... misschien al eventjes zacht aanhalen. We vertrekken dus donderdagavond, een dag waarop ik nog werk, net zoals m'n pewl Steven. 't Is dus wikken & wegen tussen werken & vertrekken. Voor 17u zie ik 't niet mogelijk om alles afgewerkt te krijgen, dus met nog 'n ingecalculeerde overgangsperiode van een uur (uit het werkkloffie, douche, flightcase maken, nog 'n hapje eten, off-we-go) zie ik 't geenszins mogelijk om voor 18u te vertrekken. Maar da's ook 't laatste wanneer ik wil vertrekken, want zelfs als ik "sportieve" tempi als gemiddelde ingeef op map24.be rekent die routesite nog altijd een dikke 4 uur reistijd aan. En als ik dan nog 't land rond moet sjeezen om de pickups te doen (wat ik zeker doe als 't niet anders kan), dan zijn we pas na middernacht in 't hotel. Zou leuk zijn mocht 't iets vroeger kunnen...

Plus : zes man in Babs, da's een no go. Er zou dus nog iemand van jullie moeten rijden. TomT valt af vermoed ik (Mazda 626 op benzine), Steven rijdt zowiezo met mij mee, Zazoo (welkom trouwens!) geen idee, en dan hebben we nog Ced enWutputt.
                          Ofwel wordt 't geregeld dat er nog kan worden meegereden in de Diesel Business Class 530d van BMWMB, i don't know?

Hoe regelen we dat? En hoe geschieden de pickups?

Gilles : Izegem
                          Steven : Izegem
                          TomT : Aalter
                          Wutputt : bij Leuven
                          Cedje : bij Antwerpen
                          Zazoo : ?
                          BMWMB : Maasmechelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Alright, bro'. Sssssspléndid. Thx.

Laat maar weten hoeveel ik je dan moet, okay?

Secundo ... misschien al eventjes zacht aanhalen. We vertrekken dus donderdagavond, een dag waarop ik nog werk, net zoals m'n pewl Steven. 't Is dus wikken & wegen tussen werken & vertrekken. Voor 17u zie ik 't niet mogelijk om alles afgewerkt te krijgen, dus met nog 'n ingecalculeerde overgangsperiode van een uur (uit het werkkloffie, douche, flightcase maken, nog 'n hapje eten, off-we-go) zie ik 't geenszins mogelijk om voor 18u te vertrekken. Maar da's ook 't laatste wanneer ik wil vertrekken, want zelfs als ik "sportieve" tempi als gemiddelde ingeef op map24.be rekent die routesite nog altijd een dikke 4 uur reistijd aan. En als ik dan nog 't land rond moet sjeezen om de pickups te doen (wat ik zeker doe als 't niet anders kan), dan zijn we pas na middernacht in 't hotel. Zou leuk zijn mocht 't iets vroeger kunnen...

Plus : zes man in Babs, da's een no go. Er zou dus nog iemand van jullie moeten rijden. TomT valt af vermoed ik (Mazda 626 op benzine), Steven rijdt zowiezo met mij mee, Zazoo (welkom trouwens!) geen idee, en dan hebben we nog Ced enWutputt.
                            Ofwel wordt 't geregeld dat er nog kan worden meegereden in de Diesel Business Class 530d van BMWMB, i don't know?

Hoe regelen we dat? En hoe geschieden de pickups?

Gilles : Izegem
                            Steven : Izegem
                            TomT : Aalter
                            Wutputt : bij Leuven
                            Cedje : bij Antwerpen
                            Zazoo : ?
                            BMWMB : Maasmechelen
                            Ik wil gerust rijden (alfa 147 jtdm)...

let me know

Comment

• Idealiter was 't als ik twee man meepak (Steven & TomT) en als BMWMB twee man meepakt (Cedje & Wutputt). Ik pik dan TomT thuis wel op, b.v.

Maar ik schik me naar de bende, alleen ... 6 man in Babs gaat écht niet.

Comment

• Ik heb nieuws...

Wij gaan met z'n drieën mee op hotel. Met z'n drieën bedoel ik dus Robbie, Ax_Dude en mijzelf...

Er mag dus geboekt worden...
                                OO 00 OO

Comment

• ik kan natuurlijk ook naar BMWMB rijden en daar overstappen.

Comment

• Hmmm, BMWMB, hoe wordt er gereden? Rijd jij, of rijden jullie twee mee met Robbie?

Kwestie dat we 't aantal aanwezigen over de auto's kunnen spreiden en er niet moét gereden worden door iemand, als 'ie dan niet wil.

Als Robby en Axel meegaan in jouw diesel-TGV, dan kan b.v. Cedje nog wel mee, maar Wutputt weer niet meer.

Of, wacht, toch wel, dan pik ik die op! 4 man in elke auto. Pérfect.

Ha neen toch niet, Zazoo nog!

Comment

• Dan gaan we wel met 3 auto's

BMWMB: geen specifieke eisen qua kamers? 2-pers of 3-pers kamers ok?

Comment

• met 9 zijn we dus.

Ik zal eerst zien of 3x 3-persoonskamers mogelijk is. Anders wordt het een combinatie van 2-pers en 1-pers kamers. Ik neem wat er nog vrij is.

Comment

Dan gaan we wel met 3 auto's

BMWMB: geen specifieke eisen qua kamers? 2-pers of 3-pers kamers ok?
                                          Allemaal OK voor mij...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X