Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil best ook wel rijden, het lijkt me een beetje ver om met 3 op een achterbank te zitten...
    Ik heb een Audi A4 en woon in Ranst (Antwerpen)
    Last edited by ; 29/08/2007, 14:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hmmm, BMWMB, hoe wordt er gereden? Rijd jij, of rijden jullie twee mee met Robbie?

Kwestie dat we 't aantal aanwezigen over de auto's kunnen spreiden en er niet moét gereden worden door iemand, als 'ie dan niet wil.

Als Robby en Axel meegaan in jouw diesel-TGV, dan kan b.v. Cedje nog wel mee, maar Wutputt weer niet meer.

Of, wacht, toch wel, dan pik ik die op! 4 man in elke auto. Pérfect.

Ha neen toch niet, Zazoo nog!
      Ik rijd met de BMW 530d, dus kan ik in principe 4 passagiers meenemen. Ideaal is natuurlijk met slechts 2 personen achteraan, maar met 3 personen kan eventueel ook.

Robbie en Ax rijden sowieso met mij mee...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Awel, Robbie en Axel met BMWMB mee.
        Cedje en Wutputt met Zazoo mee. (of rijdt Cedje?)
        En TomT en Steven met mij mee.

Of pik ik Wouter op?

Och, whatever, we geraken er wel.

Voor mij 'n voorkeur voor een 2-persoonskamer, maar als 't niet anders kan geen probleem met 'n 3-persoonskamer.

Comment

• Hoe laat wordt er nu vertrokken?

Wij zullen komen tot op de parking aan de grensovergang in Maasmechelen.

Moet ik voor onderweg ergens een gastronomisch dineetje resereven, of gaan we onderweg in zo'n Rasthaus Woerste mit zemf eten?
          OO 00 OO

Comment

• O wee als iemand het waagt van hard te snurken hé

Comment

• ik mag er op hopen dat zij die moeten werken (jawel ) kunnen rekenen op stevig fotomateriaal van al het aangekondigde lekkers??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                ik mag er op hopen dat zij die moeten werken (jawel ) kunnen rekenen op stevig fotomateriaal van al het aangekondigde lekkers??

Zeker! Ik ben van plan om toch zo'n 600 foto's te nemen ongeveer en ze nadien allemaal te bewerken en online te plaatsen

Comment

• Het hotel ligt met 99% vast: Stadthotel te Bruchköbel: 1 kamer met 3 bedden en 3 kamers met 2 bedden.
                  Het meisje aan de telefoon deed normaal de reserveringen niet. Ze kon wel zien dat die kamers nog vrij waren maar kon ze niet boeken. Maar vanavond kwam de persoon de reserveringen regelt terug, en die zou me bevestigen of het in orde is.

De hamvraag nu, wie voelt er zich geroepen om op de 3-perskamer te slapen? Ietsje minder comfort, maar in principe hebben je dan recht op een lagere prijs (€ 46 ipv € 59).
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Aangezien Robbie, Ax en BMWMB zich goed kennen zullen wij ons opofferen...
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Aangezien Robbie, Ax en BMWMB zich goed kennen zullen wij ons opofferen...

Deal!

Comment

• Who's in voor het volledige weekend?!?
                        • ...
                        Who's in enkel voor bezoek IAA op vrijdag?
                        • Wutputt
                        • gTa
                        • Cedje Dervo
                        • ...
                        Who's in voor bezoek IAA op vrijdag en ringmeeting op zondag?
                        • BMWMB
                        • Ax_Dude
                        • ...
                        Interesse, maar onzeker :
                        • RRD (school en vervoer...(geen zin om al die dagen niet zelf te rijden ))
                        • Carlito (Geen auto denk ik)
                        • Cousie (wss zaterdagavond terug naar huis)
                        • tsmetjen (uitsluitsel begin september)
                        • Rabbit (Bijna zeker)
                        • TomT (mits toestemming van ouders)
                        • Sam06
                        • Cayenne
                        • PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
                        • Michelin (met papa , 22 of 23 sept)
                        • Spillies
                        • ...
                        Interesse voor donderdagavond oprijden + 1 overnachting (dus bezoek salon vrijdag) :
                        • BMWMB
                        • gTa
                        • Wutputt
                        • ...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 3p-kamer is ook goed voor mij, ik ben het toch gewoon van op reis altijd in het bijzetbedje te slapen met 3 op de kamer.
                          Mij maakt het dus niet echt uit.

Merci gTa dat ik m'n kont in Babs haar zetels mag neerzetten! Je moet maar laten weten waar en hoe het makkelijkst is voor jou om af te spreken. Jouw uur = mijn uur, ik schik me volledig naar de bestuurder.

Merci Woetpoet voor de regeling! Thanks dude!

Verlangendheid!

Comment

• Who's in voor het volledige weekend?!?
                            • ...
                            Who's in enkel voor bezoek IAA op vrijdag?
                            • Wutputt
                            • gTa
                            • Cedje Dervo
                            • ...
                            Who's in voor bezoek IAA op vrijdag en ringmeeting op zondag?
                            • BMWMB
                            • Ax_Dude
                            • ...
                            Interesse, maar onzeker :
                            • RRD (school en vervoer...(geen zin om al die dagen niet zelf te rijden ))
                            • Carlito (Geen auto denk ik)
                            • Cousie (wss zaterdagavond terug naar huis)
                            • tsmetjen (uitsluitsel begin september)
                            • Rabbit (Bijna zeker)
                            • TomT (mits toestemming van ouders)
                            • Sam06
                            • Cayenne
                            • PHlL1 (zal smeken om mee te gaan aan papa)
                            • Spillies
                            • ...
                            Interesse voor donderdagavond oprijden + 1 overnachting (dus bezoek salon vrijdag) :
                            • BMWMB
                            • gTa
                            • Wutputt
                            • ...
                            Het laatste weekend :
                            • Michelin (mit papa und mama , de 22ste)
                            • ...

Comment

• De nieuwe Audi A4 staat in Frankfurt!!!

voor eerste pics zie http://www.auto-motor-und-sport.de/

Comment

• De hotelboeking is bevestigd !!
                                De betaling zal bij het uitchecken met kredietkaart gebeuren. Ik wil dan gerust alles betalen als iedereen me dan op voorhand het juiste bedrag overschrijft. Of als er mensen zijn die liever zelf hun kamer ('t gaat dan natuurlijk enkel per kamer) willen betalen mogen dat van mij part ook doen. Mij maakt het echt niet uit. Laat maar weten wat jullie het beste uitkomt.

Prijs is € 59 per persoon. Behalve voor team MaasMechelen, aangezien zij voor de 3-persoonskamer opteren (€ 46 per persoon voor jullie).
                                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Voor te rijden: zoals gTa al voorstelde is 3 auto's ideaal. Chauffeurs: BMWMB (530d), gTa (320d) en Zazoo (A4 avant).

Ik stel voor dat we afspreken te Maasmechelen: ofwel de parking aan de grensovergang langs de E314 ofwel downtown Maasmechelen downtown.

Het adres van het hotel is:

StadtHotel
                                  Hauptstraße 14-16
                                  63486 Bruchköbel

Even twee mogelijke routes bekeken:

1) Via Keulen
                                  • Vanuit MM: 320 km, 3u15 rijden
                                  • Voordelen: kortste route, minste Baustellen (in totaal 9,4 km)
                                  • Nadelen: tot hoelang duurt de avondspits rond Keulen?

2) Via de A61 (de Autobahn die we nemen om naar de Nürburgring te rijden)
                                  • Vanuit MM: 329 km, 3u20 rijden
                                  • Voordelen: normaal filevrij
                                  • Nadelen: ietsje langer, meer Baustellen (18,4 km in totaal)

Gilles, wat is voor jou de snelste weg naar MM toe? Als je Leuven passeert, zal ik estafette-gewijs via het zonnedak Babs binnenspringen. Als Leuven een omweg is, dan rij ik zelf wel naar MM en rij vanaf daar mee met iemand.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oké, we gaan dus zonder Wutputt. Babs heeft immers geen zonnedak.

Ik weet nog niet hoe 't precies zit met TomT, ik denk wel dat ik 'm gewoon ga oppikken aan 't rond punt in Aalter (naast de autostrade), z'n ouders zullen 'm wel tot ginder voeren, neem ik aan.

En dan is 't voor mij eigenlijk eender langs waar ik rijd, 't scheelt bitter weinig in afstand. Alleen ... als ik over Brussel moet tref ik nog de avondspits. Which is not nice. Als 't voor jou echter geenszins gaat om met de auto tot in Maasmechelen te rijden, kom ik je zowiezo oppikken. Maar houd gewoon rekening met 't feit dat ik van 't verst van allemaal kom, en dat ik nog werk die dag ... dus dat, áls jullie moeten wachten, jullie op mij zullen moeten wachten. Dus, hoe sneller ik in MM ben, hoe makkelijker. Lijkt me?

Comment

• En ik betaal de kamer ook wel per kredietkaart bij 't uitchecken. Da's misschien 't makkelijkste. Als dat voor jou goed is, hè.

Comment

• De Avondspits in Keulen duurt lang en is tegenwoordig echt niet meer normaal te noemen.

Waarom doen jullie niet eens gek, rij gewoon via Luxemburg? Dan de A8 naar Saarbrücken (zeer leuk en uitdagend + grotendeels onbegrensd), dan de A6 en de A63.

Flinke omweg, maar hey, autoforum weetjewel

Comment

• Pro !

Comment

Working...
                                          X