Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ach zo

ik kom de 15e pas terug uit Frankrijk. Zal wsl niet meer lukken dan..
    Meerijden, dedju!

Comment

• Gaat er eigenlijk niemand de 22ste?

Comment

• Jij, met mammie en pappie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Jij, met mammie en pappie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Euhm, we rijden door op een donderdagavond, hè. En komen terug op vrijdagavond.
            Heb je ondertussen al beslist welke route je gaat nemen? Kwestie te kijken of we niet op een later punt kunnen afspreken.

Als je over Luxemburg of Trier wil, spreken we af in Luik...

Ik rijd ook liever 100km om dan een uur in de file te moeten staan...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als AL de rest die die avond op rijdt, niet radicaal tegen de Luxemburg-route is gekant, neem ik inderdaad die route, uiteraard! Maar ik passeer dan niet over Luik, hè. Ik rijd vanaf Brussel zuidoostwaarts naar Luxemburg, de E411 af.

Comment

• Ik denk dat we dan beter apart rijden. trouwens, wij rijden over Keulen maar veranderen al van autosnelweg enkele kilometers voor Keulen, nl. in Kerpen en rijden zo over Koblenz.

Over Luxemburg is me toch wat te veel omweg...

Ik heb er zeker geen problemen mee dat jullie een andere weg kiezen. We zien mekaar dan wel in het hotel...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 't Is datte. En ik kan toch niet volgen, die slee van jou is me te snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik denk dat we dan beter apart rijden. trouwens, wij rijden over Keulen maar veranderen al van autosnelweg enkele kilometers voor Keulen, nl. in Kerpen en rijden zo over Koblenz.

Over Luxemburg is me toch wat te veel omweg...

Ik heb er zeker geen problemen mee dat jullie een andere weg kiezen. We zien mekaar dan wel in het hotel...
                    Zo zijn wij ook gereden toen we Qp gingen halen, geen problemen gehad, alleen een stukje NL waar ge maar 110 moogt dacht ik. Kerpen daar ligt de kartbaan van Schumacher eh.

Comment

• Dus wuttput en cedje rijden met mij mee?

Comment

• Zalig tripje Frankfurt voor men verjaardag gekregen!
                        We gaan zaterdag de 15e september en na wat zagen heb ik er de volgende dag nog een tripje Nordschleife bijgekregen
                        Ik kan niet wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                          Dus wuttput en cedje rijden met mij mee?
                          Hey!
                          Heb jij een grijze A4 avant die soms aan de kerk van Ranst geparkeerd staat?

Comment

• Zou hier iemand foto's van willen nemen?
                            bedankt!
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Hey!
                              Heb jij een grijze A4 avant die soms aan de kerk van Ranst geparkeerd staat?
                              No...Black....

Comment

• Gilles e.a.: voor mij maakt de route niet uit
                                Zazoo: als jij wil rijden, prima voor mij. ik kan dat mocht 't nodig zijn ook.

Comment

• Ik heb vandaag twee screenshots van map24.be afgeprint, de twee routes namelijk (eentje via Köln, de ander via Luxemburg), elk op 'n A3-blad. Daarna ben ik daarmee naar 't kantoor gereden, heb die beide bladen aan de muur van de garage gehangen, ongeveer op de hoogte van de koplampen van m'n auto, en ongeveer anderhalve meter uit elkaar. Daarna heb ik Babs 'r xenonnetjes aangelegd, zodat ze die twee routes 'es goed kon bekijken. 't Heeft lang geduurd, het nemen van haar beslissing, maar plots knipperde de linker koplamp een paar keer.
                                  Nou, dan wist ik natuurlijk nog niks. Bedoelde ze daarmee dat ze de linker route wou, of niét wou? Ik ben dan terug naar huis gereden, en heb wederom twee afbeeldingen, elk op 'n A3-blad, afgeprint. De ene afbeelding toonde een BMW E46 M3 CSL, en de andere afbeelding toonde een Duitse ivoorkleurige Mercedes-Benz E 200 CDI taxi. Daarmee terug naar kantoor gereden, en de beide foto's over de routefoto's aan de muur gehangen, de CSL links en de taxi rechts. Meteen ging de rechter koplamp uit en begon de linker koplampsproeier in stootjes wit koplampwassersproeischuim te spuiten. Dat was duidelijk. Dan de bovenste foto's er weer afgenomen, en 'es goed gekeken bij welke foto ze met 'r licht (het linker) knipperde, en dat bleek de noordelijke route.
                                  Toen ik, als finale test, de foto van de zuidelijke route wegnam, ging plots 'r alarm aan. En toen ik die foto terughing bovenop de foto van de noordelijke route, ging 't alarm weer uit, startte ze vanzelf, en maakte ze met 'r claxon zo'n "verliefd Herbie-geluidje".

The Lady has chosen !

Comment

• Wij vertrekken de 18de vanuit Gent, rijden naar Keulen, doen daar (of verder) een terraske.. Vervolgens naar ons hotelleken in Herborn. S'morgens vertrekken we van daar uit naar de IAA te Frankfurt, waarna we uitrusten (lees zwemmen/sauna) in Wiesbaden, om de volgende morgen in een boogje terug te keren naar Gent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                                      Dus wuttput en cedje rijden met mij mee?
                                      Daar lijkt het toch op

Ok wie rijdt hoe?
                                      • BMWMB: via Aachen - Kerpen - A61 - A3
                                      • gTa: via E411 - Lux - A8 - A63
                                      • Zazoo: welke route ga jij nemen? Die van BMWMB of gTa?

Ik neem sowieso m'n walkie talkies mee voor car to car communication
                                      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Voor de betaling van het hotel stuur ik iedereen een bericht met m'n gegevens.
                                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                                          Ik neem sowieso m'n walkie talkies mee voor car to car communication
                                          Too late, heb de mijne vandaag al van stal gehaald, staan al op te laden.

(zijn nog maar één keer gebruikt, in januari op skireis)

Maar een back-up paar is nooit slecht.

Comment

Working...
                                          X