Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn de Auto Motor und Sport staat ook dat er nog nooit zoveel nieuwigheden op de IAA hebben gestaan als dit jaar...
Comment
-
Da's een goei vraag. Dat moet ik eens vragen aan mijn medepassagiers.
Hoogstwaarschijnlijk zal dat rond 19.00 uur ziijn vanuit Maasmechelen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
De Wannes en de RangeLove gaan ook mee! Ze bellen meteen naar 't hotel of er nog 'n kamer vrij is. Porky, ik heb gezegd dat jij ook kandidaat was, dus ze vragen meteen of er nog en 3-persoonskamer vrij is.
Sounds great !
Comment
-
kamer voor Wannes en Rangelove is voor 99% in orde (die 1% is dat ik nog aan het wachten ben op de bevesigingsmail). Dat is een 2-persoonskamer, maar als de Porky nog mee wilt kan ik er nog een 3-persoonskamer van maken, want daar was er vandaag nog eentje van vrij.
Wannes wanneer vertrekt gij, en langs welke route?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Ik ga trouwens m'n tickets op voorhand bestellen op de site van de IAA en dan afdrukken. Dat kost €2 meer (administratieve kosten), maar bespaart tijd want aanschuiven aan de kassa moet dan niet meer
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om hun tickets elektronisch te kopen, kunnen we ze ook allemaal tesamen kopen, dan wordt die € 2 over alle tickets verdeeld.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenIk ga trouwens m'n tickets op voorhand bestellen op de site van de IAA en dan afdrukken. Dat kost €2 meer (administratieve kosten), maar bespaart tijd want aanschuiven aan de kassa moet dan niet meer
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om hun tickets elektronisch te kopen, kunnen we ze ook allemaal tesamen kopen, dan wordt die € 2 over alle tickets verdeeld.
Ik heb trouwens 4 jaar geleden geluk gehad. Er was toen een koppel die een aantal kaarten teveel had. We hebben die toen gekregen. Dat was toen op de juiste moment op de juiste plaats...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dan heeft het idd geen zin.
Ik kan me niet meer herinneren of er veel volk aan de kassa's stond vorige keer, aangezien ik toen niet heb moeten aanschuiven (had ze toen ook online besteld).
Ok dus 't wordt kassabetalink.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNo prob.
Binnenkort kunnen we hier een topic openen: Foute foto's van de forummers op autosalons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk BerichtenGilles e.a.: voor mij maakt de route niet uit
Zazoo: als jij wil rijden, prima voor mij. ik kan dat mocht 't nodig zijn ook.
Kan jij naar mij toekomen in Ranst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwe hebben zowiezo tickets nodig , dus mij goed dat je dat zo doet. al moet je van wachten aan de kassa' s geen probleem maken.. dat gaat allemaal zo vlot , dat je niet moet aanschuiven. de route en de tijd heb ik nog niet bij stilgestaan...ik bekijk het nog even.
Comment
-
goe zot gij...kaarten van 40€ daar staan ze niet mee te zwaaien...die gasten gaan ook daar zijn op die dag , en we konden samen op rijden eventueel , maar de inkom was voor uw eigen zak... en op de stand van BMW zullen ze wel iets kunnen forceren , maar that's it vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenop de stand van BMW zullen ze wel iets kunnen forceren , maar that's it vrees ik...
Comment
Comment