Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
    Gisterenavond Wutputt betaald via overschrijving, camera (canon 350D) ligt ook al klaar + 200% zin in het autosalon
    2weken op voorhand? Een gedreven man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      In de Auto Motor und Sport staat ook dat er nog nooit zoveel nieuwigheden op de IAA hebben gestaan als dit jaar...

Hoe laat wil jij vertrekken?

Comment

• Da's een goei vraag. Dat moet ik eens vragen aan mijn medepassagiers.
        Hoogstwaarschijnlijk zal dat rond 19.00 uur ziijn vanuit Maasmechelen.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

De Wannes en de RangeLove gaan ook mee! Ze bellen meteen naar 't hotel of er nog 'n kamer vrij is. Porky, ik heb gezegd dat jij ook kandidaat was, dus ze vragen meteen of er nog en 3-persoonskamer vrij is.

Sounds great !
          de wouter ging eens horen voor de kamers... ging me iets lten weten , ik heb gezegd dat hij eens moest luisteren voor de porker ook...

Comment

• kamer voor Wannes en Rangelove is voor 99% in orde (die 1% is dat ik nog aan het wachten ben op de bevesigingsmail). Dat is een 2-persoonskamer, maar als de Porky nog mee wilt kan ik er nog een 3-persoonskamer van maken, want daar was er vandaag nog eentje van vrij.

Wannes wanneer vertrekt gij, en langs welke route?
            The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Ik ga trouwens m'n tickets op voorhand bestellen op de site van de IAA en dan afdrukken. Dat kost €2 meer (administratieve kosten), maar bespaart tijd want aanschuiven aan de kassa moet dan niet meer

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om hun tickets elektronisch te kopen, kunnen we ze ook allemaal tesamen kopen, dan wordt die € 2 over alle tickets verdeeld.
              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• we hebben zowiezo tickets nodig , dus mij goed dat je dat zo doet. al moet je van wachten aan de kassa' s geen probleem maken.. dat gaat allemaal zo vlot , dat je niet moet aanschuiven. de route en de tijd heb ik nog niet bij stilgestaan...ik bekijk het nog even.

Comment

• Voor mij is dat goed! Oja, de kosten voor het hotel zijn overgemaakt.

@gTa: kan je dan even een schatting maken van hoeveel €€€ ik moet voorzien om babs haar dorst te helpen lessen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                    Ik ga trouwens m'n tickets op voorhand bestellen op de site van de IAA en dan afdrukken. Dat kost €2 meer (administratieve kosten), maar bespaart tijd want aanschuiven aan de kassa moet dan niet meer

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn om hun tickets elektronisch te kopen, kunnen we ze ook allemaal tesamen kopen, dan wordt die € 2 over alle tickets verdeeld.
                    Tijdens deze dagen zijn er geen wachtrijen aan de kassa.
                    Ik heb trouwens 4 jaar geleden geluk gehad. Er was toen een koppel die een aantal kaarten teveel had. We hebben die toen gekregen. Dat was toen op de juiste moment op de juiste plaats...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dan heeft het idd geen zin.

Ik kan me niet meer herinneren of er veel volk aan de kassa's stond vorige keer, aangezien ik toen niet heb moeten aanschuiven (had ze toen ook online besteld).

Ok dus 't wordt kassabetalink.

Comment

• Doe ik ook, hoor. Trade Days zijn echt helemaal niet zo druk.

Comment

• gatverdamme wat ben ik jaloers

Comment

• Ik zal een likje aan de uitlaat van de nieuwe RS6 geven in jouw naam, goed?

Comment

• Kan iemand daar even een foto van nemen?

Comment

• No prob.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  No prob.
                                  Van dat likje hé gTa Ik ben eens benieuwd.

Binnenkort kunnen we hier een topic openen: Foute foto's van de forummers op autosalons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                                    Gilles e.a.: voor mij maakt de route niet uit
                                    Zazoo: als jij wil rijden, prima voor mij. ik kan dat mocht 't nodig zijn ook.
                                    Zoals het er nu naar uitziet rijden we naar Maasmechelen om Wutputt op te pikken en vertrekken we daar rond 19h met BMWMB en (Wannes?) richting hotel.

Kan jij naar mij toekomen in Ranst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      we hebben zowiezo tickets nodig , dus mij goed dat je dat zo doet. al moet je van wachten aan de kassa' s geen probleem maken.. dat gaat allemaal zo vlot , dat je niet moet aanschuiven. de route en de tijd heb ik nog niet bij stilgestaan...ik bekijk het nog even.
                                      Gij had toch kaarten van BMW?

Comment

• goe zot gij...kaarten van 40€ daar staan ze niet mee te zwaaien...die gasten gaan ook daar zijn op die dag , en we konden samen op rijden eventueel , maar de inkom was voor uw eigen zak... en op de stand van BMW zullen ze wel iets kunnen forceren , maar that's it vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          op de stand van BMW zullen ze wel iets kunnen forceren , maar that's it vrees ik...
                                          Gaan ze die M3 revven voor ons?

Comment

Working...
                                          X