Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
goe zot gij...kaarten van 40€ daar staan ze niet mee te zwaaien...die gasten gaan ook daar zijn op die dag , en we konden samen op rijden eventueel , maar de inkom was voor uw eigen zak... en op de stand van BMW zullen ze wel iets kunnen forceren , maar that's it vrees ik...
Wie gaan er ook die dag? De mannen van Van Osch? Dan moeten we toch zeker eens ene kunnen gaan drinken op de BMW-stand hé. We zijn begot met 3 trouwe BMW-klanten daar...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Ik kan me niet meer herinneren of er veel volk aan de kassa's stond vorige keer, aangezien ik toen niet heb moeten aanschuiven (had ze toen ook online besteld).
Ok dus 't wordt kassabetalink.
En miss. nog de mogelijkheid tot een zwartemarktticketje. was vorige keer ook zo.
Wie gaan er ook die dag? De mannen van Van Osch? Dan moeten we toch zeker eens ene kunnen gaan drinken op de BMW-stand hé. We zijn begot met 3 trouwe BMW-klanten daar...
Herinner ze nog es aan de prachtige BMW-meeting en we zullen wel bubbles krijgen.
Comment