Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sjampieter. De eerste keer IAA is me dat ook gelukt om 'n bende binnen te krijgen, en ik denk zelfs de eerste keer salon Parijs ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      goe zot gij...kaarten van 40€ daar staan ze niet mee te zwaaien...die gasten gaan ook daar zijn op die dag , en we konden samen op rijden eventueel , maar de inkom was voor uw eigen zak... en op de stand van BMW zullen ze wel iets kunnen forceren , maar that's it vrees ik...

Wie gaan er ook die dag? De mannen van Van Osch? Dan moeten we toch zeker eens ene kunnen gaan drinken op de BMW-stand hé. We zijn begot met 3 trouwe BMW-klanten daar...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• zalig:
        HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
          Vorige week stond nog een kopie van de Toyota Aygo in Autobild... Die Chinezen houden zich voor niks in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
            Dan heeft het idd geen zin.

Ik kan me niet meer herinneren of er veel volk aan de kassa's stond vorige keer, aangezien ik toen niet heb moeten aanschuiven (had ze toen ook online besteld).

Ok dus 't wordt kassabetalink.
            En miss. nog de mogelijkheid tot een zwartemarktticketje. was vorige keer ook zo.

Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
            Zoals het er nu naar uitziet rijden we naar Maasmechelen om Wutputt op te pikken en vertrekken we daar rond 19h met BMWMB en (Wannes?) richting hotel.

Kan jij naar mij toekomen in Ranst?
            yup, will do. stuur me maar via pm waar&wann. exact

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Sjampieter. De eerste keer IAA is me dat ook gelukt om 'n bende binnen te krijgen, en ik denk zelfs de eerste keer salon Parijs ook.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Wie gaan er ook die dag? De mannen van Van Osch? Dan moeten we toch zeker eens ene kunnen gaan drinken op de BMW-stand hé. We zijn begot met 3 trouwe BMW-klanten daar...
              Herinner ze nog es aan de prachtige BMW-meeting en we zullen wel bubbles krijgen.

Comment

• Ik ga ook. Met camera.

Van wat moet ik allemaal foto's maken?
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Ik ga ook. Met camera.

Van wat moet ik allemaal foto's maken?
                  De nieuwe super Lamborghini

Comment

• Kamer Wannes en Rangelove is nu ook officieel bevestigd -> ik stuur PM
                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Lookin' good!

Comment

• Oh, en de speciale versies van de Aston Martins. Ook die foto's wil ik wel eens zien..

Comment

• FAK, dat nadert snel. 't Is volgende week al !!!

Comment

• jeuj!

Comment

• ik zal het morgen laten overmaken, ik regel dat voor de range ook wel , dat is overzichtelijker

Comment

• Aangezien er zoveel nieuwigheden staan ben ik ervan overtuigd dat dit een schitterende autosalon zal worden...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ging normaal gaan met Kurtje, maar 't gaat niet door aangezien 'ie op verlof is op dat ogenblik.

*jaloers*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                    Oh, en de speciale versies van de Aston Martins. Ook die foto's wil ik wel eens zien..
                                    Zal ik wel voor zorgen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    FAK, dat nadert snel. 't Is volgende week al !!!
                                    Zot é, ik begin het ook te beseffen, volgende week zit het er al op. But hey, twordt fantastisch!

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Aangezien er zoveel nieuwigheden staan ben ik ervan overtuigd dat dit een schitterende autosalon zal worden...
                                    Ongetwijfeld!

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                    Ging normaal gaan met Kurtje, maar 't gaat niet door aangezien 'ie op verlof is op dat ogenblik.

*jaloers*
                                    Zet uw kont gewoon in die Civic en vlieg met dat spaceship naar Frankfurt jong!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      ik zal het morgen laten overmaken, ik regel dat voor de range ook wel , dat is overzichtelijker

HOW STOP !!!!!!!!

Ik heb al betaald!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        FAK, dat nadert snel. 't Is volgende week al !!!

Correctie: nog 6x slapen

Comment

• Ik ga donderdag....Juist voor de RS6 eigenlijk

Comment

Working...
                                          X