Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
-
Ik vrees ervoor, alle andere routes zijn meteen een pak langer, en dan moet je (zeer) snel gaan rijden om 'n dik hoger gemiddelde te scoren om er even snel te staan. Da's ook niet voor iedereen wenselijk.
NRW is nu eenmaal 'n zéér drukke streek met overvolle en vaak open liggende Autobahn. En daar moet je doorheen als je van Vlaanderen komt, ofwel moet je 'n ferme omweg doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten...en onderweg nog paar garages meepikken!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKrijg je die wel in de koffer van uw Minike?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKrijg je die wel in de koffer van uw Minike?Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHij heeft een A3 Sportback
Comment
-
Eerste foto's IAA
Wieeee, vandaag de eerste dag van de IAA achter de rug en ziehier een eerste lading foto's om jullie nog wat ongeduldiger te maken .
AM, Audi en BMW... ben gewoon in alfabetische volgorde begonnen. Vandaag geen tijd meer, morgen volgt de rest en komt alles ook op de site.
Enjoy!
Comment
-
wij ( rangelove en ik) gaan dus ook mee op hotel , maar we gaan wsl niet samen kunnen oprijden , daar we niet weten op welk uur we klaar gaan zijn voor vertrek ( de zaak waar we soms ook effe moeten werken )... maar ik vermoed dat we daar wel tamelijk laat mogen toekomen in dat hotel? Jullie verwittigen die mensen daar eventueel al maar van.
ik kijk er al naar uit! en als het weer mee zit gaan we te paard.....
Comment
Comment