Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wel, simpel hè.

't Snelste is de route die map24.be of mappy.be je aangeeft als je op "snelste route" zoekt. Ik vermoed dat die over Aachen/Köln loopt en dan zuidoostwaarts.

Je kan ook een leukere route doen, die wel meer tijd vergt, en da's Brussel-Luik-Verviers/Malmédy-Wittlich enzoverder. Ga naar map24.be, stel 't eindpunt en 't beginpunt in, en klik dan met rechter muisklik op de autostrade die van Luik naar Wittlich loopt, ongeveer bij dat laatste punt. 'Ie zal je wel iets geven.

Ik rijd vanuit Aalter (en dus ook Gent) via Brussel en Luxemburg over Saarbrücken en Mainz. Langste route (allez, langer kan altijd), maar de meest leuke, en waarschijnlijk ook de vlotst rijdende.

Houd er rekening mee dat je, als je op één dag H&T wil, je 's morgens zéér vroeg zal moeten vertrekken, zeker als je over Köln gaat. Je wil écht de werkdagspits niet meemaken daar in NRW (veel Baustellen ook), noch in Frankfurt. En omgekeerd, 's avonds, idem.
    Ik vind 't trouwens zowiezo geen goed idee om dat alles op één dag te doen, je zal de dag erna toch zowiezo moeten recupereren omdat 't zo intens is. Reken op 3 uur rijden als je zéér hard gas geeft, 4 uur als je 't goed vlot doet, en minstens 5 uur als je gewoon rijdt en pech hebt met 't verkeer. Maal twee, is tien uur. Plus nog 'es minstens 8 uur op 't salon rondlopen, want ik zweer 't je 't is pokkegroot (veel grote afstanden af te leggen). Ik zou 't niet willen doen. De avond ervoor vertrekken, 'n klein cheap hotelletje (of gewoon pitten in de auto, whatever, ge zijt student voor iet ), en 's morgens bij opening van 't salon fris & monter. Dat is m.i. de enige goeie oplossing.
    Enkele jaren geleden op 1 dag gedaan (werkdag). 's Morgens om 5u vertrokken en om 10u stonden we aan de ingang. Was gewoon via Köln gereden en op de ring redelijk wat file gehad... Zou toch kijken of er geen betere routes zijn, want je verliest uiteindelijk vrij veel tijd.

Comment

• Ik vrees ervoor, alle andere routes zijn meteen een pak langer, en dan moet je (zeer) snel gaan rijden om 'n dik hoger gemiddelde te scoren om er even snel te staan. Da's ook niet voor iedereen wenselijk.

NRW is nu eenmaal 'n zéér drukke streek met overvolle en vaak open liggende Autobahn. En daar moet je doorheen als je van Vlaanderen komt, ofwel moet je 'n ferme omweg doen.

Comment

• Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee vrijdag?

Comment

• BMWMB + Robby + gij
          Zazoo + Wutputt + CedjeDervo
          Wannes + RangeLove
          gTa + Steven + TomT

Comment

• 'k Heb zopas ook hotel geboekt, zit op 1km van de Messe...Zag het niet zitten om donderdag om 4u 's ochtends te vertrekken...

Dus morgenmiddag vertrekken en onderweg nog paar garages meepikken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
              ...en onderweg nog paar garages meepikken!
              Krijg je die wel in de koffer van uw Minike?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Hij heeft een A3 Sportback
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Hij heeft een A3 Sportback
                  Inderdaad, daar kan er toch al wat meer in

Comment

• Morgen, in de late namiddag, vertrekken wij voor een ritje van 400km over Nederlandse en Duitse autosnelwegen richting Frankfurt.

Comment

• Eerste foto's IAA

Wieeee, vandaag de eerste dag van de IAA achter de rug en ziehier een eerste lading foto's om jullie nog wat ongeduldiger te maken .
                      AM, Audi en BMW... ben gewoon in alfabetische volgorde begonnen. Vandaag geen tijd meer, morgen volgt de rest en komt alles ook op de site.

Enjoy!

Last edited by ; 12/09/2007, 03:33.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• die A4 is gewoon übersportief!
                                  haba haba

Comment

• Mss best een apart topic aanmaken voor de foto's?

Comment

• Goed idee! Anders wordt dat hier een zootje.

Comment

• wij ( rangelove en ik) gaan dus ook mee op hotel , maar we gaan wsl niet samen kunnen oprijden , daar we niet weten op welk uur we klaar gaan zijn voor vertrek ( de zaak waar we soms ook effe moeten werken )... maar ik vermoed dat we daar wel tamelijk laat mogen toekomen in dat hotel? Jullie verwittigen die mensen daar eventueel al maar van.

ik kijk er al naar uit! en als het weer mee zit gaan we te paard.....

Comment

• Okeeeee

1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X