't Is ni waar dat 't daar allemaal witte auto's gaan zijn eeh seg. Witte M5, witte M6, witte CL AMG, witte E AMG, ... BAH !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik kijk er al naar uit! en als het weer mee zit gaan we te paard.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwij ( rangelove en ik) gaan dus ook mee op hotel , maar we gaan wsl niet samen kunnen oprijden , daar we niet weten op welk uur we klaar gaan zijn voor vertrek ( de zaak waar we soms ook effe moeten werken )... maar ik vermoed dat we daar wel tamelijk laat mogen toekomen in dat hotel? Jullie verwittigen die mensen daar eventueel al maar van.
ik kijk er al naar uit! en als het weer mee zit gaan we te paard.....
Comment
-
Dan ga je uitkomen bij de vereniging van de duitse autoindustrie. Er zullen ongetwijfeld wel een paar dikke bakken staan, maar voor de rest
Zoek het eens op in de POI's van je GPS en als het dan nog niet lukt zal dit wel meer in de buurt zijn:
Messe Frankfurt GmbH
Ludwig-Erhard-Anlage 1
D-60327 Frankfurt am Main
Maar wees gerust, eens je in de buurt komt staat het van ver genoeg aangeduid vermoed ik...
is er trouwens ergens iemand die een volledige lijst heeft van premieres/prototypes per merk? Ik ga alleen zondag (in één dag over&weer) en wil daarom mijn tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door al op voorhand het één en ander te selecteren... Heb al eens gegoogled maar zonder veel resultaat (behalve een totaal onjuiste pagina op wikipedia)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenDan ga je uitkomen bij de vereniging van de duitse autoindustrie. Er zullen ongetwijfeld wel een paar dikke bakken staan, maar voor de rest
Zoek het eens op in de POI's van je GPS en als het dan nog niet lukt zal dit wel meer in de buurt zijn:
Messe Frankfurt GmbH
Ludwig-Erhard-Anlage 1
D-60327 Frankfurt am Main
Maar wees gerust, eens je in de buurt komt staat het van ver genoeg aangeduid vermoed ik...
is er trouwens ergens iemand die een volledige lijst heeft van premieres/prototypes per merk? Ik ga alleen zondag (in één dag over&weer) en wil daarom mijn tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door al op voorhand het één en ander te selecteren... Heb al eens gegoogled maar zonder veel resultaat (behalve een totaal onjuiste pagina op wikipedia)
Bedankt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeeh, ook al naar gezocht. En op de site van de IAA zelf? Die zetten dat 2 jaar geleden in ieder geval online, dacht ik.
En indien ik daar nog niet ben geweest,weet ik niet het exacte adres.
Maar het zal wel aangeduid staan zeker?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEr staan verschillende adressen,op verschillende links.
Maar het zal wel aangeduid staan zeker?
Enkele jaren geleden stonden al borden op de Autobahn denk ik. Zal nu ook wel zo zijn veronderstel ik.
Comment
-
't staat vast, ik ga . Op zaterdag..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is ni waar dat 't daar allemaal witte auto's gaan zijn eeh seg. Witte M5, witte M6, witte CL AMG, witte E AMG, ... BAH !!
Comment
-
Praktisch bekeken- alle betalingen zijn ontvangen
- BMWMB, Robbie, Axdude, Zazoo, Cedje en ikke vertrekken rond 19u in de buurt van Maasmechelen (Via A4 - Kerpen - A61 - A48 - A3
- Wannes en Rangelove volgen ongeveer dezelfde weg, maar waarschijnlijk iets later
- gTa + maat en TomT vertrekken rond 18u30 te Aalter: E40 - E411 - Lux - A8 - A63 - A3
Invoeren in de GPS:
Stadt Hotel Bruchkoebel (receptie op 2e verdiep)
Hauptstrasse 14-16
63486 Bruchköbel
Of klikken op deze link
Het hotel heeft een ondergrondse parkeergarageThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is ni waar dat 't daar allemaal witte auto's gaan zijn eeh seg. Witte M5, witte M6, witte CL AMG, witte E AMG, ... BAH !!
Zo erg is dat toch niet
Dat is allemaal redelijk makkelijk op foto vast te leggen dus ideaal
Comment
-
Ik werk dit weekend in Mainz (35km van Frankfurt) en vertrek maandag terug naar Brugge. Mochten er mensen problemen hebben (panne met auto, geen hotel...): geef me een PM, misschien kan ik iets regelen. Ik werk 's nachts dus een reply kan wat later komen. Ik zal niet gaan, ben vorig jaar naar Parijs geweest en de drukte daar was me er wat teveel aan en het was dan nog gewoon tijdens de week...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeeh, ook al naar gezocht. En op de site van de IAA zelf? Die zetten dat 2 jaar geleden in ieder geval online, dacht ik.Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEr staan verschillende adressen,op verschillende links.
Maar het zal wel aangeduid staan zeker?
Ik had 't niet op het adres, maar op een lijst van alle premières...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIk werk dit weekend in Mainz (35km van Frankfurt) en vertrek maandag terug naar Brugge. Mochten er mensen problemen hebben (panne met auto, geen hotel...): geef me een PM, misschien kan ik iets regelen. Ik werk 's nachts dus een reply kan wat later komen. Ik zal niet gaan, ben vorig jaar naar Parijs geweest en de drukte daar was me er wat teveel aan en het was dan nog gewoon tijdens de week...
Ik ga niet meer naar autosalons op gewone dagen, 't is te druk gewoon.
Comment
-
Waarschijnlijk ga ik volgende week een dagje heen en terug. Met de wagen naar Keulen, mijn pa oppikken en dan met de trein naar Frankfurt. Koln-Frankfurt duurt 55 minuten en dan is't nog 10 minuten wandelen ofwel de tram pakken. Auto doe ik niet, omdat het dan enerzijds ver rijden is op 1 dag (gecombineerd met beursbezoek) en omdat het anderzijds retedruk is om toe te komen. Mijn pa passeerde vanmorgen 1 uur voor openingstijd en de aanschuiftijd voor de parking was al 16 minutenBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
Comment