Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk ga ik volgende week een dagje heen en terug. Met de wagen naar Keulen, mijn pa oppikken en dan met de trein naar Frankfurt. Koln-Frankfurt duurt 55 minuten en dan is't nog 10 minuten wandelen ofwel de tram pakken. Auto doe ik niet, omdat het dan enerzijds ver rijden is op 1 dag (gecombineerd met beursbezoek) en omdat het anderzijds retedruk is om toe te komen. Mijn pa passeerde vanmorgen 1 uur voor openingstijd en de aanschuiftijd voor de parking was al 16 minuten
    Ai, ik ging rechtstreeks met de auto gaan (wegens gratis) op zondag... Maar als ik dat zo hoor ga ik wel héél vroeg mogen vetrekken... :-s Mensen met ervaring die een richtuur kunnen geven dat ik tegen 10u binnen kan zijn? Ik vertrek vanuit Gent.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Neeh, ook al naar gezocht. En op de site van de IAA zelf? Die zetten dat 2 jaar geleden in ieder geval online, dacht ik.
    Ons aller AutoGids heeft aan ons gedacht Hierzo Ziet er mij een vrij volledig overzicht uit. Toch zeker de belangrijkste die ik wou meepikken. Op de site van IAA helaas nog steeds niets te vinden bij mijn weten.

Comment

• Final preparation !

Straks passeert er nog een stofzuiger door Babs (sorry maar de buitenkant wassen, dat zit er niet meer in), en dan zijn we vertrokken.

TomT, ik bel sebiet nog. De rest: tot vanavond aan de bar in 't hotel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Final preparation !

Straks passeert er nog een stofzuiger door Babs (sorry maar de buitenkant wassen, dat zit er niet meer in), en dan zijn we vertrokken.

TomT, ik bel sebiet nog. De rest: tot vanavond aan de bar in 't hotel.
        Aaaaight! Ik hou m'n gsm bij de hand!

Comment

• Awel, maakt gewoon dat ge vertrekkensklaar staat thuis vanaf 18u. Om naar 't rond punt te gaan, hè. Laat ons afspreken op het benzinestation aan 't rond punt, het Esso-station dat tussen de baan naar Maldegem (N44) en de baan naar 't centrum (Lostraat) ligt, goed?

See you then!

(ik sms dus nog wanneer wij daar aankomen, ca. 20 minuten op voorhand)

Comment

Awel, maakt gewoon dat ge vertrekkensklaar staat thuis vanaf 18u. Om naar 't rond punt te gaan, hè. Laat ons afspreken op het benzinestation aan 't rond punt, het Esso-station dat tussen de baan naar Maldegem (N44) en de baan naar 't centrum (Lostraat) ligt, goed?

See you then!

(ik sms dus nog wanneer wij daar aankomen, ca. 20 minuten op voorhand)
            Ideaal!

Comment

• Ik ben m'n rugzakje ook aan het pakken. En dan vertrekt ik naar het verre Limburg
              Tot vanavond.

*popel*
              Kan al niet meer wachten om de IAA te bezoeken
              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                Kan al niet meer wachten om de IAA te bezoeken
                Ik kom je niet bezoeken hoor, als je ze te grazen nemen als je vannacht al in de beurshallen binnenbreekt.

Alhoewel, 'k ga wel mee dan vannacht. Ongestoord "broembroem" kunnen spelen achter 't stuur van de Lamborghini Sédergine of Parenterol (of hoe heet 'ie nu ook alweer, 't klinkt gelijk een geneesmiddel), zalig.

Edith zegt : Reventón dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Ideaal!
                  Ik vertrek nu Babs gaan uitstofzuigen, en Steven is hier rond 20 na 6 ongeveer. ETA Aalter = kwart voor 7 !

Comment

• Nog vlug een vraagje aan de experts.

Is het mogelijk om met de trein te gaan naar Frankfurt??
                    Hoe zou ik het best doen?

Welke station en eventueel bussen erna?

En mss het kostenplaatje...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Nog vlug een vraagje aan de experts.

Als ge vanuit België vertrekt, zal't ongetwijfeld een ramp zijn om binnen een redelijke tijd er te geraken. De Belgische spoorwegen é...
                      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                        Als ge vanuit België vertrekt, zal't ongetwijfeld een ramp zijn om binnen een redelijke tijd er te geraken. De Belgische spoorwegen é...

Beste oplossing voor mensen zonder rijbewijs (en vervoer)?

En vliegtuig is geen optie...

Comment

• Meerijden met mij. Maar ik weet niet of er nog slaapplaats is in 't hotel. Plus ik vertrek uit Izegem binnen een dik half uur, dus snel zijn !

Check PM voor telefoonnummer!!

Comment

Beste oplossing voor mensen zonder rijbewijs (en vervoer)?

En vliegtuig is geen optie...
                            Ge kunt er met de trein altijd wel geraken é, na een overstap of 5 à 6. Prijs, geen idee, maar 't zal niet goedkoop zijn aangezien Keulen-Frankfurt al 120 euro kost met de ICE, heen en terug.
                            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Net telefoon gekregen.

Mss vertrek ik vanavond nog

Comment

• Ik hoor net dat Rabbit met een auto vol (waaronder ook Cayenne?) morgen ook naar de IAA gaan, of vanavond zelfs al doorrijden?

Waarom is dit niet gemeld hier in 't topic? Samenrijden is inderdaad niet verplicht maar 't is toch leuk om te weten dat er nog forummers gaan?

Goed bezig.

Enfin...

Bye!

Comment

Ik vertrek nu Babs gaan uitstofzuigen, en Steven is hier rond 20 na 6 ongeveer. ETA Aalter = kwart voor 7 !
                                  ETA? Bomauto of wa?!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik hoor net dat Rabbit met een auto vol (waaronder ook Cayenne?) morgen ook naar de IAA gaan, of vanavond zelfs al doorrijden?

Waarom is dit niet gemeld hier in 't topic? Samenrijden is inderdaad niet verplicht maar 't is toch leuk om te weten dat er nog forummers gaan?

Goed bezig.

Enfin...

Bye!
                                  Hmm, raar dat er hier niets over vermeld is.

Anyway, ik kan al niet meer wachten en de verwachtingen zijn hoog. Twordt een zalig weekend, ben ik nu al van overtuigd! Zak gemaakt, fototoestel klaar, laatste wasje en plasje gedaan, ik ben er klaar voor! Tot vanavond menschen!

Comment

• Net terug, was leuk, maar nu al veel volk...Courage aan de mensen die nog moeten gaan....

Foto's heb ik niet, die zijn er al genoeg te vinden...

ps; parkeer legaal, onze auto was weggesleept

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                                      Ai, ik ging rechtstreeks met de auto gaan (wegens gratis) op zondag... Maar als ik dat zo hoor ga ik wel héél vroeg mogen vetrekken... :-s Mensen met ervaring die een richtuur kunnen geven dat ik tegen 10u binnen kan zijn? Ik vertrek vanuit Gent.

Ons aller AutoGids heeft aan ons gedacht Hierzo Ziet er mij een vrij volledig overzicht uit. Toch zeker de belangrijkste die ik wou meepikken. Op de site van IAA helaas nog steeds niets te vinden bij mijn weten.
                                      Ik heb het nog gedaan op een weekdag. Vertrokken om 5u en om 10u waren we ter plaatse. Als je op zondag gaat, ga je natuurlijk wat minder file hebben...

Comment

Nog vlug een vraagje aan de experts.

Vanuit Brugge/Gent: trein tot brussel zuid, van daaruit neem je de thalys of ICE naar Keulen of Frankfurt. De ICE rijdt normaal maar 1x per dag en rijdt tot in Frankfurt, Thalys gaat naar Keulen. De prijzen varieren: rond de 85 euro. Dit is of the top of my head dus het kan wat veranderen. In het station van Brugge gaven ze altijd uitleg en verschillende opties aan de info balie. Het is goedkoper als je je ticket voor de terugreis in Duitsland koopt.
                                        Volgens mn collega zijn ze aan het werken in het station Frankfurt (airport) en dat kan wat problemen geven natuurlijk.
                                        Waar is de tijd van IC Oostende - Köln...
                                        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                          Vanuit Brugge/Gent: trein tot brussel zuid, van daaruit neem je de thalys of ICE naar Keulen of Frankfurt. De ICE rijdt normaal maar 1x per dag en rijdt tot in Frankfurt, Thalys gaat naar Keulen. De prijzen varieren: rond de 85 euro. Dit is of the top of my head dus het kan wat veranderen. In het station van Brugge gaven ze altijd uitleg en verschillende opties aan de info balie. Het is goedkoper als je je ticket voor de terugreis in Duitsland koopt.
                                          Volgens mn collega zijn ze aan het werken in het station Frankfurt (airport) en dat kan wat problemen geven natuurlijk.
                                          Waar is de tijd van IC Oostende - Köln...
                                          Bedankt.

Maar weet je wanneer de ICE naar Frankfurt rijdt?

S'morgens, s'middags, s'avonds?

Comment

Working...
                                          X