Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLaurent was toch maar de 11de troonopvolger ofzo, geen idee de hoeveelste astridjen is, maar ik prefereer ook Astrid eerlijk gezegd.
Dan kan ie rustig met z'n Ferrari's rondscheuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weyerke Bekijk BerichtenAls iemand een gratis dagticket wil, laat maar iets weten.
Ik kan zelf helaas niet gaan, maar kan iemand wellicht daar een plezier mee doen.
Af te halen in Wijchmaal (Peer) of Reppel (Bocholt) (Limburg dus).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weyerke Bekijk BerichtenAls iemand een gratis dagticket wil, laat maar iets weten.
Ik kan zelf helaas niet gaan, maar kan iemand wellicht daar een plezier mee doen.
Af te halen in Wijchmaal (Peer) of Reppel (Bocholt) (Limburg dus).1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIemand al geprobeerd om als gewone student binnen te geraken? Want ik heb geen studentenpas ( nog niet ) en vroeg me af of ze die vragen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVragen ze niet, bij mij toch niet. En ik heb studententarief moeten betalen, dus ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door weyerke Bekijk BerichtenTer informatie: Stephane komt het dagticket afhalen.
En ik heb er maar één, jammer dus voor andere geinteresseerden.
ik heb mijn kaartje IAA 2007, en't is de roadtrip waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDe mogelijkheid bestaat erin dat Cayenne, F40fan en mezelve toch nog vertrekken donderdag.
Iemand al geprobeerd om als gewone student binnen te geraken? Want ik heb geen studentenpas ( nog niet ) en vroeg me af of ze die vragen.
Vandaag geweest. Had studentenkaart klaar maar wordt niet gecontroleerd.
Comment
-
Een paar vraagjes...
-Is het nog mogelijk om een (goedkoop) hotel te krijgen voor zaterdagnacht (23 sept.)?
Mag in de buitenstad, of gaat alles al volboekt zijn?
Bij ja, alternatieven?
-Moet je het entreeticket voor het IAA best op voorhand kopen, of is het gemakkelijkste aan de deur met de zekerheid dat je nog binnen mag?
-Het treinticket voor de ICE van Brussel-Zuid naar Frankfurt, moet je dat ook best op voorhand kopen, of kan je dat gewoon kopen in het station van Brussel-Zuid?
En zou de trein de zaterdagochtend al volzet kunnen zijn, of is dat onwaarschijnlijk?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen paar vraagjes...
-Is het nog mogelijk om een (goedkoop) hotel te krijgen voor zaterdagnacht (23 sept.)?
Bij ja, alternatieven?
-Moet je het entreeticket voor het IAA best op voorhand kopen, of is het gemakkelijkste aan de deur met de zekerheid dat je nog binnen mag?
-Het treinticket voor de ICE van Brussel-Zuid naar Frankfurt, moet je dat ook best op voorhand kopen, of kan je dat gewoon kopen in het station van Brussel-Zuid?
En zou de trein de zaterdagochtend al volzet kunnen zijn, of is dat onwaarschijnlijk?
Alvast bedankt!
Comment
-
Ik kan niet gaan naar de IAA, vind dit enorm jammer ! Hopelijk volgend jaar..
Maar is er iemand die in de omgeving van Vl-br woont, en die naar de IAA gaat? Zou je dan aub een aantal brochures van voornamelijk Audi kunnen meebrengen ? Hoe meer hoe beter . Hard-covers zijn zeer zeker welkom, net zoals de niet-hard-covers.
Andere merken mag, maar hoeft niet! Enkel Audi ben ik content mee .
Bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOm de 2 jaar, afwisselend in Parijs en Frankfurt. Dus volgend jaar is't in Parijs te toen. (als ik me niet vergis)
Ik ga mezelf nog even quoten :
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk kan niet gaan naar de IAA, vind dit enorm jammer ! Hopelijk binnen 2 jaar (aangepast )..
Maar is er iemand die in de omgeving van Vl-br woont, en die naar de IAA gaat? Zou je dan aub een aantal brochures van voornamelijk Audi kunnen meebrengen ? Hoe meer hoe beter . Hard-covers zijn zeer zeker welkom, net zoals de niet-hard-covers.
Andere merken mag, maar hoeft niet! Enkel Audi ben ik content mee .
Bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen paar vraagjes...
Bij ja, alternatieven?
Alvast bedankt!
Het was VET!!
Comment
Comment