Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autogespot: Meeting Wederzijdse passie
Collapse
X
-
Phew - knappe meeting zeg!
Mooie locatie en heel wat pareltjes bij mekaar!
Thanks voor de pics Rami!
Aan het aantal foto's van 1 bepaalde wagen te zien heb ik zo lichtjes een idee welke jouw favoriet was die dag. Plannen/dromen om de Gallardo ooit eens in te ruilen tegen een iets groter (zwart) exemplaar uit dezelfde stal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PassionForAg Bekijk Berichten
vergelijk:
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZoetje, dat meen je toch niet? Nu stel je me echt teleur.
Rami, wat vond je zelf de meest impressionante wagen?
of heb je het over het feit dat k die het vetst van al vind?
Comment
-
Jazeker! Die Corvette was erg bruut en klonk verschrikkelijk luid! De eigenaar krijgt ook een CL63 (black) dus wellicht een nieuwe verrassing volgend jaar.De eigenaar van de M6 'Hamann' heeft een kennis die een Audi RS6 AVant heeft met een zelf ontworpen blok... + 800pk en een top van 352km/u!
...
Comment
-
Heel mooie foto's.
@rami
vind je het nooit zonde als je naar zo'n meeting gaat dat je beide wagens niet mee kan nemen? Ik bedoel maar, je turbo is allesbehalve standaard en perfect uitgerust. Als er nadien ook nog de RUF conversie onder zit staat hij helemaal op eenzame exclusieve hoogte. Ik zou op zo'n dag enorm staan twijfelen welke ik nu moet meenemen en zou eens aangekomen daar dan weer denken de verkeerde keuze gemaakt te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenHeel mooie foto's.
@rami
vind je het nooit zonde als je naar zo'n meeting gaat dat je beide wagens niet mee kan nemen? Ik bedoel maar, je turbo is allesbehalve standaard en perfect uitgerust. Als er nadien ook nog de RUF conversie onder zit staat hij helemaal op eenzame exclusieve hoogte. Ik zou op zo'n dag enorm staan twijfelen welke ik nu moet meenemen en zou eens aangekomen daar dan weer denken de verkeerde keuze gemaakt te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwaar zie jij een Diablo?
Comment
-
Doet mij beetje denken aan onze powercarmeeting in december
Het idee is 't zelfde, de uitwerking is iets groter gezien.
Zalige Countach en Z06.
Sorry voor Rami, maar ik vind een Gallardo in zo'n opvallend kleur veel mooier (over het geluid zwijg ik natuurlijk)
Comment
-
Dag mensen,
Ik ben nieuw hier op het forum, en ben hier gekomen i.v.m. de meeting van Autogspot.com. Ik trad daar op als fotograaf, en laat jullie hierbij een kleine selectie zien van mijn foto's die dag, en van de auto van Rami.
Ik ben Mark Nauta, 23 jaar en woonachtig in Rotterdam. Studeer nog, en in mijn vrije tijd hou ik me bezig met fotografie. Op mijn website --> www.marknauta.nl kunt u meer van mij vinden.
De foto's
De schitterende Gallardo Spyder van Rami;
Ik hoor graag wat mensen van de foto's vinden. Later zullen er uiteraard nog meer volgen.
Groetjes,
Mark
Comment
Comment