Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autogespot: Meeting Wederzijdse passie
Collapse
X
-
Het was echt een grote snoepwinkel gisterenenthousiasme van de eigenaren was ook erg groot, echt geweldig om te zien! Aantal auto's die er echt uitsprongen waren wel de volledig zwarte Z06 en de Gallardo's! Nou ja...eigenlijk teveel om op te noemen
Ik zal deze dagen ook wat foto's plaatsen
We gaan vandaar alweer bezig voor volgend jaar en hopen dan weer op z'n prachtige opkomst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVerdomme, wegens e-mailverandering ben ik dit totaal vergeten. Excuses aan de organisatiePM me anders even uw nieuwe adres, wellicht voor volgend jaar
Drie leuke fototjes van enkele auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PassionForAg Bekijk BerichtenErg zonde!PM me anders even uw nieuwe adres, wellicht voor volgend jaar
Ik weet het, echt dom
Maar ok, zo goed past mijn wagen nu ook weer niet tussen de exoten die daar stonden
Mooi evenement alleszins, prachtig in elkaar gebokst!
PM sent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten@ Rami
Toon die Belgische Murci eens de weg naar dit forumde Gallardo's klinken beter dan de Murcie trouwens!
Edit; Is een belg met een bedrijf in Nederland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PassionForAg Bekijk BerichtenDat is een Nederlanderde Gallardo's klinken beter dan de Murcie trouwens!
Edit; Is een belg met een bedrijf in Nederland.
Welke nationaliteit ook, iedereen is hier welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDie S vind ik het vetst van allemaal
Ik dacht dat de 65 enkel verkrijgbaar was op de nieuwe S, ni op het vorig model
Rami, wat vond je zelf de meest impressionante wagen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenThanks for the wallpaper
Zalige meeting. Die compleet zwarte Z06 is werkelijk af! Volledig mijn goesting. En dan die Diablo. De rest is ook goedgekeurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtengij hebt een raar resolutie ze
Zalige meeting. Die compleet zwarte Z06 is werkelijk af! Volledig mijn goesting. En dan die Diablo. De rest is ook goedgekeurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtengij hebt een raar resolutie ze
Comment
Comment