Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CzechWrecks 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CzechWrecks 2007

Er is al in enkele topics kort over gepraat maar er was tot nu toe nog geen speciale thread voor vandaar…

Voor de mensen die CzechWrecks niet kennen, het is een Banger Rally van Calais naar Praag met zeer goedkope wagen (max 150€ !!). In Praag aankomen is dus al een uitdaging op zich. De rally begint op 31 augustus 2007 en de auto's die het overleven zouden op 3 september in Praag moeten zijn.

A car destined to die, bought for the price of pocket change. A route with a car-killer reputation. Four days filled with quirky assignments you swore you'd never do in public.

A currency you don't carry. A language you don't speak. A car on its last leg. A roadway with no mercy. A roadtrip with a difference.

A recipe for disaster? Nope. It's a Banger Rally.

Who hasn't dreamed of one day touring down a motorway in an exotic locale, commanding a vehicle that turns heads? There is an inexpressible romance in spending an evening in a quaint hotel off the beaten path. You haven't lived until you've tried to claim your reservation with a hotel clerk who speaks no English, or order your evening meal from a menu you can't read.
    But fear not, this isn't a holiday booked by your grudging ex-girlfriend/boyfriend. This is a great adventure that you've undertaken with dozens, maybe even hundreds, of like-minded people who realize that adventure is in the everyday unusual.
    Motoring events in fabulous cars across foreign terrain is nothing new. With enough time and money, just about anyone could buy that special supercar, block the weeks or months from the calendar, and hit the highways and byways that most people only see in slick magazine pages.
    Time and money? Oh, get real. Who has that?? So we made it easy. Plot an adventurous route that could be run over a long weekend, create daily challenges that earn points, sort out all the pesky details that go into such a mass exodus, and invite along a bunch of people up for a little escape from the daily grind.
    The "Banger Rally for Wage Slaves" was born.
    Meer informatie: http://www.czechwrecks.com/index.esp

Wie doet mee?
    Last edited by Jerred; 13/06/2007, 16:22. Reden: Do i need a reason for editing my own post?

Ik zou zonder twijfelen meedoen, als ik geld op overschot had.

Comment

Ik doe al mee!

Als je het een beetje voorbereid hoeft het echt niet zoveel te kosten hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
        Ik doe al mee!

Als je het een beetje voorbereid hoeft het echt niet zoveel te kosten hoor.
        Met welke auto?

Heb je nog al eens meegedaan?

Ik ben nog aan het zoeken naar een auto...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
          Met welke auto?

Heb je nog al eens meegedaan?

Ik ben nog aan het zoeken naar een auto...
          Pakt uwe Golf hé, geen kat die het verschil ziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten

Mazda's schijnen ook goed te zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Mij om het even, anders pakken we dat blauw wrak van 13 jaar oud van u...?

Comment

Datum?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                  Nee die is TE goedkoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Datum?
                    Zie edit eerste post.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    @HighwayMan: 150€ voor de Mazda

Comment

De rally is van 31 augustus tot en met 3 september, maar de 30e moet je al inchecken aan de start in calais, en je moet natuurlijk ook nog een dag bijtellen om van de aankomst in praag terug naar huis te bollen/vliegen.

Ik heb vorig jaar meegedaan in een bmw 520, topic hierzo:

Comment

Datum?

Porker ! Zouden we ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                          Porker ! Zouden we ?
                          Als m'n tweede zit dan al gedaan is, meteen!

Comment

Als m'n tweede zit dan al gedaan is, meteen!
                            Fack, ik zie zoiets wel ferm zitten...

Da moet zooo de max zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                              Zie edit eerste post.

@HighwayMan: 150€ voor de Mazda

Mij goed!

Comment

Ik twijfel eigelijk om met m'n Ford mee te doen...

Comment

De rally is van 31 augustus tot en met 3 september, maar de 30e moet je al inchecken aan de start in calais, en je moet natuurlijk ook nog een dag bijtellen om van de aankomst in praag terug naar huis te bollen/vliegen.

Ik heb vorig jaar meegedaan in een bmw 520, topic hierzo:

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=22971
                                  Zalig! Hem ginder niet proberen te verkopen? Of was je er ondertussen al zo gehecht aan geworden

Wat was het totale kostenplaatje ongeveer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                    Ik twijfel eigelijk om met m'n Ford mee te doen...
                                    Zorg ervoor dat dat ding op gebruikt frituurvet kan rijden en gassen maar!!!

Comment

Dat vet stolt als het koud is
                                      Dus dan moet ik al met een verwarmingsinstallatie zitten werken enzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        Dat vet stolt als het koud is
                                        Dus dan moet ik al met een verwarmingsinstallatie zitten werken enzo

Aha!

Kga er mij vandezomer toch eens mee bezighouden.

Comment

Working...
                                        X