Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CzechWrecks 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
    Zalig! Hem ginder niet proberen te verkopen? Of was je er ondertussen al zo gehecht aan geworden

Wat was het totale kostenplaatje ongeveer?

Nee, we hebben veel te veel tijd en geld gestoken in die auto om hem weg te doen, ook al is hij nog steeds niet echt veel waard. We waren trouwens van plan om nog een keer mee te doen, dus konden we de auto beter houden.

Dit was mede ook de reden waarom we de rally naar Praag kozen, dat ligt maar 800km van de deur. De andere rallies van dezelfde organisator eindigen wat verder van de deur (napels, rome, casablanca).

Het kostenplaatje kan heel sterk verschillen. Als je een goedgekeurde verzekerde wagen hebt die officieel €150 waard is of gekost heeft sta je al heel ver. Wat betreft de reis zelf is veruit de grootste kost de benzine of diesel, gevolgd door de overnachtingen, gevolgd door de péage en wegenvignetten.

Er zijn dus nogal veel zaken die je zelf in de hand hebt. Je kan in principe een Jaguar XJ 4.0L vinden voor €150, elke dag op restaurant gaan en overnachten in een hotel met zwembad. Of je kan een golfje diesel nemen, je eigen voorraad eten meenemen en met 4 op een 2-persoonskamer maffen.

Comment

Ik heb geen idee wat er gezegd wordt, maar het blijft hilarisch. De beelden zeggen genoeg

We hebben ook een cameo op dag drie van het verslag (ja Jan, tube is broken, we weten het.)

Comment

Ik had supergraag willen mee doen, maar ik verhuis dat weekend. Misschien volgend jaar...

Comment

Zalig!!!

Check die W126!

Comment

Dit moet ik ooit gedaan hebben

Comment

Ik heb er nog ideaal karreke voor staan, die trouwens al 2x Praag gezien heeft

Iemand interesse?!

Comment

uw link gaat niet in uw onderschrift

Comment

DAMN dat moet zalig zijn.

Nog iemand vrijwilliger?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    uw link gaat niet in uw onderschrift

Juust, da vliegt eraf na een tijdje

Hier staat ie ook

Comment

Het lot heeft beslist, dit jaar geen CRX voor ons.

Ons derde teamlid is ook afgevallen, en met twee was het echt niet haalbaar om dit met een "dikke" bmw te doen. En de péage en dergelijke wordt er dan ook niet goedkoper op.

Zonde van het inschrijvingsgeld en onze bmw, maar het heeft niet mogen zijn.

Maar volgend jaar gaan we zeker en vast nog eens proberen om mee te doen! Misschien een AW-forum team maken gezien de interesse?

Over het lot van de bmw moet nog beraadslaagd worden, ik heb er op het moment echt geen idee van wat er mee gaat gebeuren.

Comment

Zalig concept!

Iets om te onthouden voor als ik net afgestudeerd ben!

-edit-

Wat ik me afvraag: hoe zou ik als belg ooit kunnen meedoen? Een wagen die verkocht wordt moet door de keuring, en dan vind je volgens mij geen wagen voor 150 euro.

Enige oplossing lijkt me: niet inschrijven, niet verzekeren en gaan... maar dat zie ik niet als een optie!
                        Last edited by ; 11/08/2007, 17:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                          Nee, we hebben veel te veel tijd en geld gestoken in die auto om hem weg te doen, ook al is hij nog steeds niet echt veel waard. We waren trouwens van plan om nog een keer mee te doen, dus konden we de auto beter houden.

Dit was mede ook de reden waarom we de rally naar Praag kozen, dat ligt maar 800km van de deur. De andere rallies van dezelfde organisator eindigen wat verder van de deur (napels, rome, casablanca).

Het kostenplaatje kan heel sterk verschillen. Als je een goedgekeurde verzekerde wagen hebt die officieel €150 waard is of gekost heeft sta je al heel ver. Wat betreft de reis zelf is veruit de grootste kost de benzine of diesel, gevolgd door de overnachtingen, gevolgd door de péage en wegenvignetten.

Er zijn dus nogal veel zaken die je zelf in de hand hebt. Je kan in principe een Jaguar XJ 4.0L vinden voor €150, elke dag op restaurant gaan en overnachten in een hotel met zwembad. Of je kan een golfje diesel nemen, je eigen voorraad eten meenemen en met 4 op een 2-persoonskamer maffen.
                          Of in de wagen/een tentje naast de wagen slapen (of gewoon een oude VW-camionette kopen).
                          Eens daar aangekomen de wagen gewoon in een of ander bos achterlaten, in brand steken of in de vaart gooien.

Dan spaar je denk ik al heel wat geld uit. Rest er alleen nog het probleem van een gepaste wagen te vinden...

Comment

Je wagen dumpen is ook illegaal, kan je hem beter voor een appel en een ei aan een tsjech verkopen als je hem wil wegdoen.

En hij moet ingeschreven, gekeurd en verzekerd zijn of je mag niet meedoen.

In die prijsklasse ga je een auto moeten kopen die niet gekeurd geweest is, tenzij je heel veel geluk hebt of boven budget wil gaan. De onze had bijvoorbeeld drie jaar stilgestaan en was laatst in 2002 gekeurd.

Een VW camionette kost trouwens stukken van mensen, zelfs al is het een verroest krel dat niet meer rijvaardig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              DAMN dat moet zalig zijn.

Nog iemand vrijwilliger?
                              Ik zou wel willen, maar jammer genoeg moet ik werken (volgend jaar mss )

Zo zalig man, de ervaring van de gumball beleven

Comment

Working...
                              X