Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Cabrioday 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes Cabrioday 2007

Het blijft hier zo stillekes over de Cabrioday?
    Of heb ik iets over het hoofd gezien?
    Het gaat nochtans NU zondag 17 juni al door!!!
    Dit jaar bijeenkomst in Namen...

Ik ben vorig jaar gaan kijken aan het wijnkasteel van Genoelselderen, en het was daar wel de moeite. En voor Veronique de Kock te zien, moet je ook zeker gaan

Comment

dan zal ik de prijskamp niet gewonnen hebben zeker, als dat nu dit weekend als is.

Comment

Vorig jaar ben ik ook gaan kijken (en heb ik foto's gepost) maar dit valt in een student-onvriendelijke periode

Comment

Mercedes Cabrioday

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Vorig jaar ben ik ook gaan kijken (en heb ik foto's gepost) maar dit valt in een student-onvriendelijke periode
          Als je't maar weet!
          Trouwens bedankt voor de interesse en de mooie fotos van vorig jaar!
          Wij rijden nu voor de 4de keer mee en hopen terug op prachtig weer natuurlijk!
          Duimen allemaal...!
          Last edited by ; 18/06/2007, 15:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SL-erke Bekijk Berichten
            Zeker weten, daarom waren wij op zoek naar een chauffeur die met het SLK-tje van onze dochter zou kunnen meerijden, maar ondertussen is de plaats al bezet, sorry!

Trouwens bedankt voor de interesse en de mooie fotos van vorig jaar!
            Wij rijden nu voor de 4de keer mee en hopen terug op prachtig weer natuurlijk!
            Duimen allemaal...!
            Neem je dan wat foto's aub?

Alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk Berichten
              Neem je dan wat foto's aub?

Alvast bedankt
              Oeps, te laat gelezen door alle voorbereidingen tussen de buien door van zaterdag!
              Het is toevallig het eerste jaar dat we zo weinig foto's genomen hebben!
              En wat ik vanuit de wagen getrokken heb is dan ook nog van slechte kwaliteit!
              Ik probeer er toch nog een paar redelijk goede uit te halen en post ze hier zo snel mogelijk.
              Véronique was weer van de partij, evenals Dieter Troubleyn met een grote zonnebril (incognito :p)
              En als je meer wil zien: er is gefilmd door VTM voor "Splash!", wanneer ze dit gaan uitzenden weet ik ook niet, we houden zelf dagelijks het programma in de gaten, 's avonds om 18.30 u...
              Het was weer uitgelezen cabrio-weer om er een onvergetelijke dag van te maken, zoals elk jaar!
              God is probably a Mercedes-freak!
              Last edited by ; 18/06/2007, 15:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SL-erke Bekijk Berichten
                Oeps, te laat gelezen door alle voorbereidingen tussen de buien door van zaterdag!
                Het is toevallig het eerste jaar dat we zo weinig foto's genomen hebben!
                En wat ik vanuit de wagen getrokken heb is dan ook nog van slechte kwaliteit!
                Ik probeer er toch nog een paar redelijk goede uit te halen en post ze hier zo snel mogelijk.
                Véronique was weer van de partij, evenals Dieter Troubleyn met een grote zonnebril (incognito :p)
                En als je meer wil zien: er is gefilmd door VTM voor "Splash!", wanneer ze dit gaan uitzenden weet ik ook niet, we houden zelf dagelijks het programma in de gaten, 's avonds om 18.30 u...
                Het was weer uitgelezen cabrio-weer om er een onvergetelijke dag van te maken, zoals elk jaar!
                God is probably a Mercedes-freak!
                't Was deze avond!
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                  't Was deze avond!
                  Yep! En voor wie het niet gezien heeft kan het nog herbekijken op de site van VTM: http://www.vtm.be/splash2/index_prog...multimedia.htm
                  Klikken op "bekijk Veronique De Kock" van maandag 18 juni.

Veel kijkgenot!

Comment

IMG_0044-800.jpg
                    IMG_1536-800.jpg

Heel mooie, professionele foto's vind je in overvloed op volgende site:

Comment

En als je'r nog niet genoeg van krijgt, hier nog een paar:

Last edited by ; 23/06/2007, 02:51.

Comment

Er staan blijkbaar nu ook foto's op de Mercedes.be site.

Ziet er leuk uit! Volgend jaar toch maar iemand zoeken die een cabrio heeft. Daar wil ik toch ook eens meemaken.

Comment

Working...
                        X