Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
[NABESPREKING] BMW Club Days Spa Francorchamps
Collapse
X
-
best hier even posten ipv in dat ander topic:
Ben ook net terug. Twas keer de moeite maar 't was niet echt een hoogvlieger. Meegereden met de M5 Touring, E30 M3 en die race 120d. De Raidillion is toch zo indrukwekkend!
Ook BMW Power en Geeteethree ontmoet vandaag, 't was uiterst aangenaam!
Extreem heet!
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik daar met de enige E92 ging zijn. Op de ganse parking daar beneden geen enkele andere E92 gespot. Wel een paar forumkarren gespot ... maar de drivers waren me te snel af blijkbaar ...
Over de ganse lijn vond ik het eigenlijk wel tegenvallen. Misschien zit ik nog teveel met de Porsche Days (en SpaItalia) in m'n hoofd, maar de opkomst vandaag was echt magerkes vond ik. Buiten een paar knappe zeldzaamheden eigenlijk niet veel bijzonders gezien.
Foto's volgen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenHehe ... merci voor 't compliment. En blinken deed ze anders wel.
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik daar met de enige E92 ging zijn. Op de ganse parking daar beneden geen enkele andere E92 gespot.
Over de ganse lijn vond ik het eigenlijk wel tegenvallen. Misschien zit ik nog teveel met de Porsche Days (en SpaItalia) in m'n hoofd, maar de opkomst vandaag was echt magerkes vond ik. Buiten een paar knappe zeldzaamheden eigenlijk niet veel bijzonders gezien.
Foto's volgen ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenHehe ... merci voor 't compliment. En blinken deed ze anders wel.
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik daar met de enige E92 ging zijn. Op de ganse parking daar beneden geen enkele andere E92 gespot. Wel een paar forumkarren gespot ... maar de drivers waren me te snel af blijkbaar ...
Foto's volgen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKlasse!
Mag zoiets op de openbare weg? Dan heb ik het over de widebody.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenVolgens mij niet, want dit is een volledig geprepareerde racewagen.
Volledig wit met een rood interieurke en 19" CSL...
Comment
-
Comment
-
Mijn CSL heb ik gekocht van de man (NL'er) die, en eigenaar van de "luigi" is, en de "grosser beer"...je wil niet weten wat er allemaal in zijn wagenpark staat !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL>A Bekijk Berichten...je wil niet weten wat er allemaal in zijn wagenpark staat !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
What a shame to have missed it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenAch, ik kon er ook niet bij zijn... Op de ritjes na hebben we zo te horen maar weinig gemist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenTrue, maar 'GOD'... heb ik afgezien vandaag
Prioriteiten hé....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZoek de forummers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenOmdat je'r niet kon zijn ? Sjah, ik was er ook liever bijgeweest hoor.
Prioriteiten hé....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenis die rode M3 DE M3 van Turboman ?
Comment
-
Comment
Comment