Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ook net terug. Twas keer de moeite maar 't was niet echt een hoogvlieger. Meegereden met de M5 Touring, E30 M3 en die race 120d. De Raidillion is toch zo indrukwekkend!
Ook BMW Power en Geeteethree ontmoet vandaag, 't was uiterst aangenaam!
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik daar met de enige E92 ging zijn. Op de ganse parking daar beneden geen enkele andere E92 gespot. Wel een paar forumkarren gespot ... maar de drivers waren me te snel af blijkbaar ...
Over de ganse lijn vond ik het eigenlijk wel tegenvallen. Misschien zit ik nog teveel met de Porsche Days (en SpaItalia) in m'n hoofd, maar de opkomst vandaag was echt magerkes vond ik. Buiten een paar knappe zeldzaamheden eigenlijk niet veel bijzonders gezien.
Hehe ... merci voor 't compliment. En blinken deed ze anders wel.
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik daar met de enige E92 ging zijn. Op de ganse parking daar beneden geen enkele andere E92 gespot.
Over de ganse lijn vond ik het eigenlijk wel tegenvallen. Misschien zit ik nog teveel met de Porsche Days (en SpaItalia) in m'n hoofd, maar de opkomst vandaag was echt magerkes vond ik. Buiten een paar knappe zeldzaamheden eigenlijk niet veel bijzonders gezien.
Foto's volgen ...
we hebben 'm ook zien staan. Echt een zeer knappe auto heb je daar!!!
Hehe ... merci voor 't compliment. En blinken deed ze anders wel.
Had eigenlijk nooit gedacht dat ik daar met de enige E92 ging zijn. Op de ganse parking daar beneden geen enkele andere E92 gespot. Wel een paar forumkarren gespot ... maar de drivers waren me te snel af blijkbaar ...
Mijn CSL heb ik gekocht van de man (NL'er) die, en eigenaar van de "luigi" is, en de "grosser beer"...je wil niet weten wat er allemaal in zijn wagenpark staat !
Sorry hoor, maar die uitlaten trekken dus echt op niets hé. Die zijn veel te opzichtig (overbemeten) en steken er veel te ver uit. Ik ben er zeker van moest dit aftermarket zijn de meerderheid er een kotssmiley zou bij zetten, maar ja 't is nu eenmaal OEM dus dan is het oké hé.
Comment