Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
    Had ik maar een A3...
    Je kan mss samen met BMWMB iets regelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
      Je kan mss samen met BMWMB iets regelen.
      Ik vind het er wat over gaan om voor een meeting een auto te huren eerlijk gezegd

trouwens, broerlief heeft een A3 hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
        Ik vind het er wat over gaan om voor een meeting een auto te huren eerlijk gezegd

trouwens, broerlief heeft een A3 hoor
        Oh, dan is het voor jou toch poepsimpel. ff de A3 van broerlief lenen en met een grondige kuisbeurt nadien is alles opgelost.

Comment

• Al enig idee wanneer de website ongeveer gaat klaar zijn?
          Begin nu toch wel hééééél curieus te worden.

Comment

Al enig idee wanneer de website ongeveer gaat klaar zijn?
            Begin nu toch wel hééééél curieus te worden.
            De webgallery is alleszinds al behoorlijk af ... Das al een groot deel.

Voor de rest moet ik nog eens afspreken met Sven denk ik,tenzij hij zelf al iets uitgedokterd heeft

Comment

• Ik ben benieuwd!

Comment

• Ik heb zojuist op een ander forum het vreselijk nieuws vernomen dat VW Fré zijn A3 vannacht is gestolen.

Comment

Ik heb zojuist op een ander forum het vreselijk nieuws vernomen dat VW Fré zijn A3 vannacht is gestolen.
                  carjacking??
                  een A3 is volgens de informatie die ik gekregen heb heel moeilijk te stelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                    carjacking??
                    een A3 is volgens de informatie die ik gekregen heb heel moeilijk te stelen.
                    Ik denk niet dat VW Fré op het forum hier actief is want dan zou ik het liever aan hem overlaten om het te vertellen.
                    Het is geen carjacking geweest. De auto zou bij hem thuis, binnen, gestolen zijn.

Comment

Ik denk niet dat VW Fré op het forum hier actief is want dan zou ik het liever aan hem overlaten om het te vertellen.
                      Het is geen carjacking geweest. De auto zou bij hem thuis, binnen, gestolen zijn.
                      homejacking dus . Hopelijk is de man omnium verzekerd, kan de pijn verlichten, alhoewel zo'n feiten heel traumatisch kunnen zijn voor sommige mensen (het gedacht dat er iemand ongewenst uw huis binnendringt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                        homejacking dus . Hopelijk is de man omnium verzekerd, kan de pijn verlichten, alhoewel zo'n feiten heel traumatisch kunnen zijn voor sommige mensen (het gedacht dat er iemand ongewenst uw huis binnendringt)
                        Verdorie, dat is slecht nieuws!

Mijn auto staat buiten en er is al wel een paar ingebroken in auto's in mijn straat. Telkens werden enkel de papieren meegenomen.

Ik haal dan ook telkens de papieren uit mijn auto 's nachts.

Het plezier om een auto te stelen met papieren gun ik die gangsters niet!

Ze moeten die criminelen bovendien wat strenger straffen vind ik persoonlijk!
                        2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                        2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser
                          Verdorie, dat is slecht nieuws!

Mijn auto staat buiten en er is al wel een paar ingebroken in auto's in mijn straat. Telkens werden enkel de papieren meegenomen.

Ik haal dan ook telkens de papieren uit mijn auto 's nachts.

Het plezier om een auto te stelen met papieren gun ik die gangsters niet!

Ze moeten die criminelen bovendien wat strenger straffen vind ik persoonlijk!

Toen m'n pa z'n 530 was gestolen lagen de papieren toevallig ook nog in de garage, was ook wel een misser voor die bandieten

Comment

• Hmm, bij ons staan de wagens op de oprit, niet op slot, regelmatig met sleutels in contact, papieren in handschoenkastje.

Nog nooit iets gestolen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Hmm, bij ons staan de wagens op de oprit, niet op slot, regelmatig met sleutels in contact, papieren in handschoenkastje.

Nog nooit iets gestolen
                              Als je verzekering dat te horen krijgt zul je geen euro zien zelfs al heb je een omnium verzekering!

Sleutels op het contact, deuren niet sluiten, NOOIT DOEN !!
                              2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                              2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                Hmm, bij ons staan de wagens op de oprit, niet op slot, regelmatig met sleutels in contact, papieren in handschoenkastje.

Nog nooit iets gestolen
                                Ah tof, waar moet ik zijn voor die testritjes??

Comment

• Erg voor die gast !

nu "ON TOPIC" blijven guyzzzzzzzzzzzz
                                  Sintruin till I die

Comment

• Website we are waiting for you !!!!!!!
                                    Heb al tal van flyers uitgedeeld en als het nog lang duurt verliezen we de aandacht van die gasten.........
                                    Sintruin till I die

Comment

• [quote=E90N]Website we are waiting for you !!!!!!!
                                      [quote]
                                      Idem dito. Ik wacht op de website vooraleer een flyer in mijn auto te hangen. De flyers hebben geen nut zonder de website vermits dit de link is voor de inschrijving.

Comment

• Sven: ik heb je alle info nu opgestuurd voor de website
                                        Ik ben er zeker van dat jullie alles tot een mooi geheel vormen ;-)
                                        Sintruin till I die

Comment

• Komaan Sven, alles geven, jongeuuuuh!

Ik zou zo graag die site willen zien.

Comment

Working...
                                          X