Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 meeting "2nd Edition"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afspreken

DB_BASER :

Oke we kunnen samen rijden MAAR waar spreken we nu allen af????

Comment

• De mensen van Vlaams-brabant: spreken wij ook af om samen naar Sint-truiden te rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
        De mensen van Vlaams-brabant: spreken wij ook af om samen naar Sint-truiden te rijden?
        Voor mij is dat ok.

Comment

• @ Mrtn:

thnxs om me in contact te brengen met de reporter en fotograaf van "Het Nieuwsblad"
          wie weet komen zij die dag ook eens "klieken"
          sebiet ga ik nog zenuwachtig worden met die belangstelling
          Sintruin till I die

Comment

• @Egon

kunnen jullie de deelnemers via PM een gsmnummer van de organisatie bezorgen.

Kan handig zijn moest er een onverwacht probleem (vertraging of dergelijke) opduiken

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
              @Egon

kunnen jullie de deelnemers via PM een gsmnummer van de organisatie bezorgen.

Kan handig zijn moest er een onverwacht probleem (vertraging of dergelijke) opduiken

thx
              Dat was ik ook van plan, om die de week ervoor door te sturen.
              Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dominic_A3
                DB_BASER :

Oke we kunnen samen rijden MAAR waar spreken we nu allen af????
                Ergens op een parking langs de E40 is goed voor mij...
                2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• @egon.Kan ik nog een passagier meenemen??EM-optic komt mij gezelschap houden in de volgwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                    @egon.Kan ik nog een passagier meenemen??EM-optic komt mij gezelschap houden in de volgwagen

yep, geef je me door welk broodje hij wilt

[2 pers] Turboman: VW Golf V GTI

totaal aantal personen: [33 pers]
                    Last edited by E90N; 07/05/2006, 21:08.
                    Sintruin till I die

Comment

• [12] [Kaas]: Egon, Joyce, Junni, Tsmetjen, DaveS, Steve (Wizards),Dominic, medepassagier Dominic,Niki, Juba, Mrtn,Panterken

[20] [Ham]: STA911, W3N, Seppe, Turboman, dbaser, Murphy, Inge (medepassagier Murphy), Nas, medepassagier Nas,DoubleHH, Jack (medepassagier DoubleHH), Mireille(medepassagier DaveS),IceBlue, Wendy (medepassagier IceBlue), medepassagier Steve,Davy V, Heidi (medepassagier Davy V), medepassagier Mrtn,S-Line,drib83

personen die hun keuze nog moeten maken: EM-optic
                      Sintruin till I die

Comment

• [12] [Kaas]: Egon, Joyce, Junni, Tsmetjen, DaveS, Steve (Wizards),Dominic, medepassagier Dominic,Niki, Juba, Mrtn,Panterken

[21] [Ham]: STA911, W3N, Seppe, Turboman, dbaser, Murphy, Inge (medepassagier Murphy), Nas, medepassagier Nas,DoubleHH, Jack (medepassagier DoubleHH), Mireille(medepassagier DaveS),IceBlue, Wendy (medepassagier IceBlue), medepassagier Steve,Davy V, Heidi (medepassagier Davy V), medepassagier Mrtn,S-Line,drib83,EM-optic

Voila

Comment

• merde, weer ne pistolet minder

Comment

merde, weer ne pistolet minder
                            Ik zal je wa brokjes van ons Boke geven, dat vult goed ;-)
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                              Ik zal je wa brokjes van ons Boke geven, dat vult goed ;-)
                              heeft u bmw-optic al ne keer tegengekomen, diene kerel is wel 2m hoor

Comment

heeft u bmw-optic al ne keer tegengekomen, diene kerel is wel 2m hoor
                                oei, dan ben ik boke's maandrantsoen in ene keer kwijt :-(
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N
                                  oei, dan ben ik boke's maandrantsoen in ene keer kwijt :-(
                                  ik ben erbij voor de gezelligheid, niet voor het varken uit te hangen

greetz Jeroen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic

greetz Jeroen
                                    Wie zegt dat het gezellig gaat worden?

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic

greetz Jeroen
                                      damn ik had die Z m3 wel eens in't echt willen zien. Met die LM's is 'm zalig . Mss met de bmw komen ipv de gti die heb ik toch al gezien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
                                        damn ik had die Z m3 wel eens in't echt willen zien. Met die LM's is 'm zalig . Mss met de bmw komen ipv de gti die heb ik toch al gezien .
                                        en in panne vallen zeker

Comment

• Even de groepsfoto van vorig jaar van onder het stof gehaald, wie herkennen we nog en hoe zijn ze op een jaar tijd veranderd????
                                          De huidige groepsfoto zal een stuk ingewikkelder worden: 33 personen :-D

Ontbreken: fotograaf Egon en Tsmetjen die in kerkom bij Aalst zat ipv Kerkom-bij-St-Truiden ;-) en Iceblue die op dat moment op "den troon" zat

Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by E90N; 10/05/2006, 20:43.
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X